GnilreG Skrevet 7. juli 2018 Del Skrevet 7. juli 2018 Nettopp fullført beyond: two souls. Mye bedre en jeg forventet =) Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 7. juli 2018 Del Skrevet 7. juli 2018 Noen som vet om PSVR Worlds bundelen på Elkjøp inneholder den gamle eller nye modellen? Så vidt jeg kan se står det ingen plass om det er CUH-ZVR1 eller CUH-ZVR2 som er i pakken. Trur det er den gamle PSVR DU. Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 8. juli 2018 Del Skrevet 8. juli 2018 (endret) Noen som vet om PSVR Worlds bundelen på Elkjøp inneholder den gamle eller nye modellen? Så vidt jeg kan se står det ingen plass om det er CUH-ZVR1 eller CUH-ZVR2 som er i pakken. De har 2 modeller til salgs, den nyeste kaller de for ett eller annet med 2018 i navnet.. Edit: Her var den: https://www.elkjop.no/product/gaming/vr-gaming/PSVRCAMBUNDV2/playstation-vr-headset-2018-ps4-kamera-og-vr-worlds Endret 8. juli 2018 av Gabri3L Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. juli 2018 Del Skrevet 9. juli 2018 Fikk omsider hentet denne i dag, 749,- fra Coolshop 4 Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 9. juli 2018 Del Skrevet 9. juli 2018 Jøss, de er fortsatt på lager så lenge etter release altså Knallbra pris! Selv ebay prisene er det dobbelte så burde jo kastet inn en bestilling om det så bare er for å vidererselge den for profitt Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 9. juli 2018 Del Skrevet 9. juli 2018 Fikk omsider hentet denne i dag, 749,- fra Coolshop Mener å huske at du hadde et noe lunkent forhold til Uncharted...? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. juli 2018 Del Skrevet 9. juli 2018 (endret) Syns Uncharted 1-3 er veldig oppskrytt, og har hatt det inntrykket egentlig fortløpende for hvert spill i den serien i fra PS3 dagene. Det ble bare bekreftet ved gjennomspillingen av nyversjonen på PS4, ble mer ett tiltak enn kjempe moro Uncharted 4 derimot bærer preg av mye lærdom og erfaring tatt i fra utviklingen av The Last of Us, så det er bare helt fantastisk! Har jo Uncharted 4 digitalt, men kjøpte det billig på fysisk for å ha i hylla for litt siden. Men til den prisen for denne CE-utgaven greide jeg ikke å la være Endret 9. juli 2018 av Mala Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 9. juli 2018 Del Skrevet 9. juli 2018 Da deler vi mye samme syn på den serien. 1-3 var seriøst bare ett ork å spille igjennom og jeg kan ikke fatte hvor all hypen rundt det kommer fra. De var bare middels bra både grafisk og teknisk når de kom, de har ikke eldest bra over hodet og de var i alle fall ikke noe GOTY materiale som de fleste vil påstå. Det er noen høydepunkter her og der men sånn totalt sett så når ikke de spillene opp på noen top 250 liste hos meg engang tror jeg. UC4 derimot er LETT top 10 beste spill noen sinne. Jeg gikk inn med absolutt null forventinger til det spillet og forventet bare en ny "meh"-opplevelse, men ble fullstendig mind-blown Lenke til kommentar
...... Skrevet 9. juli 2018 Del Skrevet 9. juli 2018 Spilte igjennom 1-3 på PS4 første gang. Syns de var bra der, men da var det jo med litt bedre grafikk og 60fps. Det som er bra er jo historien og spesielt Nathan Drake. 2 hadde de beste setpieces. Men 4 er i en egen klasse. Det spinoff-spillet var også overraskende bra! Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 9. juli 2018 Del Skrevet 9. juli 2018 Har ikke fått rørt spinoffen enda men gleder meg til å spille det Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. juli 2018 Del Skrevet 9. juli 2018 Ja det syns jeg var veldig bra, faktisk veldig greit uten Nathan Drake også Lenke til kommentar
vidor Skrevet 9. juli 2018 Del Skrevet 9. juli 2018 Uncharted 2 rates som regel høyest av de tre første. Nr 1 er ganske dated nå og ND var ferske i gamet med PS3 på den tiden og måtte lære den i tillegg til spillutviklingen. Optimalisering kommer med erfaring, og det vises i U2. Nr 3 omtales gjerne som en forbedret og raffinert nr 2. Personlig likte jeg Resistance-serien bedre (alle fullført), har enda igjen å spille ferdig U2 og U3. U1 er valgt bort i myldret av nyere titler. Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 9. juli 2018 Del Skrevet 9. juli 2018 Uncharted 2 var det første jeg spilte på PS3 i herrens år 2011. Er jo spillenes svar på popkornfilmer. Kjøpte 1-3 remastered i fjor-høst. Når jeg kom til 3ern kjente jeg at det ble ganske drygt.. Har så vidt luktet på nr 4. Ble vel ferdig med introen da jeg spilte det for en måneds tid siden sist.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 10. juli 2018 Del Skrevet 10. juli 2018 Spilte og remasteren for halvannet år siden, siden jeg ikke hadde hatt PS, siden den første iterasjon av PS1. 1 - Meh, bar preg av å være gammelt (release tittel på PS3?) 2 - Veldig bra fortelling, la ikke like mye merke til hvor gammelt det var. 3 - Var et hakk ned igjen, mye pga. historien. 4 - I en klasse for seg selv. Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 10. juli 2018 Del Skrevet 10. juli 2018 Jeg ønsker litt innspill fra dere, ang hvor nødvendig en oppgradering til PS4 Pro er. Har per dags dato første utgave av ps4. Har hverken tv med 4k eller HDR. Heller ingen planer om å spille VR. Muligheten for at ny tv blir kjøpt er jo der. Men ikke i første omgang. Egenskapene til Pro jeg kan se at jeg får bruk for er jo Boost Mode. Men hvor mange spill kan man utnytte det? Og er det mulig å utnytte det til spilling i 1080p med høyere fps? Eller er det hovedsakelig tiltenkt ekstra ytelse i 4k? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 10. juli 2018 Del Skrevet 10. juli 2018 (endret) Jeg ønsker litt innspill fra dere, ang hvor nødvendig en oppgradering til PS4 Pro er. Har per dags dato første utgave av ps4. Har hverken tv med 4k eller HDR. Heller ingen planer om å spille VR. Muligheten for at ny tv blir kjøpt er jo der. Men ikke i første omgang. Egenskapene til Pro jeg kan se at jeg får bruk for er jo Boost Mode. Men hvor mange spill kan man utnytte det? Og er det mulig å utnytte det til spilling i 1080p med høyere fps? Eller er det hovedsakelig tiltenkt ekstra ytelse i 4k? Til syvende og sist faller det ned på hva utviklerne gidder å levere. På nye spill vil det nok stort sett være støtte for 4K på Pro, men ser ut til at det blir sjeldnere med 60 FPS modus for 1080p . F.eks. vil ikke Spider-man ha 1080p 60 FPS. Har ikke hatt 4K tv selv, og denne valgfriheten til utviklerne (spesielt på allerede utgitte spill) var grunn nok til at jeg bare kjøpte meg en Slim i stedet for Pro. Endret 10. juli 2018 av Slettet+3165 Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 10. juli 2018 Del Skrevet 10. juli 2018 Hmm.. ok. Da kjøper jeg heller en ny ssd til den jeg allerede har Lenke til kommentar
Mala Skrevet 10. juli 2018 Del Skrevet 10. juli 2018 Hmm.. ok. Da kjøper jeg heller en ny ssd til den jeg allerede har Vurderer å handle en ny intern disk til min PS4 Pro, noen spesielle du har kikket på? Hva bruker dere andre om dere har handlet nye disker? Lenke til kommentar
Xmir Skrevet 10. juli 2018 Del Skrevet 10. juli 2018 Jeg kjøpte en seagate firecuda 2tb. Funker fjell! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 10. juli 2018 Del Skrevet 10. juli 2018 (endret) Jeg kjøpte en seagate firecuda 2tb. Funker fjell! Vurderer den selv, ser den gir bra value for pengene Endret 11. juli 2018 av Mala Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå