Gabri3L Skrevet 17. juni 2018 Del Skrevet 17. juni 2018 Jeg har gaming PC, så kan jo gjøre det ja. Tenkte det var ekslusivt til xbox jeg Foretrekker slike spill med controller. Vel, "Play Anywhere" titlene til XBox skiller seg ut, da de også, ikke bare kan spilles på PC, men det følger med i lisensen, så du trenger ikke kjøpe en egen kopi til PC. Ikke bare det, men f.eks. SoT kan vel faktisk spilles både på PC og Xbox på likt, på samme "Game Pass" abonnement? Det har jeg ihvertfall lest. Så om du hadde hatt en Xbox, så kunne du og en kompis spilt sammen, en på PC'en og den andre på Xbox'en, med samme "eksemplar" av spillet.. Og som sagt; DS4 kan koples til PC. Når det gjelder PS4 eksklusive titler, så har jeg funnet denne listen på Gematsu. Og bevares, det er en lang liste, men for meg så er det litt sånn "57 Channels (And Nothin' On)". Vel ikke ingenting ingenting. Men hvilke titler jeg "må" ha, har jeg ikke klart å finne ut, utover de jeg har nevnt. Så forslag mottas med takk. Kan jo ikke ha maskinene stående å støve ned heller. Må bare nevne også at jeg forsøkte å bruke Metacritics "All time high" liste for å finne noen verdige kandidater. Men med siste "God of War" på 75. plass og "Tony Hawk's Pro Skater 2" til PS1 på andre!! Så innså jeg kjapt at den listen ikke akkurat var til mye hjelp. En artig detalj at GTAV innehar både 8, 9, og 10'ende plass med XOne, PS3 og X360 versjonene respektivt, samt PS4 versjonen på 15. Og PC versjonen på 22... 2 Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 17. juni 2018 Del Skrevet 17. juni 2018 Noen ganger føler jeg at jeg må ha mirakelhender som gjør at jeg ikke bryr meg hvilken av de forskjellige kontrollerne jeg bruker Heldiggris. Er så kresen blitt på hva jeg har i hendene jeg at jeg kan nesten ikke ta en personlig håndjager lengre uten å tenke "fy faen så mye bedre dette hadde vært om den hadde vært forma som One controlleren" 2 Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 17. juni 2018 Del Skrevet 17. juni 2018 Kanskje en form for kroppsmodifisering man kan gjøre i Cyberpunk; få snoppen gjort om til en kontroller Men, ja, jeg foretrekker langt på vei Xbone kontrolleren selv, har en Elite jeg bruker til den, men har null problemer med å hoppe mellom all konsollene. Kan egentlig aldri huske at jeg har hatt noe problemer med det, selv med N64 kontrolleren Lenke til kommentar
Maabren Skrevet 18. juni 2018 Del Skrevet 18. juni 2018 Greier ikkje den krabbe-kontrolleren til Xbox, men det går da heldigvis ann å bruke PS4-kontrolleren på XOx. 1 Lenke til kommentar
vidor Skrevet 18. juni 2018 Del Skrevet 18. juni 2018 Greier ikkje den krabbe-kontrolleren til Xbox, men det går da heldigvis ann å bruke PS4-kontrolleren på XOx. https://cronusmax.com Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 19. juni 2018 Del Skrevet 19. juni 2018 Playstation Hits, budsjettserie for en del populære spill kommer visst nok i neste måned. Kommer til å koste 20 euro, så vil tro rundt 200 norske, og slippes 18. juli. Full liste med spill: Bloodborne Driveclub inFamous Second Son Killzone Shadow Fall The Last of Us Remastered LittleBigPlanet 3 Ratchet & Clank Uncharted 4: A Thief's End Need For Speed Need For Speed Rivals EA Sports UFC 2 Yakuza Zero Earth Defense 4.1: The Shadow of New Despair Project Cars Dragon Ball Xenoverse Dynasty Warriors 8: Xtreme Legends Complete Edition Watch_Dogs Assassin's Creed 4 Black Flag Rayman Legends Mortal Kombat X Batman Arkham Knight Middle Earth: Shadow of Mordor Street Fighter 5 https://www.eurogamer.net/articles/2018-06-19-playstation-hits-is-ps4s-new-16-budget-games-range Lenke til kommentar
HansiBanzi Skrevet 19. juni 2018 Del Skrevet 19. juni 2018 Mange av dem vil dog gå opp i pris i forhold til nå om de prises til 200... Lenke til kommentar
Maabren Skrevet 19. juni 2018 Del Skrevet 19. juni 2018 https://cronusmax.com Takker! Var ikkje klar over denne. Skal sjekkast ut! Lenke til kommentar
andypandy Skrevet 19. juni 2018 Del Skrevet 19. juni 2018 PlayStation Now kommer til å tilby nedlastbare spill senere i år. Blir spennende å se om dette kommer til Norge. http://www.kotaku.co.uk/2018/06/19/source-playstation-now-will-offer-downloads-later-this-year 1 Lenke til kommentar
New77Era Skrevet 19. juni 2018 Del Skrevet 19. juni 2018 Kjøpte Batman: Arkham Knight, med alle dlcene forrige måned for 99 kr på cdon Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 20. juni 2018 Del Skrevet 20. juni 2018 Playstation Hits, budsjettserie for en del populære spill kommer visst nok i neste måned. Kommer til å koste 20 euro, så vil tro rundt 200 norske, og slippes 18. juli. Full liste med spill: Bloodborne Driveclub inFamous Second Son Killzone Shadow Fall The Last of Us Remastered LittleBigPlanet 3 Ratchet & Clank Uncharted 4: A Thief's End Need For Speed Need For Speed Rivals EA Sports UFC 2 Yakuza Zero Earth Defense 4.1: The Shadow of New Despair Project Cars Dragon Ball Xenoverse Dynasty Warriors 8: Xtreme Legends Complete Edition Watch_Dogs Assassin's Creed 4 Black Flag Rayman Legends Mortal Kombat X Batman Arkham Knight Middle Earth: Shadow of Mordor Street Fighter 5 https://www.eurogamer.net/articles/2018-06-19-playstation-hits-is-ps4s-new-16-budget-games-range Fikset. 2 Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 20. juni 2018 Del Skrevet 20. juni 2018 Noen som har spillt noen av de som er på tilbud nå, og om de er verdt en gjennomspilling: Agents of Mayhem 69 kr The Technomancer 64,10 kr Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 20. juni 2018 Del Skrevet 20. juni 2018 Noen som har spillt noen av de som er på tilbud nå, og om de er verdt en gjennomspilling: Agents of Mayhem 69 kr The Technomancer 64,10 kr Kjøpte nettopp Agents of Mayhem på One, ekstremt repeterende så vil ikke anbefale det. 1 Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 22. juni 2018 Del Skrevet 22. juni 2018 Høhø Kult kult. Lenke til kommentar
Eddie_Peddie Skrevet 23. juni 2018 Del Skrevet 23. juni 2018 Ok spiller nå God of war og lurer på hva i helvete de har gjort med det den flotte serien. Ikke misforstå spillet i seg selv er bra men får ikke den herlige brutale kampfølelsen som i god of war 1-3. Dette er litt for mye adventure.Forstår hva xbox fanboy nummer 1 mente når han sa mange Sony eksklusive begynner å bli like. Minner i oppbygging mye om naughty dog spillene og horizon. Og hvorfor kan ikke kratos hoppe lenger??????? Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 23. juni 2018 Del Skrevet 23. juni 2018 Ja ser det er mange som har reagert på det der at alle spillseriene deres har begynt å bli NaughtyDogified i mangel på bedre ord. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 23. juni 2018 Del Skrevet 23. juni 2018 (endret) Det gamle hack and slash god of war kjente vertfall jeg at jeg var begynt å bli lei av etter God of war 3, så at de her valgte å ta en mer rolig emosjonell tilnærmer til serien ser jo ut til å treffe midt i blinken hos 99% av de som har spilt spillet, å gjøre alle fornøyd er umulig . Jeg er ikke enig i at God of war eller andre spill utgitt av SIE har blitt særlig "naughtydogified" da gameplayet/spillmekanikkene i god of war ikke henter så fryktelig mye fra fra hverken last of us eller uncharted, den største likheten er vel at god of war 4 i større grad fra tidligere God of war spill har mer fokus på karakterbygging og storytelling, som for min del er utelukkende positivt. Endret 23. juni 2018 av Evil-Duck 5 Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 23. juni 2018 Del Skrevet 23. juni 2018 Det første jeg tenkte da jeg så en trailer for GoW4 er at her har de latt seg inspirere av The Last of Us. Nå synes jeg sistnevnte er et fantastisk spill og ser ikke noe galt i det, og jeg var uansett blant de som etter tre GoW-spill der man hamrer på trekant og firkant begynte å bli klar for noe annet. Det er litt ironisk i og med det var mange spill som etterlignet GoW sin tid. Litt sånn som med Tomb Raider, som i utgangspunktet inspirerte Uncharted-serien men som nå prøver å etterligne Uncharted. En ting er sikkert og det er at Naughty Dogs har enorm innflytelse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå