Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Playstation 4 - Generell diskusjon

Latias

1 268 stemmer

1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-8OkEXm

Er custom mod da!  :cool:

PRISEN ER FASTSATT OG KAN IKKE DISKUTERES

Virker som en type man har lyst til å handle med.

Dette er juks. Spill er rettferdig når alle må spille med det samme utgangspunktet, for eksempel samme kontroll eller samme skjerm osv.

Lenke til kommentar

Dette er juks. Spill er rettferdig når alle må spille med det samme utgangspunktet, for eksempel samme kontroll eller samme skjerm osv.

Det står "Auto aim (ikke online)", vet ikke om det betyr at det ikke fungerer online, eller om det er en oppfordring om å ikke bruke funksjonen? Det var nå uansett såpass mye annet der som var "kontroller doping", at det er jo et klart eksempel på en urettferdig fordel å benytte en slik. Samtidig så er det jo et spørsmål om hvor grensen går også?

Om du har store hender for eksempel, og kjøper en større kontroller? Er det juks dersom du spiller bedre med den større kontrolleren? Jeg tenker de fleste vil si at det er innenfor å skaffe seg en kontroller som du synes er mest mulig behagelig.

Ellers ser jeg for meg at en slik kontroller kan være legitim å bruke for noen med nedsatt funksjonsevne. Alternativet til Microsoft er jo helt nytt, så den muligheten har man jo ikke hatt før. Og for en funksjonshemmet er sikkert ikke prisen så gal heller. Bare ta en titt her på hvor sinnssykt dyrt det er med hjelpemidler for dem:

https://www.adaptor.no/index.asp

Lenke til kommentar

Jag syns den var helt forferdelig. Hadde den første utgaven av kontrollen. Hjernen og muskelminnet mitt er såpass inngrodd i en helt ordinær kontroller at det var helt grusomt å spille f.eks BF1 med. Ikke var det behagelig med Xbox stikkeoppsett  på den kontrollen der heller. Ble helt mongo i fingrene av å bruke samme grepet på den som med PS4 kontrollen. Disse 1337-skills knappene på undersiden funka ikke for min del, og det ble bare ett helvetes surr å bruke da man fra før er godt vandt uten.

Jeg hadde ikke en sjanse med den der i hvert fall :p

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Jag syns den var helt forferdelig. Hadde den første utgaven av kontrollen. Hjernen og muskelminnet mitt er såpass inngrodd i en helt ordinær kontroller at det var helt grusomt å spille f.eks BF1 med. Ikke var det behagelig med Xbox stikkeoppsett  på den kontrollen der heller. Ble helt mongo i fingrene av å bruke samme grepet på den som med PS4 kontrollen. Disse 1337-skills knappene på undersiden funka ikke for min del, og det ble bare ett helvetes surr å bruke da man fra før er godt vandt uten.

Jeg hadde ikke en sjanse med den der i hvert fall :p

Haha okey. Nei de hadde det på tilbud her hos meg, for 599 kr, vet ikke hva de koster til vanlig. fristet til å prøve, men er usikker 

Lenke til kommentar

Tetris i VR kan bli kult. Ser at den nye utgaven av PSVR kommer straks i butikkene her i landet. Så det spørs om jeg må skifte ut min gamle ja...endelig slippe å surre med HDMI kabler og hodeklokker.

Å slippe å styre med HDMI-kabler.. Mener du pga pass-through til Pro, eller har det blitt enda færre kabler?

Lenke til kommentar

Å slippe å styre med HDMI-kabler.. Mener du pga pass-through til Pro, eller har det blitt enda færre kabler?

Den nye versjonen har støtte for HDR passthrough, ellers må man nappe ut PSVR boksen, og kople PS4 rett i TV'en når man vil ha HDR. Kan ikke fatte at den nye PSVR ikke har kommet til Norge før nå? Den ble vel lansert før nyttår?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...