Theo343 Skrevet 2. juni 2018 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2018 yup, som han sier PS4 Pro "is the way to go even on 1080p". Og det var I beta. Begynte launch på PS4 og merket godt forskjell med PS4 Pro. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 2. juni 2018 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2018 Har bare 1080p TV, og PS4 har vært i god og tro tjeneste. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 3. juni 2018 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2018 Gir vel og litt bedre bilde psvr for de som spiller det. Selv har jeg 1080p TV og ps4pro pga. Jeg fikk sistnevnte billig i innbytte med en gammel konsoll. Er glad jeg gjorde det mtp. Psvr og de spillene som gir økt FPS. Men setter og pris på å kunne koble psvr bak konsollen og ikke foran slik jeg måtte med den gamle ps4. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 3. juni 2018 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2018 (endret) Absolutt ikke vits å kjøpe en ps4 pro uten 4k tv. Ikke enig. Ytelses forskjellen i God of War, Horizon Zero Dawn, Monster Hunter og flere andre spill er rimelig stor. Med PS4 Pro og performance mode flyter spillet utrolig bra. 4K er ikke en stor forskjell å konsoll siden hvis man har den i en stue så sitter man vanligvis så langt unna at man ser ikke forskjellen. Går man helt inntil tven og studerer pixler så ser man forskjellen. Ytelse og HDR er mye mer viktigere spør du meg. Har en rimelig rå 4K Oled TV men spiller aldri i 4K på PS4 Pro. Ytelse all the way. Endret 3. juni 2018 av Avean Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 3. juni 2018 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2018 Jeg kunne godt tenkt meg PS4Pro kun for å få 60fps Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 3. juni 2018 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2018 (endret) Var det som motiverte mitt kjøp, samt at jeg fikk litt småtteri av eyecandy også. Den sliter jo også mye mindre enn PS4 i sommervarmen hos meg hvertfall. Endret 3. juni 2018 av Theo343 Lenke til kommentar
vidor Skrevet 3. juni 2018 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2018 Med sofa-avstand fra TV er Full HD helt greit med PS4 Pro. Største fordelen med 4K er HDR, for det legger du merke til. PS4 Pro med ytelsesforbedringer egner seg sånn sett bra til en 1080-skjerm når du får jevnere FPS og/eller supersampling hvor PS4 Pro generer et større skjermbilde enn skjermen din er designet for og nedskalerer det til 2K før den sender det ut, noe som bedrer grafikken. Lenke til kommentar
...... Skrevet 3. juni 2018 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2018 Spent på om RDR2 får en 60 fps performance mode på PS4 pro. I såfall kjøper jeg PS4 pro selv om jeg ikke har 4K TV. FPS > oppløsing anyday, og en 4K TV får jeg til slutt uansett. Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 3. juni 2018 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2018 Med sofa-avstand fra TV er Full HD helt greit med PS4 Pro. Største fordelen med 4K er HDR, for det legger du merke til. PS4 Pro med ytelsesforbedringer egner seg sånn sett bra til en 1080-skjerm når du får jevnere FPS og/eller supersampling hvor PS4 Pro generer et større skjermbilde enn skjermen din er designet for og nedskalerer det til 2K før den sender det ut, noe som bedrer grafikken.Man får da HDR på vanlig Ps4 i 1080 også. Lenke til kommentar
vidor Skrevet 3. juni 2018 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2018 Er det tilsvarende rec.2020 HDR ? Lenke til kommentar
ApeInSpace Skrevet 5. juni 2018 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2018 Ser etter en pent brukt ps4 pro. Hvor mye må jeg forvente å måtte ut med? Er det noen som nettopp har kjøpt brukt eller som har fulgt med på finn over en periode å vet ca pris på hva man kan forvente. Jeg har kontroll på utvalget som er der per nå. Men mener å ha sett konsoller til 2500,- - 2800,- ligge ute. Setter pris på svar:) Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. juni 2018 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2018 Du er ganske på spikeren med de prisene der føler jeg. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 6. juni 2018 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2018 Lurer på hvilke PS4 spill som blir annonsert idag... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm Skrevet 6. juni 2018 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2018 (endret) Er slim versjonen kraftigere enn den vanlige? Endret 6. juni 2018 av Slettet-8OkEXm Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 6. juni 2018 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2018 Er slim versjonen kraftigere enn den vanlige? http://lmgtfy.com/?q=is+ps4+slim+better+than+ps4 Lenke til kommentar
...... Skrevet 6. juni 2018 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2018 http://lmgtfy.com/?q=is+ps4+slim+better+than+ps4 Der fikk jeg meg en god latter. Takk! Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 6. juni 2018 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2018 Lurer på hvilke PS4 spill som blir annonsert idag... Det blir vel annonsert klokken 17. Det er et nytt PS4-spill med VR-støtte, så jeg er sånn halvveis interessert. Ser mer frem til spillet de skal annonsere på fredag siden det ikke har noe med VR å gjøre Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm Skrevet 6. juni 2018 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2018 http://lmgtfy.com/?q=is+ps4+slim+better+than+ps4 Takk Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 6. juni 2018 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2018 Er slim versjonen kraftigere enn den vanlige? Nei, den er lettere, og har mindre fysisk størrelse. Ellers er det bare AC Wifi, Blutooth 4.0, og HDMI 2.0a som er nytt på slim i forhold til den gamle. Skjønt slim bruker kanskje også litt mindre strøm. Men raskere skal den ikke være.. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 6. juni 2018 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2018 Det nye spillet heter Tetris Effect og kommer ut til høsten. https://www.youtube.com/watch?v=fjZpE1AgnfI Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå