Spartapus Skrevet 22. mai 2018 Del Skrevet 22. mai 2018 Ca. samtidig som FF7-remaken mao. Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 22. mai 2018 Del Skrevet 22. mai 2018 (endret) Hvor pleier folk å handle PSN abonnement her? Edit: Ser CDKeys ol. oppgir land som spania, frankrike, og UK. Vil f.eks. UK abonnement fungere i Norge? Endret 22. mai 2018 av Gabri3L Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 22. mai 2018 Del Skrevet 22. mai 2018 Hvor pleier folk å handle PSN abonnement her? Edit: Ser CDKeys ol. oppgir land som spania, frankrike, og UK. Vil f.eks. UK abonnement fungere i Norge? https://gamezone.no/search?q=PSN%20abonnement Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 22. mai 2018 Del Skrevet 22. mai 2018 Takk for tips, men de sender i posten, så det blir 39 kroner til i porto, pluss det når neppe frem før jeg trenger det. Det er noen tilbud på PS Store som går ut om 2 dager, men man får ekstra rabatt om man har gyldig PSN pluss abonnement. Sony selv tar 485 Kr, eller jeg kan kjøre ut på Sørlandssenteret og kjøpe for 399,- hos Elkjøp. Men da kommer bil og bom i tillegg. Regner jeg 3 kroner kilometeren blir det nesten samme pris som å handle på PS store.. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 22. mai 2018 Del Skrevet 22. mai 2018 Er det ikke litt langt å kjøre til sørlandssenteret fra Sunnmøre? 1 Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 22. mai 2018 Del Skrevet 22. mai 2018 Jeg håpte vel kanskje noen skulle vite om en salgsplass som gjorde det mulig å spare nok til at man slapp å bli kalt for det da.. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 22. mai 2018 Del Skrevet 22. mai 2018 Det er vel neppe så stor etterspørsel etter norske PSN/PS+ kort akkurat, lite land, god råd, og ingen eksklusive fordeler man ikke kan få fra andre europeiske kontoer, så det er veldig få sider som tilbyr det, i alle fall om du skal ha digitalt, og billigere enn via PS Store. Finner et par via google, men de er veldig tett opptil Sonys egen pris, og jeg har aldri brukt dem før, så vet ikke hvor gode de er. Selv har jeg aktivt abonnement ut 2022. Kjøpte mange for lang tid tilbake mens de kjørte et godt salg på PS+. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 23. mai 2018 Del Skrevet 23. mai 2018 (endret) Det er vel neppe så stor etterspørsel etter norske PSN/PS+ kort akkurat, lite land, god råd, og ingen eksklusive fordeler man ikke kan få fra andre europeiske kontoer, så det er veldig få sider som tilbyr det, i alle fall om du skal ha digitalt, og billigere enn via PS Store. Finner et par via google, men de er veldig tett opptil Sonys egen pris, og jeg har aldri brukt dem før, så vet ikke hvor gode de er. Selv har jeg aktivt abonnement ut 2022. Kjøpte mange for lang tid tilbake mens de kjørte et godt salg på PS+. Da er du lei ps4, å er som en bikkje som sikler etter ps5 Endret 23. mai 2018 av Jokingnutria Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 23. mai 2018 Del Skrevet 23. mai 2018 Samme abonnement som for PS3 og PS4, så tipper Sony vil følge tradisjonen. Tror mitt løper til 2020,da Sony hadde 25% rabatt da det kostet 399 (eller noe sånt). Men igjen, har vært betalende medlem siden PS3, så har forsvunnet endel penger i PSN+. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 23. mai 2018 Del Skrevet 23. mai 2018 H1Z1 Battle Royale Open beta ute for de som liker sånt Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 23. mai 2018 Del Skrevet 23. mai 2018 H1Z1 Battle Royale Open beta ute for de som liker sånt 4 år for sent, spilte det litt på PC og det er intet mindre enn et grusomt spill. Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 23. mai 2018 Del Skrevet 23. mai 2018 Introducing SCUF Vantage, An Officially Licensed Performance Controller for PS4 Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 23. mai 2018 Del Skrevet 23. mai 2018 Den så ikke dum ut! Hadde det vært plass til et par oppladbare batterier, så hadde den vært perfekt! Lenke til kommentar
Ooinaru Skrevet 23. mai 2018 Del Skrevet 23. mai 2018 Synd det ikke er ps layout på stikkene 1 Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 23. mai 2018 Del Skrevet 23. mai 2018 Nei. Scuf har skjønt at Xbox layouten er best 1 Lenke til kommentar
andypandy Skrevet 23. mai 2018 Del Skrevet 23. mai 2018 Synd det ikke er ps layout på stikkene Enig. Hadde det vært PS Layout hadde jeg faktisk vurdert den, selvom jeg ikke er så fan av lisensierte kontrollere. Liker de originale best. 1 Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 23. mai 2018 Del Skrevet 23. mai 2018 Nei. Scuf har skjønt at Xbox layouten er best Svaret er korrekt 1 Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 23. mai 2018 Del Skrevet 23. mai 2018 Nei. Scuf har skjønt at Xbox layouten er best Foretrekker den selv, så denne kontrolleren er av interesse. Ser dog at den koster i grenseland mye. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 23. mai 2018 Del Skrevet 23. mai 2018 Det er en vanesak. Ser dog ut som denne faktisk prøver seg på det som må være den første ordentlige D-pad-en siden Super Nintendo. Knall i padden. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 23. mai 2018 Del Skrevet 23. mai 2018 Foretrekker faktisk Sony sin tilnærming av en D-Pad for å være ærlig. Men smakssak det også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå