Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon

Latias

1 268 stemmer

1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?

Anbefalte innlegg

Objektivt er det et spill ja, men om du synes det er bra eller ikke er subjektivt.

Men den subjektive oppfatningen kan være at det er ekte? :p

Dypt!

Skikkelig dypt. 

Jeg mener at et spill kan ha objektivt gode kvaliteter som historiefortelling - grafikk - lyd, osv. 

Men når alt kommer til alt er jo "liker, ikke liker" en subjektiv ting. 

Anyways! Min PS4 får kjørt seg nå - God of War er helt fantastisk. Er veldig gira på den hvite PS4 Pro. Syns den ser veldig bra ut, og gøy med noe litt annerledes. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Objektivt er det et spill ja, men om du synes det er bra eller ikke er subjektivt.

Men den subjektive oppfatningen kan være at det er ekte? :p

Dypt!

Skikkelig dypt.

Jeg mener at et spill kan ha objektivt gode kvaliteter som historiefortelling - grafikk - lyd, osv.

Men når alt kommer til alt er jo "liker, ikke liker" en subjektiv ting.

Anyways! Min PS4 får kjørt seg nå - God of War er helt fantastisk. Er veldig gira på den hvite PS4 Pro. Syns den ser veldig bra ut, og gøy med noe litt annerledes.

Stemmer! Om et spill er bra eller dårlig er subjektivt. Endret av PgUp
Lenke til kommentar

Kort oppsummert:

"Jeg er enig med anmeldere og spillere generelt"

"Jeg er ikke enig med anmeldere og spillere generelt"

Helt uavhengig av kvalitet så vil det alltid være spill man ikke liker fordi spillet rett og slett ikke inneholder det man selv ser etter i et spill (og heller ikke er ment å inneholde det). Det er flere ekstremt populære spill med fantastiske anmeldelser som jeg ikke orker å spille i det hele tatt, men jeg er ikke så fanget i min egen boble at jeg ikke klarer å se at disse er gode spill som bare er laget for andre målgrupper. Å påstå at disse spillene er dårlige til tross for et rungende klart konsensus om det motsatte vitner bare om at man mangler evnen til å prøve og se ting fra andre perspektiver. 

• Liker 1
Lenke til kommentar

men PC versjonen hadde masse framrate issues og bugs i lang tid. :p

Let me correct you. PC Versionen har masse framrate og bugs issues. De har ikke lansert en eneste fuckings patch til den katastrofale PC utgaven enda. For å få en akseptabel spill opplevelsen er du helt og holdent avhengig av at du installerer community patcher, her er det FAR patchen som er den viktigste for å i det heletatt gjøre spillet funksjonelt. 

Eg hadde faktisk ingen problem når eg spilte Nier på PC.

Lenke til kommentar

Da er du en av de ekstreme fåtallene som hadde hardware som matchet 100% med det spillet var designet for. Vi andre hadde stuttering, lav FPS til tross for god hardware, en fullscreen mode som ikke fungerte i det heletatt ved at den kjørte en langt lavere native oppløsning i en strekt 4:3 selv om vi valgte skjermen våres oppløsning, i områder i spillet hvor framraten virkelig kollapset så de fleste en load på knappe 20% på GPU uten at det er noen bottleneck som holder GPUen tilbake. Videre var og cutscenes helt krise for de fleste med hakking og ofte svarte skjermer i store deler av den. Osv. Osv. En helt krisetittel på PC som enda ikke har fått en eneste patch selv om de fleste sliter med disse bugsa.

FAR Modden ordner dog opp i det meste, men når vi kommer til det stadiet at betalende kunder må fikse spillene for utvikleren syns jeg det har gått noen hakk for langt.

Endret av Evil-Duck
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Da er du en av de ekstreme fåtallene som hadde hardware som matchet 100% med det spillet var designet for. Vi andre hadde stuttering, lav FPS til tross for god hardware, en fullscreen mode som ikke fungerte i det heletatt ved at den kjørte en langt lavere native oppløsning i en strekt 4:3 selv om vi valgte skjermen våres oppløsning, i områder i spillet hvor framraten virkelig kollapset så de fleste en load på knappe 20% på GPU uten at det er noen bottleneck som holder GPUen tilbake. Videre var og cutscenes helt krise for de fleste med hakking og ofte svarte skjermer i store deler av den. Osv. Osv. En helt krisetittel på PC som enda ikke har fått en eneste patch selv om de fleste sliter med disse bugsa.

FAR Modden ordner dog opp i det meste, men når vi kommer til det stadiet at betalende kunder må fikse spillene for utvikleren syns jeg det har gått noen hakk for langt.

Ja, eg husker eg leste møkje om det, for eg var ein del på Nier redditen den tida, men opplevde ikkje problemer sjøl, men eg spilte nåken måner etter release da.

Lenke til kommentar

Hei! Noen som kan hjelpe meg? Har prøvd å finne svar på google. Finner ikke noen som har klart å fikse denne problemen. Min PS4 er stuck i safe mode boot loop. Hadde vært fint om noen har hatt denne problemen før, og har klart å fikse sin PS4. Har testa å oppdatere gjennom USB, funker heller ikke. Får bare denne error koden (ce-34788-0)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...