LarZen Skrevet 24. april 2018 Del Skrevet 24. april 2018 Demoen av Detroit var sweeeeet. 1 Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 25. april 2018 Del Skrevet 25. april 2018 (endret) Vil bare tipse om et fantastisk salg på PS Store akkurat nå. Veldig mange av mine spillfavoritter fra listen over beste spill i 2017 selges nå til gode priser. NieR: Automata, 51% avslag, nå kr 309 ANBEFALES! ANBEFALES! ANBEFALES! Nioh Complete Edition, 32% avslag, nå kr 269 Persona 5 Ultimate Edition, 57% avslag, nå kr 349 Tales of Berseria, 63% avslag, nå kr 219 Yakuza 0, 60% avslag, nå kr 199 Tekken 7, 57% avslag, nå kr 269 Hellblade: Senua's Sacrifice, 28% avslag, nå kr 179 Pyre, 51% avslag, nå kr 82 A Hat in Time, 28% avslag, nå kr 169 Listen min kan forøvrig sees her. Eller i spoileren. For de spesielt interesserte. Topp 10 1. NieR: Automata 2. Nioh 3. Horizon Zero Dawn 4. Persona 5 5. Hellblade: Senua's Sacrifice 6. Super Mario Odyssey 7. Doki Doki Literature Club 8. Night in the Woods 9. Tales of Berseria 10. Yakuza 0 Beste enspilleropplevelse 1. NieR: Automata 2. Nioh 2. Horizon: Zero Dawn Beste flerspilleropplevelse 1. Divinity: Original Sin 2 2. Nioh 2. Tekken 7 Beste originale idé 1. Hellblade: Senua's Sacrifice 2. Pyre 2. Night in the Woods Beste musikk 1. NieR: Automata 2. Finding Paradise 2. Persona 5 Beste lyddesign 1. Hellblade: Senua's Sacrifice 2. NieR: Automata 2. Divinity: Original Sin 2 Beste visuelle design 1. Rime 2. Oure 2. Hollow Knight Beste historie 1. NieR: Automata 2. Hellblade: Senua's Sacrifice 2. Night in the Woods Største skuffelse 1. The Legend of Zelda: Breath of the Wild 2. For Honor 2. Torment: Tides of Numenera Største overraskelse 1. Doki Doki Literature Club 2. A Hat in Time 2. Night in the Woods I tillegg for de som er glad i Point & Click adventure type spill, så er det salg på en mengde av Artifex Mundi sine Hidden Object spill. Eksempelvis Grim Legends og Nightmares from the Deep. Alle disse spillene kommer med varme anbefalinger fra meg. Endret 25. april 2018 av Rider of Reason 5 Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 26. april 2018 Del Skrevet 26. april 2018 Kan støtte Nier:Automata med ein gang for di som ikkje har spilt det. Fantastisk spill. Soundtracken er heilt rå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 26. april 2018 Del Skrevet 26. april 2018 Kan anbefale alle å gi Nier:Automata et forsøk, selv om det ikke var noe for meg. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 26. april 2018 Del Skrevet 26. april 2018 (endret) Mye bra Vita salg i form av Big in Japan også, om noen få skulle ha interesse av det Svidde av nesten 650 ,- på litt PS1 og Vita titler i går. Nie: Automata er helt kanon ja! Hadde handlet det nå på PS4 om jeg ikke hadde slått til sist det var på salg på PC sist. Endret 26. april 2018 av Mala Lenke til kommentar
...... Skrevet 26. april 2018 Del Skrevet 26. april 2018 Vurderer å oppgradere til PS4 pro nå. Men dette med viftestøy, er det helt bingo? Får man levert den inn til reperasjon hvis den høres ut som en 747? Har et ganske elendig TV-bord med tanke på plass så vurderer å gå for en mer åpen løsning. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 26. april 2018 Del Skrevet 26. april 2018 Litt bingo ja, noen er heldigere enn andre. Men igjen folk har veldig forskjellig preferanser på hva som er hva, og selvsagt forskjellige løsninger på TV-benker..noen trykker jo det inn i lukkede benker og forventer at det går greit. Lenke til kommentar
New77Era Skrevet 26. april 2018 Del Skrevet 26. april 2018 Vurderer å oppgradere til PS4 pro nå. Men dette med viftestøy, er det helt bingo? Får man levert den inn til reperasjon hvis den høres ut som en 747? Har et ganske elendig TV-bord med tanke på plass så vurderer å gå for en mer åpen løsning. Min ps4pro er stille som en mus, skjønner ikke hvor alle dette viftestøy maset kommer fra. Jeg har hatt min i 6 måneder nå og fortsatt ikke noe bråk her. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 26. april 2018 Del Skrevet 26. april 2018 Da er du en av de heldige. Min holder på å ta av og bli første PS4 på månen når jeg spiller GoW og en del andre spill. Lenke til kommentar
...... Skrevet 26. april 2018 Del Skrevet 26. april 2018 Kjedelig at det er sånn flaks/uflaks. Men man får byttet den om den høres ut som Apollo 11?Opplever nesten alltid noe trøbbel på mobiltelefonene mine så føler jeg har en forbannelse over meg når det kommer til teknologi. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 27. april 2018 Del Skrevet 27. april 2018 (endret) Jeg har aldri hørt om en lydløs vifte som faktisk også kjøler metall og plastikk, men slik er det jo Og et lite tips. Leter du etter problemer så vil du alltid finne dem. Endret 27. april 2018 av Theo343 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 27. april 2018 Del Skrevet 27. april 2018 CDON har et fint tilbud på PS4Pro 1TB + God of War4 til 3880kr idag. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 27. april 2018 Del Skrevet 27. april 2018 Endte opp med Persona 5 Ultimate på big in Japan salget. Støtter også andre her med Nier: Automata. Nioh er jeg nødt til å kjøpe senere. Blitt litt for mye penger på spill denne måneden (også...). Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 27. april 2018 Del Skrevet 27. april 2018 (endret) Vurderer å oppgradere til PS4 pro nå. Men dette med viftestøy, er det helt bingo? Får man levert den inn til reperasjon hvis den høres ut som en 747? Har et ganske elendig TV-bord med tanke på plass så vurderer å gå for en mer åpen løsning.Min ps4pro er stille som en mus, skjønner ikke hvor alle dette viftestøy maset kommer fra. Jeg har hatt min i 6 måneder nå og fortsatt ikke noe bråk her. Enig med du. Ble lei jumbojetten aka vanlig PS4 og bytta i en Pro nylig. Fantastisk stille og fin maskin.Men jeg sier som alle andre: pass på at det er ventilert, og at du støvsuger jevnlig slik at ikke kanaler og ventilasjonsåpninger blir blokkert. https://youtu.be/EXT48wy4834 Endret 27. april 2018 av H.A.M. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 27. april 2018 Del Skrevet 27. april 2018 Min vanlige PS4 var musestille, speedet bare litt opp etter mange timer GTA 5. Pro-en min støyer mer. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 27. april 2018 Del Skrevet 27. april 2018 Da hadde jeg levert inn Proen. Skal jo egentlig være stillere, den da.. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 27. april 2018 Del Skrevet 27. april 2018 (endret) Det var da aldri noe salgspunkt. Vil ikke si den er bråkete, jeg tror bare jeg var heldig med den forrige. Endret 27. april 2018 av Isbilen Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 27. april 2018 Del Skrevet 27. april 2018 Hmm. Da har jeg vært maks uheldig med min ps4, den var dog en av de første til Norge så sikkert derfor den støya som et uvær.. Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 27. april 2018 Del Skrevet 27. april 2018 Vurderer å kjøpe PS4 Pro. Hvis den bråker, må man kontakte Sony eller må man sende inn til CDON? Microsoft gjør det enkelt ved ar man kan kontakte de direkte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå