Noiz Skrevet 20. april 2018 Del Skrevet 20. april 2018 Da blir det ein liten pause på meg og Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 20. april 2018 Del Skrevet 20. april 2018 Kan jeg slette spill fra mobilen / PC fra jobb? Skulle sette GoW på nedlasting men får beskjed om at disken er full Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 20. april 2018 Del Skrevet 20. april 2018 Ut ifra det jeg finner av informasjon så er det ikke mulig nei. 1 Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 20. april 2018 Del Skrevet 20. april 2018 Hehe, ja de fleste CE bør man være litt tidlig ute for. Jeg droppet Far Cry 5, og har ingen planer om å kjøpe RDR2, så da kan jeg heller unne meg CE av GoW. Det gjelder å prioritere riktig. Har den nok ikke før på mandag,men, men, mer tid med Yakuza 6. ^_^ Jepp. Pleier som regel å være tidlig ute, men denne gang var jeg litt usikker på om jeg ville ha CE, og når jeg fant ut at jeg ville ha så var de utsolgt Har nå kjøpt det på Elkjøp. Kostet bare 499,- så veldig fornøyd med det. Ingen RDR2 altså? For min del er det et av spillene jeg ser mest frem til i år. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 20. april 2018 Del Skrevet 20. april 2018 (endret) Moderatormelding Minner på at jeg vil ha God of War-pratet i egen tråd: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1810748 Endret 20. april 2018 av Slettet-NIoHlfL 1 Lenke til kommentar
...... Skrevet 21. april 2018 Del Skrevet 21. april 2018 Fikk en god påminnelse om at å spille på konsoll ikke er som i gamle dager lenger. Tenkte å fortsette på God of War nå, men måtte (man kan la være, men jeg regner med at det er ålreit å bare innstallere den) selvsagt laste ned og installere en oppdatering først (1.11) Deretter måtte jeg selvsagt oppdatere selve systemet for å kunne starte spillet. Alt dette tok kanskje 10 minutter, men det fikk meg til å savne PS2-eraen. Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 21. april 2018 Del Skrevet 21. april 2018 Savner det ikke et sekund med tanke på hvor mye bedre spillene er nå. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 21. april 2018 Del Skrevet 21. april 2018 (endret) Oppdateringen var der i går og den, bare å la konsollen få lov til å holde spillene dine oppdatert og laste ned i standby-modus så er alt klart til neste gang du setter deg ned. Handler bare om å tilpasse seg dagens utvikling Men ser klart poenget ditt. Endret 21. april 2018 av Mala Lenke til kommentar
...... Skrevet 21. april 2018 Del Skrevet 21. april 2018 Setter dere PS4-ene deres i standby eller dvale eller hva det kalles? Slår alltid av alt av elektronikk om kvelden, men er vel kanskje verdt det å begynne å la være. Lenke til kommentar
andypandy Skrevet 21. april 2018 Del Skrevet 21. april 2018 Min PS4 har stått i standby siden release. Aldri hatt noen problemer forbundet med det, og hvis det har vært noe, har jeg bare restartet konsollen. Da slipper man de «evinnelige» oppdateringene, når man først skal spille! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 21. april 2018 Del Skrevet 21. april 2018 (endret) Setter dere PS4-ene deres i standby eller dvale eller hva det kalles? Slår alltid av alt av elektronikk om kvelden, men er vel kanskje verdt det å begynne å la være.Beklager, men den oppdateringen jeg refererte til var ikke den du mente. Tok feil der. Men nå var den allerede lasta ned og klar her når jeg skulle spille Setter i dvale når jeg vet den skal brukes flittig. I dødperioder slåes de helt av. Så da får man jo seg noen oppdateringen i tryne til tider. Endret 21. april 2018 av Mala Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 21. april 2018 Del Skrevet 21. april 2018 Slår av all elektronikk på kvelden selv. Synes det går greit med oppdateringene nå, har fått raskere bredbånd. Var verre før, kunne gjerne ta en halvtime eller lenger, særlig på xboxen. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 22. april 2018 Del Skrevet 22. april 2018 Gode nyheter for performance modus brukere og God of War: http://gearnuke.com/god-of-war-ps4-frame-rate-improved-after-new-patch/ Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 23. april 2018 Del Skrevet 23. april 2018 Jeg savner også PS2-æraen. For min del er det den beste konsollen som noensinne har vært laget. Den behøvde ikke en eneste oppdatering de rundt 10 årene jeg brukte den uten at jeg opplevde et eneste kræsj, og den var bakoverkompatibel slik at man også fikk tilgang til det enorme spillutvalget på PS1. Til dags dato tror jeg ingen spillkonsoll gir deg tilgang til flere gode titler enn PS2 og skulle jeg bare hatt en konsoll i hus hadde det blitt den. Det skal sies at ting har blitt mye bedre med PS4 enn det var med PS3, mest pga man kan få unna oppdateringshelvete mens maskinen står i standby. På PS3 kunne jeg oppleve å kjøpe et nytt spill og så ikke få spilt det før neste dag fordi de to timene jeg hadde til å spille gikk bort i oppdateringer og installering. Jeg husker dette skjedde med MGS4 og at jeg var skikkelig frustrert. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 23. april 2018 Del Skrevet 23. april 2018 (endret) PS3 var ett ganske trått system i fra grunn av. Dere husker vel den helt grusomme PS Storen som var der i starten? Fytte i helvete for ett opplegg. For morro skyld. Endret 23. april 2018 av Mala 1 Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 23. april 2018 Del Skrevet 23. april 2018 PS3 hadde et helt fryktelig OS. Spesielt i starten og spesielt PS Store. Det ble heldigvis bedre etterhvert, men det var en fryd å gå over til PS4 når den kom. Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 23. april 2018 Del Skrevet 23. april 2018 (endret) Har satt PS3'n på soverommet, så den brukes ikke så mye lenger, men jeg synes nå PS Store på den fremdeles er treigt som sirup, kontra PS4. Endret 23. april 2018 av Simkin Lenke til kommentar
Eddie_Peddie Skrevet 23. april 2018 Del Skrevet 23. april 2018 Og det sier vel sitt siden det er ikke akkurat ferrari over store på ps4 heller. Men ja absolutt bedre. Men hender ofte den ikke vil starte, bare står der og snurrer. Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 23. april 2018 Del Skrevet 23. april 2018 Demoen til Detroit: Become Human ligger på PSN no, for di som vil prøve spillet. Sjøl er eg sånn halveis gira på spillet, må nesten vente til eg ser reviews før eg bestemmer meg. ( Har ikkje prøvd demoen endo, laster ner no) 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå