Isbilen Skrevet 17. april 2018 Del Skrevet 17. april 2018 Det er lov å ha dårlig smak, tror jeg vi kan si. Eller, halvdårlig, hvis man liker Die Hard, men ikke Mad Max. 2 Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 17. april 2018 Del Skrevet 17. april 2018 Jeg liker både Die Hard og Mad Max, men av forskjellige grunner. Lenke til kommentar
...... Skrevet 17. april 2018 Del Skrevet 17. april 2018 Smaken er som baken. Sovnet nesten under Mad Max, Die Hard kan jeg se om og om igjen. For min del er Mad Max en av de trausteste filmene jeg har sett noen sinne. Kan ha noe med at jeg ser maks 5 filmer i året, og når en av de da er Mad Max blir man såklart skuffet. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 17. april 2018 Del Skrevet 17. april 2018 (endret) Ett fyrverki av en film det der! Kjedet meg inne ett brøkdels sekund Har enda til gode å teste spillet da open-world gameplay nå er helt utelukket. Endret 17. april 2018 av Mala Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 17. april 2018 Del Skrevet 17. april 2018 (endret) "Smaken er som baken" betyr at det som nevnt er lov å like hva man vil, ikke at det ikke finnes godt og dårlig. Som forsvar for egen smak er vendingen et syltynt halmstrå. Heldigvis kan smaken utvikle seg. Mad Max: Fury Road er lett en av tidenes topp 5 actionfilmer. Minimal og effektiv historie i et helstøpt uttrykk, med vanvittige stunts og dundrende, drivende rytme fra begynnelse til slutt. Får lyst til å se den igjen bare jeg tenker på den. Endret 17. april 2018 av Isbilen 2 Lenke til kommentar
...... Skrevet 17. april 2018 Del Skrevet 17. april 2018 Mad Max er dritkjedelig, uansett. Hjelper lite med kule stunts når karakterene er av papp og historien er søvndyssende. Handler ikke om utvikling av smak, bare at folk liker ulike ting. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 17. april 2018 Del Skrevet 17. april 2018 Whatever makes you sleep at night... Lenke til kommentar
...... Skrevet 17. april 2018 Del Skrevet 17. april 2018 Skyrim-remasteren på PS4 er helt håpløs. Fatter ikke at de ikke har klart å få 60 fps. Og nærmer man seg 50 timer så dropper jo fps ofte ned til single digits. Herregud så late Bethesda har vært med denne remasteren. Litt glad for at jeg spiller Skyrim på PS4 nå, for gapet mellom 2011-grafikk vs 2018-grafikk i God of War på samme konsoll blir fryktelig interessant. Begge spillene foregår jo i samme landskap også. Lenke til kommentar
Matsern117 Skrevet 18. april 2018 Del Skrevet 18. april 2018 God of war kan downloades nå ? 2 Lenke til kommentar
Walkyrje Skrevet 18. april 2018 Del Skrevet 18. april 2018 Noen som bor nært Lillehammer og vil bytte en ps4 pro pluss noen spill mot en xbox one x og noen spill Orker ikke kjøre til Hamar og gamestop. Da butikken her på Lillehammer ble lagt ned. Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 18. april 2018 Del Skrevet 18. april 2018 Det gikk vel til helvete med GameStopen der så fort jeg flytta å de mista en av de beste kundene sine Men sånn generelt så er det rart det finnes noen GameStop butikker igjen her i landet i det hele tatt med de sinnsyke prisene de kjører. Var innom GS Gunerius i sta for å se om jeg fant noen brukte Zelda 3DS titler til en god pris å de koster jo faen meg full pris og har rimelig slitte cover og slik noe som er helt sprøtt da man få splitter nye på nett til halparten eller til og med en tredjedel av prisen i flere tilfeller. 2 Lenke til kommentar
...... Skrevet 18. april 2018 Del Skrevet 18. april 2018 Nintendo-prisene på Gamestop er helt hinsides. Og covrene er som du sier i helt forferdelig stand. Finn er den beste løsningen, alltid. 1 Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 19. april 2018 Del Skrevet 19. april 2018 Da kommer det til å bli en Kratos-kveld i kveld! 1 Lenke til kommentar
...... Skrevet 19. april 2018 Del Skrevet 19. april 2018 Hvor bestilte du det fra? Jeg kjøper spillet på Elkjøp i morgen. Stoler ikke et fnugg på posten her omkring. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 19. april 2018 Del Skrevet 19. april 2018 Kjøpte God of War digitalt. Gutten har surfet på alle fysiske ps4 cdene jeg har. Tar ikke sjansen på at God of War blir ødelagt. Lenke til kommentar
andypandy Skrevet 19. april 2018 Del Skrevet 19. april 2018 Jeg går også for den digitale utgaven. Var egentlig helt innstilt på å kjøpe alt fysisk denne generasjonen, men i løpet av høsten i fjor gjorde jeg en del impulskjøp på PS Store, og plutselig savnet jeg at ikke hele spillsamlingen min var digital. Nesten så jeg kjøpte spillene jeg har på plate, i digital versjon. Heldigvis for lommeboken gikk jeg ikke så langt Ufattelig deilig å slippe å skifte plate hvertfall, pluss at jeg har 2 PS4 koblet opp, så når jeg ikke får sittet i stua pga samboer, så kan jeg fortsette i et annet rom, uten å måtte ta med meg platen. 1 Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 19. april 2018 Del Skrevet 19. april 2018 Har gått heldigitalt selv med unntak av Switch som jeg planlegger å fortsette fysisk med. Får se om det endrer seg også etterhvert. Lenke til kommentar
...... Skrevet 19. april 2018 Del Skrevet 19. april 2018 Det går nok gradvis mot digitalt her også, men kjøper fremdeles kremspillene fysisk. Har alle de tidligere God of War spillene i hyllen så vil ha dette også. Gøy de få gangene de gjør seg flid og har med manual og slikt, men det er heller unntaket enn regelen nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå