Isbilen Skrevet 15. april 2018 Del Skrevet 15. april 2018 Se på det som en unnskyldning til å skaffe en god eksterndisk. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 15. april 2018 Del Skrevet 15. april 2018 (endret) 500GB på 12-13 timer er jo helt forferdelig! Var dette via system link?? Hahaha, 2-3 timer mente jeg. Vet ikke hvorfor jeg skrev 12-13. Var via system transfer på PS4 ja. Endret 15. april 2018 av Rider of Reason Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 16. april 2018 Del Skrevet 16. april 2018 Ja det hørtes mer riktig ut Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 16. april 2018 Del Skrevet 16. april 2018 (endret) Noen som har testet Mad Max som er månedens spill på PS+? Blir ikke helt klok på det,eller universet.. Krig, elendighet, bensinmangel. Allikevel skal de ha de største bilene og V8 motor... Og hva er greia med at han beveger seg som en fyllik, og ikke klarer å klatre/krabbe opp den minste fjellskrent? Mulig litt for godt vant med Lara Croft, Nathan Drake og Aloy de siste årene? Endret 16. april 2018 av newman221 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 16. april 2018 Del Skrevet 16. april 2018 Jeg synes det er et kanonspill, men ja, Mad Max-universet har sine særegenheter. At spillfigurer er patetisk dårlige til å klatre og at slake skråninger brukes til å innskrenke bevegelsesfrihet er vel mer regelen enn unntaket. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 16. april 2018 Del Skrevet 16. april 2018 Prøvde det i et par timer. Synes kontrollene i bil var unødig kronglete. Men til fots for å denge folk var det bra. Men selv om jeg digger universet blir det nok ikke mer av dette på meg. GOW om noen dager og Conan et par uker etter kommer til å ta mye av min tid fremover.. Lenke til kommentar
New77Era Skrevet 16. april 2018 Del Skrevet 16. april 2018 Jeg syns Mad Max var overraskende bra, Slåssingen minner veldig om Batman spillene. Ganske sær og rar univers, jeg betalte kun 60 kr for spillet for flere måneder siden, så føler ikke det ble noe tap der Lenke til kommentar
...... Skrevet 16. april 2018 Del Skrevet 16. april 2018 Har Mad Max på Steam men har aldri installert det. Åpen verden-markedet flommer over av spill, og Mad Max havner langt bak i backlogen, mest sannsynlig til evig tid. Nå er det under 100 timer til jeg sitter og spiller God of War med litt mjød og annet snacks. Blir fantastisk! 2017 var Nintendo sitt år, men rart at ett enkelt spill mest sannsynlig gjør til at 2018 blir Sony sitt år. Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 16. april 2018 Del Skrevet 16. april 2018 Startet på Mad Max men det fenget ikke så la det fra meg etter et par timer. Synes også den nyeste filmen var gørr kjedelig så er nok noe med hele universet der som ikke fenger meg. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 16. april 2018 Del Skrevet 16. april 2018 Ja, hvis du ikke synes den nye filmen er fet er det nok ikke håp. 1 Lenke til kommentar
Eddie_Peddie Skrevet 16. april 2018 Del Skrevet 16. april 2018 Nyeste filmen var dødsdigg, ikke masse tull med story, bare action og gitarspiller filmen igjennom. Spillet er ganske så kult. En av mine største overraskelser denne generasjonen. Virket tregt og kjedelig med en gang, men gikk veldig mange timer inn i spillet når jeg først satte igang. Veldig bra og anbefales. 3 Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 16. april 2018 Del Skrevet 16. april 2018 Tenkte å gi Mad Max en sjanse i påvente av RDR2. Første kommer ikke til PS4, så da må man finne andre ting å leke med... Og føler at det mangler litt på entusiasmen min mtp GOW. Får spare det til en annen gang når humøret er der Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 16. april 2018 Del Skrevet 16. april 2018 Mad Max var kult, pent og bra når det kom men aldres fort. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 16. april 2018 Del Skrevet 16. april 2018 Nyeste filmen var dødsdigg, ikke masse tull med story, bare action og gitarspiller filmen igjennom. Spillet er ganske så kult. En av mine største overraskelser denne generasjonen. Virket tregt og kjedelig med en gang, men gikk veldig mange timer inn i spillet når jeg først satte igang. Veldig bra og anbefales. Ikke masse tull med story kan jeg være enig i, men storyen var jo en del av det som var så utrolig bra med filmen! Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 17. april 2018 Del Skrevet 17. april 2018 Ja, hvis du ikke synes den nye filmen er fet er det nok ikke håp. Helt enig der. Dette er ikke en film man kan mislike med mindre man rett og slett ikke liker actionfilmer. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 17. april 2018 Del Skrevet 17. april 2018 Ja, det der blir for sort/hvit. De fleste filmer er mer enn bare en sjanger. Mad Max er jo dystopisk actionfilm med stort fokus på kjøretøy og praktiske effekter, fremfor cg. Den har masse cg også, for all del, men mange av stuntene er praktiske. Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 17. april 2018 Del Skrevet 17. april 2018 Ja, det der blir for sort/hvit. De fleste filmer er mer enn bare en sjanger. Mad Max er jo dystopisk actionfilm med stort fokus på kjøretøy og praktiske effekter, fremfor cg. Den har masse cg også, for all del, men mange av stuntene er praktiske. Siste Mad Max-filmen er jo også utgitt i sort/hvitt. 1 Lenke til kommentar
...... Skrevet 17. april 2018 Del Skrevet 17. april 2018 Syns nye Mad Max-filmen var helt elendig, terningkast to. Die Hard derimot, det er en bra actionfilm. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 17. april 2018 Del Skrevet 17. april 2018 Syns nye Mad Max-filmen var helt elendig, terningkast to. Die Hard derimot, det er en bra actionfilm. Fra et innholdsmessig ståsted er ikke filmen noe særlig. Men når det kommer til bruken av praktiske effekter er filmen et mesterstykke. Har sett en del av stuntarbeidet som er tilknyttet filmen og det er til å ta pusten av en :-p Men smaken er forskjellig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå