Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon

Latias

1 268 stemmer

1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som har testet Mad Max som er månedens spill på PS+?

Blir ikke helt klok på det,eller universet.. Krig, elendighet, bensinmangel. Allikevel skal de ha de største bilene og V8 motor...

Og hva er greia med at han beveger seg som en fyllik, og ikke klarer å klatre/krabbe opp den minste fjellskrent? Mulig litt for godt vant med Lara Croft, Nathan Drake og Aloy de siste årene?

Endret av newman221
Lenke til kommentar

Har Mad Max på Steam men har aldri installert det. Åpen verden-markedet flommer over av spill, og Mad Max havner langt bak i backlogen, mest sannsynlig til evig tid. 

Nå er det under 100 timer til jeg sitter og spiller God of War med litt mjød og annet snacks. Blir fantastisk! 2017 var Nintendo sitt år, men rart at ett enkelt spill mest sannsynlig gjør til at 2018 blir Sony sitt år. 

Lenke til kommentar

Nyeste filmen var dødsdigg, ikke masse tull med story, bare action og gitarspiller filmen igjennom.

Spillet er ganske så kult. En av mine største overraskelser denne generasjonen. Virket tregt og kjedelig med en gang, men gikk veldig mange timer inn i spillet når jeg først satte igang. Veldig bra og anbefales.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Nyeste filmen var dødsdigg, ikke masse tull med story, bare action og gitarspiller filmen igjennom.

Spillet er ganske så kult. En av mine største overraskelser denne generasjonen. Virket tregt og kjedelig med en gang, men gikk veldig mange timer inn i spillet når jeg først satte igang. Veldig bra og anbefales.

Ikke masse tull med story kan jeg være enig i, men storyen var jo en del av det som var så utrolig bra med filmen! 

Lenke til kommentar

Ja, det der blir for sort/hvit. De fleste filmer er mer enn bare en sjanger. Mad Max er jo dystopisk actionfilm med stort fokus på kjøretøy og praktiske effekter, fremfor cg. Den har masse cg også, for all del, men mange av stuntene er praktiske.

Siste Mad Max-filmen er jo også utgitt i sort/hvitt.  :)

Black-and-Chrome-banner-620x330.jpg

• Liker 1
Lenke til kommentar

Syns nye Mad Max-filmen var helt elendig, terningkast to. Die Hard derimot, det er en bra actionfilm.

Fra et innholdsmessig ståsted er ikke filmen noe særlig. Men når det kommer til bruken av praktiske effekter er filmen et mesterstykke. Har sett en del av stuntarbeidet som er tilknyttet filmen og det er til å ta pusten av en :-p

Men smaken er forskjellig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...