LarZen Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 (endret) EDIT: *ops...gikk litt fort i svingene her Endret 8. august 2013 av _LarZen_ Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Joda Dragon Crown er kommet ut, har de en lanserings dato til Norge ? nope... Fortsett og glem oss. skikkelig morsomt når alle favoritt programme dine kun fungerer i Usa, og nå med spillene og til Vita, er det slik at vi i Europa er sett på som møkk ? Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 (endret) Joda Dragon Crown er kommet ut, har de en lanserings dato til Norge ? nope... Lanseres vel i Norge 11. oktober hvis ikke Tothegame tar helt feil...???? Har uansett bestilt det fra Canada og ble sendt i forrige uke. Gleder meg faktisk mer enn jeg pleier når jeg venter på nye spill. Endret 8. august 2013 av Ham 550 Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 dropped, forslag til hvilken nettbutikk jeg burde holde meg til? eller skal jeg bare dra til en fysisk butikk. nysgjerrig på hva de fleste her har valgt å gjøre Coolshop har alltid levert varene til riktig tid for min del. Jeg handler alt hos enten Gamezone eller Coolshop, og sistnevnte tilbyr gratis frakt. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Støtter Gamezone ihvertfall - Coolshop har jeg aldri prøvd.. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 10. august 2013 Del Skrevet 10. august 2013 Noen som har anbefaling til headset til PS3/4? Har sett at det 7.1 Pulse settet til Sony skal være bra, noen anbefalinger på det? Evt andre? Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 10. august 2013 Del Skrevet 10. august 2013 (endret) Noen som har anbefaling til headset til PS3/4? Har sett at det 7.1 Pulse settet til Sony skal være bra, noen anbefalinger på det? Evt andre? Jeg kjøpte det headsettet du spør om. Liker byggekvaliteten, bra lyd til den prisen. Pluss den skal fungere på Vita og PS4 . Kjøpte det for 1128,- på cdon.no Endret 10. august 2013 av iL Sephiroth Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 10. august 2013 Del Skrevet 10. august 2013 (endret) Virker som bra greier, skulle gjerne sett en sammenligning med flere typer. Har det mic også? Endret 10. august 2013 av Selvin Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 10. august 2013 Del Skrevet 10. august 2013 Den har innebygget mic Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 10. august 2013 Del Skrevet 10. august 2013 (endret) Spørs om jeg ikke må få kjøpt meg et slikt PULSE-sett, virker bra Evt. får jeg vente til PS4 kommer, mulig det lanseres noe nytt og bedre da. Endret 10. august 2013 av Selvin Lenke til kommentar
Billon Skrevet 10. august 2013 Del Skrevet 10. august 2013 Spørs om jeg ikke må få kjøpt meg et slikt PULSE-sett, virker bra Evt. får jeg vente til PS4 kommer, mulig det lanseres noe nytt og bedre da. Jeg har hatt pulse en stund nå og jeg vil si at jeg er ikke så fornøyd med den. Etter min erfaring: +Bra lydkvalitet +brukervennlig +grei mic +kan brukes med win pcer +fin design +knall bra bass for filmer og musikk -veldig tung -ubehagelig å ha på i lange gaming løp -tar for lang tid til å lade -vanskelig å høre andre prate noen ganger i spill som bf3, der alltid noe skjer -bassen er altfor høyt i noen spill, man må slå den av for å høre andre lyder. -Batteritid varer rundt 5 timer etter et par måneder , Sony hevder litt over 6 timer. Du får mye for pengene med pulse, og den er ment for "casual gamers". Men hvis du spiller 2-3 timer i strekk så mener jeg at du bør kjøpe noen andre. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 11. august 2013 Del Skrevet 11. august 2013 Vil disse ladestasjonene fra Energizer til PS3 funke med PS4 sin kontroller? Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 12. august 2013 Del Skrevet 12. august 2013 Sony can no longer guarantee that if you pre-order a PlayStation 4 in the UK you'll get it at launch. http://www.eurogamer.net/articles/2013-08-07-playstation-4-pre-orders-no-longer-guaranteed-for-uk-launch Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 12. august 2013 Del Skrevet 12. august 2013 Er det nødvendig å poste samme greia nesten hver dag? Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 12. august 2013 Del Skrevet 12. august 2013 Tydeligvis... Finnes ikke bekymret for "mangelen" på PS4. Bare PR for å sikre seg max antall pre-orders - bare vent og se Lenke til kommentar
Billon Skrevet 12. august 2013 Del Skrevet 12. august 2013 Tydeligvis... Finnes ikke bekymret for "mangelen" på PS4. Bare PR for å sikre seg max antall pre-orders - bare vent og se Tror Sony tar en "apple" her. Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 12. august 2013 Del Skrevet 12. august 2013 Er nok mest for å skjerme seg fra dårlig PR. Ugunstig å garantere noe, og så ikke klare å holde løftet. Lenke til kommentar
furiousanimal Skrevet 12. august 2013 Del Skrevet 12. august 2013 (endret) Noen som vet hvor mye det kommer til å koste å spille over nettet med venner på PS4? Synd at det skal koste penger det også nå Endret 12. august 2013 av takenboy9 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 12. august 2013 Del Skrevet 12. august 2013 Noen som vet hvor mye det kommer til å koste å spille over nettet med venner på PS4? Synd at det skal koste penger det også nå Om Sony ikke forandrer på prisen for 1år med PS+ så vil det koste 395kr. 1 Lenke til kommentar
jeh87 Skrevet 12. august 2013 Del Skrevet 12. august 2013 Syns jeg har hørt at det blir mindre enn 395kr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå