Spartapus Skrevet 2. april 2018 Del Skrevet 2. april 2018 Dette gikk rett inn på ønskelisten min for 2018. PS4-eksklusiv. 1 Lenke til kommentar
Eddie_Peddie Skrevet 2. april 2018 Del Skrevet 2. april 2018 Virket som et kult spill, men orka ikke se den med lyd for den fyren som snakka var helt jævlig å høre på haha Lenke til kommentar
Mala Skrevet 2. april 2018 Del Skrevet 2. april 2018 Og alltid en sånn pikkmusikk i bakgrunnen Men har definitivt bitt meg merke i den tittelen Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 2. april 2018 Del Skrevet 2. april 2018 Dette gikk rett inn på ønskelisten min for 2018. PS4-eksklusiv. Husker det ble snakket litt om det spillet, var det i fjor, eller 2016 tro? Uansett, ble veldig interessert selv om det da bare var på konseptstadiet. Glemte det litt av, men denne videoen gjorde meg enda mer interessert igjen. Håper bare ikke det blir noe online-dritt, og mikrotransaksjonsgalskap i det, slik som de svært mange spill nå til dags har. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 2. april 2018 Del Skrevet 2. april 2018 Hvis man ser videoen halvveis så begynner den forfra igjen uten kommentarer. Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 4. april 2018 Del Skrevet 4. april 2018 Ahh husker eg såg det for ein stund sia, men var ikkje planer om å lansere i USA/Europe da. Er det bekrefta no? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. april 2018 Del Skrevet 4. april 2018 Om du såg videoen, så nei, det er enda ikke bekreftet. Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 4. april 2018 Del Skrevet 4. april 2018 (endret) Om du såg videoen, så nei, det er enda ikke bekreftet. Ja, eg veit. Eg såg filmen i Januar, som han sa i filmen var det ikkje nåke bekrefta da, derfor eg spørte om nåken viste nåke nytt no. Får bare vente, skal ha det i bakhåve hvertfall. Endret 4. april 2018 av Noiz Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. april 2018 Del Skrevet 5. april 2018 Om du såg videoen, så nei, det er enda ikke bekreftet. Ja, eg veit. Eg såg filmen i Januar, som han sa i filmen var det ikkje nåke bekrefta da, derfor eg spørte om nåken viste nåke nytt no. Får bare vente, skal ha det i bakhåve hvertfall. Beklager, jeg misoppfattet når videoen var i fra Trodde den var av nyere dato Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 5. april 2018 Del Skrevet 5. april 2018 Dette må jo bli utgitt utenfor Japan. Ikke tving meg til å spille dette på japansk. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 8. april 2018 Del Skrevet 8. april 2018 Nei, PlayStation 5 kommer neppe i år https://www.tek.no/artikler/nei-playstation-5-kommer-strong-ikke-strong-i-ar/434286 Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 8. april 2018 Del Skrevet 8. april 2018 Enda godt. Jeg synes ikke man trenger en ny konsoll hvert femte år, spesielt ikke når det tar 2-3 år før de får på plass et skikkelig spillutvalg. Lenke til kommentar
vidor Skrevet 8. april 2018 Del Skrevet 8. april 2018 Problemet er at ting utvikler seg fort og det er et kappløp om markedsandeler og kjøperenes gunst. De som ikke innoverer nye produkter til i markedet forsvinner når bølgen av det generasjonsproduktet de har bygget opp ebber ut. Det lages fremdeles nye spill til Commodore 64, men man kan vel si at markedet for den maskinen er ganske lite nå for tiden. Lenke til kommentar
Maabren Skrevet 8. april 2018 Del Skrevet 8. april 2018 Tja, PS4 ser ikkje ut for å slite med salgstalla, så tipper konsollen selger ei stund til. Håper nesten di venter såpass at neste konsoll blir kraftig nok til å kjøre 4k og 120fps griselett sånn ca november 2019 eller 2020. Sjølvsagt med ein 30fps modus for di som blir sjøsjuke eller syns 120fps flimrer for fort forbi. Kommer kanskje fleire TV'er som makter å vise 120fps di neste åra, til ok pris. Det hadde vore konge om eg fekk grunn til å kjøpe både ny konsoll og TV. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 8. april 2018 Del Skrevet 8. april 2018 (endret) 120 fps skjer ikke. Aldri. Bare å glemme til ca 2070. Og 4k og 120fps samtidig kan vel selv ikke du tro på? Finnes det i det hele tatt PCer som klarer å kjøre moderne spill problemfritt i 4k, 120fps? Du må huske PS5 også vil være en maskin som skal koste maks 4000. Så hardware som klarer enda nyere spill i 4k og 120fps, og samtidig ligger på prisen til en budsjett-PC, vil det noen gang finnes? Edit: Og er det noen ting PS4 Pro og Xbox One X har vist, så er det at å ha overlegen regnekraft har minimal innvirkning, om du ikke har de interessante spillene klare til å utnytte det. En annen ting er at PS4 fremdeles selger mer enn noensinne, og mer enn noen annen spillmaskin. Xbox er etterlatt i søla for lenge siden, Switch har fått en god start, men må fortsette å levere absolutt toppnivå for å holde tritt. Så Sony har ingen behov for å stresse, de har alt å tjene på å sørge for at de ikke tar neste skritt for tidlig, og at når de gjør det, så kommer det med skikkelig merkbare forbedringer, og ikke bare ytelsesmessig. Endret 9. april 2018 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. april 2018 Del Skrevet 9. april 2018 (endret) Tenker vi sikter oss inn på 60fps, nok en gang jeg. Spørst jo om det blir normen likevel...får mer eye candy i 30fps Må gjerne drøye ny PS4 i 1 år og 2 til for min del. Den selger jo enda svært godt så tror ikke Sony lar seg skremme av One X heller sånn sett. Endret 9. april 2018 av Mala Lenke til kommentar
andypandy Skrevet 9. april 2018 Del Skrevet 9. april 2018 120 fps er ekstremt optimistisk ja. Skulle det skje, så ville det nok vært et temmelig sterilt og glissent spill, og det er jo teoretisk ikke umulig selv i dag. Jeg vil gå så langt som å tro, hold your horses, at neste generasjon også vil bære preg av en del 30fps titler, rett og slett fordi grafikk selger. Forhåpentligvis har denne generasjonen samlet nok gamere som har blitt mer "kresne", slik at utviklere prioriterer 60fps fremfor 30fps på fremtidens konsoller. At utviklerne velger å gjøre det, tviler jeg på. Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 9. april 2018 Del Skrevet 9. april 2018 (endret) Ps4 pro er jo fremdeles en 30fps maskin så vi må nok se en stund etter 120. 4k og 60fps burde være mulig snart, men da må man fire litt på innstillingene. Endret 9. april 2018 av PgUp Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 9. april 2018 Del Skrevet 9. april 2018 (endret) Nå ja, er en god del spill som ser bra ut og kjører 60fps på Pro selv nå, som NieR Automata. Så at det er en 30fps maskin er ikke 100% riktig. Det er alltid opp til utviklerene. En PS5 med mye bedre cpu gjør jo mye mer sannsynlig at en større andel, om ikke majoriteten, av spill kan gå for 60fps som standard, dersom utviklerene ønsker det. Endret 9. april 2018 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 9. april 2018 Del Skrevet 9. april 2018 (endret) GT Sport flyter bra i 60fps "4K" (checkerpoint? morrahjerne) på Pro. En nytelse når utviklerne sørger for en god totalopplevelse. Endret 9. april 2018 av Theo343 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå