Spartapus Skrevet 26. mars 2018 Del Skrevet 26. mars 2018 Det virker som et spill som egentlig vil være en film. Du beveger karakteren og trykker på knapper for å trigge neste sekvens, men det er det. Kommer ikke til å bli prioritert her med så mange andre interessante spill i backlogen. Lenke til kommentar
...... Skrevet 26. mars 2018 Del Skrevet 26. mars 2018 (endret) Ja, og ikke er det en god interaktiv film heller. at man er ute av fengselet etter en god time er også helt på trynet. Etter det ble spillet totalt uinteressant Endret 26. mars 2018 av Nevnarion Lenke til kommentar
Bone Skrevet 26. mars 2018 Del Skrevet 26. mars 2018 Mange som har spilt/fullført DLC-en til Horizon Zero Dawn - The Frozen Wilds her? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 26. mars 2018 Del Skrevet 26. mars 2018 Har såvidt begynt på den. Har nok gått litt for lang tid siden jeg fullførte hovedspillet, har glemt mye. Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 26. mars 2018 Del Skrevet 26. mars 2018 Driver å spiller. Nydelig dlc!? 1 Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 26. mars 2018 Del Skrevet 26. mars 2018 Mange som har spilt/fullført DLC-en til Horizon Zero Dawn - The Frozen Wilds her? Bare å laste det ned, er masse arti der Lenke til kommentar
Bone Skrevet 26. mars 2018 Del Skrevet 26. mars 2018 Akkurat begynt selv.. Skrev så vidt en liten kommentar om det i "Hva spiller du nå"-tråden, hvor at jeg synes det var veldig vanskelig å komme i gang igjen, etter så lang tid.. Man kommer liksom til et halv-vanskelig område(?) og jeg er akkurat nå helt fersk.. Husker liksom ikke helt de beste våpnene, taktikker og slike ting.. Spillet sitter liksom ikke i fingrene lengre. Hadde level 50 (?) og 100 % på originalen, så har gledet meg litt til å prøve på'n igjen.. Går vel bedre etter hvert! Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 26. mars 2018 Del Skrevet 26. mars 2018 Du kan jo dra sørover og øve litt Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 26. mars 2018 Del Skrevet 26. mars 2018 Fyttegrisen så artige 80-talls-formelbilene er i GT Sport. Første AI-løpene med litt ordentlig utfordring. 1 Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 27. mars 2018 Del Skrevet 27. mars 2018 Noen som har spilt Far Cry 5 på ps4? Vurderer å skaffe det, men skeptisk til skytespill på konsoll generelt da jeg foretrekker mus og tastatur der. Har ikke bra nok PC til å ha det, så må evt. kjøpe det på PS4. Ser fett ut da! Lenke til kommentar
vidor Skrevet 27. mars 2018 Del Skrevet 27. mars 2018 Det er en kneik å kommer over å bruke spaker som føles som de har mye mindre presisjon enn mus, men spill er som regel greit optimalisert for spaker ved at de har aim assist og mindre krav til presisjon. Spiller faktisk en del spill på PC med kontroller fordi det er greit å ha to analoge kontroller istedet for bare en som man har med mus. I enkelte spill kan du veksle on the fly mellom hva du ønsker å bruke av kontroller og mus alt etter hva du skal gjøre i spillet. UBI har som regel helt greie konsoll-optimaliseringer for kontroller. Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 27. mars 2018 Del Skrevet 27. mars 2018 Hehe, sant det. Kan evt. kjøpe mus og tastatur egnet for PS4 men koster rundt 1000 så det utgår.. Går ikke å koble til mus og tastatur over fra PCen min til PS4. Er jo to USB innganger på PS4. Lenke til kommentar
neeeeii Skrevet 27. mars 2018 Del Skrevet 27. mars 2018 (endret) Far Cry er type spill jeg alltid kjøper til konsoll. Er jo ikke et skytespill som Cod eller Battlefield som krever litt høyere presisjon. Endret 27. mars 2018 av neeeeii Lenke til kommentar
New77Era Skrevet 27. mars 2018 Del Skrevet 27. mars 2018 Noen som har spilt Far Cry 5 på ps4? Vurderer å skaffe det, men skeptisk til skytespill på konsoll generelt da jeg foretrekker mus og tastatur der. Har ikke bra nok PC til å ha det, så må evt. kjøpe det på PS4. Ser fett ut da! Ja har spilt det i 2 dager nå, syns spillet er ikke så gale som de fleste sier. Liker storyen så langt. Men er det verdt å kjøpe nå? Egentlig ikke. Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 27. mars 2018 Del Skrevet 27. mars 2018 Blir vel å spille mest i co-op antageligvis. Storyen Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 28. mars 2018 Del Skrevet 28. mars 2018 Fyttegrisen så artige 80-talls-formelbilene er i GT Sport. Første AI-løpene med litt ordentlig utfordring. Lovem Lenke til kommentar
Mala Skrevet 28. mars 2018 Del Skrevet 28. mars 2018 (endret) Rimeligere inngang til PlayStation VR fra i morgen av https://blog.eu.playstation.com/2018/03/28/starting-tomorrow-the-playstation-vr-starter-pack-is-just-299-99-rrp/ Endret 28. mars 2018 av Mala 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 28. mars 2018 Del Skrevet 28. mars 2018 Rimeligere inngang til PlayStation VR fra i morgen av https://blog.eu.playstation.com/2018/03/28/starting-tomorrow-the-playstation-vr-starter-pack-is-just-299-99-rrp/ Den likte jeg Lenke til kommentar
Nameen Skrevet 29. mars 2018 Del Skrevet 29. mars 2018 Høres digg ut. Synd jeg reiser til Japan når den er ute. Må vente et par uker før jeg kan spille. Senior Systems Designer Anthony Dimento and Lead Level Designer Luis Sanchez talked extensively about God of War’s level design and side content. What we’re doing is that it’s not an open world game but there are hubs, in our instance one big hub where there’s additional content that doesn’t necessarily tie into the main story. It does in certain ways, but it’s more about expanding the world and creating a more immersive experience. One of the levels for example revolves around a Golem, one of our big rock enemies, and through working on a sidequest we kind of told a little origin story about that enemy which gave him a personality, and it was cool watching this play out and giving him a background while building the world. In that same quest you’re looking for a dwarf with a green ring, and we knew we were going to have certain upgrades and talismans, things that you can equip that give you perks and bonuses and change your playstyle. Then we’ve taken what we’ve established through narrative and turn that ring into one of those upgradeable items, an item that does something for your gameplay but now actually has a whole narrative background, there’s something meaningful about it rather than just calling it ‘Trinket of Odin’ or whatever. Now it has that backstory established through side content, it means something to you. The goal is to have the side content not feel any different from the main content and have that same production value Sony Santa Monica is known for. It’s not tacked on, it’s not an afterthought, there’s a whole team dedicated to this and a lot of work went into weaving this together with the rest of the game and making it all feel like one experience. Exploration became a lot bigger than we originally planned at the onset. I think we were planning to have five to ten hours of additional content and then it became a lot more, there’s a ton of stuff to do. I love building spaces that wrap around each other. One of my favorite games is Bloodborne, their design is amazing, top-tier. That has been an inspiration for me, a lot of the exploration spaces kind of call back to those games. We have those micro-loops where you’re unlocking paths, unlocking shortcuts, giving them purpose and kind of looping around the space and learning the area. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå