Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon

Latias

1 268 stemmer

1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?

Anbefalte innlegg

The Witcher 3 GOTY for 170 spenn må være den beste spilldealen i manns minne.

Endte opp med å forhåndsbestille A Way Out. Får en kompis på besøk i helgen så tenker å spille igjennom det sammen da.

Ja er helt enig der! Hvorfor er A Way Out så billig? er spill-lengden ganske kort eller? Og spiller man co-op på 1 skjerm?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vet ikke hvorfor det er så billig, mulig det ikke er så langt. Men det er et indiespill, og de er som regel en del billigere. Digget Josef Fares' forrige spill Brothers A Tale of Two Sons, så har troen på A Way Out.

Ja, man spiller co-op på en skjerm, men man kan også spille coop online. Og da trenger bare en å kjøpe spillet, den andre kan bli med online uten å eie spillet.

Jeg tenker å spille det couch coop. Gleder meg til det, savner flere slike spill.

Lenke til kommentar

Er i bra Gravity Rush modus om dagen! Fullførte det første på PS Vita tidligere i dag, syns det var en skikkelig morro affære! GR2 låg allerede klart til å puttes i PS4 :D Alldeles nydelig spill altså, elsker det så langt!

• Liker 1
Lenke til kommentar

For meg var GR2 en mixed bag. Det ser veldig pent ut, har et helt fantastisk lydspor og det er veldig koselig å utforske byene og samle krystaller, MEN det er altfor langt. Vi snakker om et spill på minst 40 timer. Mange av hoved og sideoppdragene kunne og burde de droppet da de er dritkjedelige og ikke minst utrolig frustrerende.

Selv spiller jeg Ni No Kuni II. Må være ærlig å si at de første timene ikke var det helt store. Litt for lineært og altfor lett. Nå som jeg er et stykke ut i Chapter 4 har det derimot åpnet seg mer opp. Har så smått begynt å bygge på kongeriket mitt, rekruttert en del folk til byen og gjort en del sideoppdrag. Begynner å kose meg med spillet nå.

Lenke til kommentar

Jeg og en kompis begynte på det i går.
Helt ok underhodning, men ikke noe høydare for oss.
Ser Level-Up skryter mye av det.

Det som plaget meg og kompisen er dårlig kontroll på karakterene. Tilsynelatende sitter de fast på steder, du får ikke full bevegelsesfrihet, og det føles litt som de tidlige Tomb Raider-spillene på Playstation 1.

Spillet er så fullstendig gjennomskriptet, så det er ikke handlingsrom for å løse utfordringene på egenhånd.
Du blir ledet gjennom en helt strikt sti, og det handler hele tiden om å aktivere de rette trigger-puntkene.
Jeg gir spillet 6/10, men ser mange ligger på 8/10.

Spillet har null gjenspillsverdi siden du ikke gis frihet til å løse ting på forskjellige måter.

Lenke til kommentar

Ingen side quest-spiller? Går det an da?? :D

Nei, kommer aldri foruten å rote meg bort timevis :p Veldig avhengig av spillet selvsagt..men om jeg merker at interessen avtar eller at jeg ikke kommer inn i flyten etter ett lengre avbrudd f.eks..då er det fokus,fokus og atter fokus hehe. Horizon: Zero Dawn er ett slikt spill....enda ikke funnet motet til å fortsette der.

Lenke til kommentar

Jeg og en kompis begynte på det i går.

Helt ok underhodning, men ikke noe høydare for oss.

Ser Level-Up skryter mye av det.

Det som plaget meg og kompisen er dårlig kontroll på karakterene. Tilsynelatende sitter de fast på steder, du får ikke full bevegelsesfrihet, og det føles litt som de tidlige Tomb Raider-spillene på Playstation 1.

Spillet er så fullstendig gjennomskriptet, så det er ikke handlingsrom for å løse utfordringene på egenhånd.

Du blir ledet gjennom en helt strikt sti, og det handler hele tiden om å aktivere de rette trigger-puntkene.

Jeg gir spillet 6/10, men ser mange ligger på 8/10.

Spillet har null gjenspillsverdi siden du ikke gis frihet til å løse ting på forskjellige måter.

Takk for svar! :) jeg skal prøve det med en kompis, men ja jeg har hørt mye forskjellig om det. Og de fleste gjentar det du sier, at alt her gjennomskriptet og planlagt

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...