neeeeii Skrevet 18. mars 2018 Del Skrevet 18. mars 2018 Noen andre som gleder seg til Far Cry 5? 1 Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 18. mars 2018 Del Skrevet 18. mars 2018 Tror det blir nærmest identisk FC 3 og 4, men det er helt ok. Synes det er kjekt med hjernedøde skytespill innimellom. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 18. mars 2018 Del Skrevet 18. mars 2018 FC3 synst jeg faktisk ikke var so hjernedødt, likte historien og karakterene særs godt i det spillet. Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 18. mars 2018 Del Skrevet 18. mars 2018 Ser veldig frem til FC5! Likte veldig godt de to foregående og satser på at kvaliteten blir minst like god på femmern! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 19. mars 2018 Del Skrevet 19. mars 2018 https://www.youtube.com/watch?v=mD4F5Xw0F-A Enige i mye som blir sagt her, men vi får se hva som skjer.Siste AC var vel mange hakk opp fra mange av de foregående. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 19. mars 2018 Del Skrevet 19. mars 2018 Noen andre som gleder seg til Far Cry 5? Venter på Apex Construct https://www.playstation.com/en-gb/games/apex-construct-ps4/ Designed and built for VR Travel to the shattered future of Apex Construct, where merciless robots prowl the world as a result of mankind’s reckless experiments. As these synthetic creatures seek to dominate their new hunting grounds, you must use both your wits and combat skills to survive. In this atmospheric first-person action/adventure game, built exclusively for VR, the fate of mankind rests on you – the last human alive. Bedre her http://store.steampowered.com/app/694090/Apex_Construct/ Lenke til kommentar
...... Skrevet 21. mars 2018 Del Skrevet 21. mars 2018 Ganske ålreit påskesalg på PS store nå. Lenke til kommentar
New77Era Skrevet 21. mars 2018 Del Skrevet 21. mars 2018 Ganske ålreit påskesalg på PS store nå. Endelig fikk jeg kjøpt Bioshock på salg! Lenke til kommentar
...... Skrevet 21. mars 2018 Del Skrevet 21. mars 2018 Ganske ålreit påskesalg på PS store nå.Endelig fikk jeg kjøpt Bioshock på salg! Vurderer pakken selv. Har alle på 360 men kunne tenkt meg å spille de igjen. Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 21. mars 2018 Del Skrevet 21. mars 2018 Horizon med expansion gir meg 2 min og 3 sek lastetid fra "desktop" plutselig veeeldig lyst på ssd Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 21. mars 2018 Del Skrevet 21. mars 2018 Ganske ålreit påskesalg på PS store nå. Noen ganger når jeg skumleser kommentarer så får jeg så sinnsykt "WTF?!"-moments noen sekunder. Denne gangen leste jeg påskesalg som piskeslag... Appropo salg. CDON feierer 19-års dag og har rimelig greie deals gående på en haug av spill Lenke til kommentar
...... Skrevet 21. mars 2018 Del Skrevet 21. mars 2018 Hehe. Piskeslag hadde vært no. Kjøpte akkurat AC Origins på platekompaniet til 249,- Meget ålreit pris for et såpass nytt spill. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 21. mars 2018 Del Skrevet 21. mars 2018 Horizon med expansion gir meg 2 min og 3 sek lastetid fra "desktop" plutselig veeeldig lyst på ssd SSHD funker også fint, til en litt annen pris. Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 21. mars 2018 Del Skrevet 21. mars 2018 Horizon med expansion gir meg 2 min og 3 sek lastetid fra "desktop" plutselig veeeldig lyst på ssd SSHD funker også fint, til en litt annen pris. Jeg har prøvd både SSHD og SSD i PS4. Foretrekker helt klart SSD. Fra desktop til jeg styrer figuren i Horizon Zero Dawn går det 55 sekunder. Fra helt avslått PS4, (ikke stanby), til jeg styrer figuren i Horizon Zero Dawn går det 1min 20 sekunder. Dette med SSD-disk. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 21. mars 2018 Del Skrevet 21. mars 2018 Ganske ålreit påskesalg på PS store nå. Noen ganger når jeg skumleser kommentarer så får jeg så sinnsykt "WTF?!"-moments noen sekunder. Denne gangen leste jeg påskesalg som piskeslag... Appropo salg. CDON feierer 19-års dag og har rimelig greie deals gående på en haug av spill Kjøpte nå Knack 2 håper spillet er bra. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 21. mars 2018 Del Skrevet 21. mars 2018 Horizon med expansion gir meg 2 min og 3 sek lastetid fra "desktop" plutselig veeeldig lyst på ssd SSHD funker også fint, til en litt annen pris. Jeg har prøvd både SSHD og SSD i PS4. Foretrekker helt klart SSD. Fra desktop til jeg styrer figuren i Horizon Zero Dawn går det 55 sekunder. Fra helt avslått PS4, (ikke stanby), til jeg styrer figuren i Horizon Zero Dawn går det 1min 20 sekunder. Dette med SSD-disk. Selvfølgelig er SSD raskere. 1 Lenke til kommentar
New77Era Skrevet 21. mars 2018 Del Skrevet 21. mars 2018 Ganske ålreit påskesalg på PS store nå.Endelig fikk jeg kjøpt Bioshock på salg! Vurderer pakken selv. Har alle på 360 men kunne tenkt meg å spille de igjen. Samme her, men var verdt det for den prisen der! har kjøpt: Bioshock, Batman premium edition, The Witcher 3 game of the year edition, og South park, for ca litt over 600 kr, det er faen meg DEAL ass! Alle laster ned nå, og ser fram til å spille disse her i morgen kveld når jeg er hjemme fra jobb fram med pilsen og damen er reist til rhodos med venninner i 2 uker. HOLY GOD. 2 Lenke til kommentar
...... Skrevet 21. mars 2018 Del Skrevet 21. mars 2018 The Witcher 3 GOTY for 170 spenn må være den beste spilldealen i manns minne. Endte opp med å forhåndsbestille A Way Out. Får en kompis på besøk i helgen så tenker å spille igjennom det sammen da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå