Bone Skrevet 6. februar 2018 Del Skrevet 6. februar 2018 Godt å høre! Veldig glad i ME-serien. Hvordan vil dere si at Adromeda holder seg i forhold, nå etter alle patchene? Altså, ikke bare om det er et godt spill, men hvordan det står seg i forhold til serien. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. februar 2018 Del Skrevet 6. februar 2018 Selve gameplay mekanikkene er jo milevis bedre her, og det er faktisk gøy å farte rundt med kjøretøy og la seg avspore av sideoppdrag gang på gang. Selve historiedrevet er nok ikke på høyde med den opprinnelige trilogien dog, og man får heller ikke samme herlige forholde til mannskapet sitt. Men det var jo i løpet va 3 spill, her er det bare ett (og det forblir nok sånn). Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 6. februar 2018 Del Skrevet 6. februar 2018 Vil alltid være eneren for meg. 1 Lenke til kommentar
mortensol Skrevet 6. februar 2018 Del Skrevet 6. februar 2018 Dt enkleste er å ta med deg PS4 og koble opp i det raske nettverket. Det meste har en HDMI inngang i dag så det burde være enkelt. Du trenger muligens en ekstra HDMI kabel for å forenkle til og frakobling, og husk å ta med kontroller om du ikke kan bruke noe annet som input for å sette nettverksinnstillinger og velge downloads om du ikke allerede har køet dem opp. Ellers er det beskrevet en mer komplisert metode som du kan bruke om de ikke har endret noe i PSN etter det ble skrevet; http://pixelvulture.com/2015/11/download-ps4-games/ Takker. Tenkte det kanskje var lettest å ta med PS4 til raskt nettverk, ja. Takk for link til alternativ metode - skal se litt på det. Det er dette som er kjipt med å bo grisgrendt til å bare ha 4g nett. Oppdateringsfiler på 20+ gb svir litt når månedskvota er 200gb... Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 6. februar 2018 Del Skrevet 6. februar 2018 (endret) Appropo Andromeda så var jo dette ett spill som ble dømt opp og ned lenge før noen engang fikk sjansen å spille det, det hadde nærmest tapt før det ble lansert. Dette basert på feiltrinnet til et annet studio enn det som faktisk produserte andromeda (ME3 slutten). Ikke den beste starten for ett spill kan en si, når de og fant noe de virkelig kunne henge seg på som var ansiktsanimasjonenne var vel løpet kjørt. 2017 var tydeligvis året ansiktsanimasjoner bestemte om hvorvidt ett spill var bra eller ikke. Hadde spillet hatt ett annet navn og det kom klarere frem at det var Montreal og ikke Bioware Edmonton som laget spillet er jeg 100% sikker på at det hadde blitt bedre motatt. Men det er meg da. Endret 6. februar 2018 av Evil-Duck Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. februar 2018 Del Skrevet 7. februar 2018 (endret) Har to koder til 5.50 beta, om noen har lyst å prøve så send en PM. Én kode pr. hode EDIT: Tomt. Endret 8. februar 2018 av Mala 1 Lenke til kommentar
...... Skrevet 7. februar 2018 Del Skrevet 7. februar 2018 Er det mulig å få bort at man starter fra "siste nytt" når man booter opp PS4? Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 7. februar 2018 Del Skrevet 7. februar 2018 Godt å høre! Veldig glad i ME-serien. Hvordan vil dere si at Adromeda holder seg i forhold, nå etter alle patchene? Altså, ikke bare om det er et godt spill, men hvordan det står seg i forhold til serien. Synes det er bedre selv, men der er det vell mange som er uenige Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 8. februar 2018 Del Skrevet 8. februar 2018 Noen som vil fortelle hvordan shadow of the colossus er på ps4 kontra ps2? Helst noen som er stor fan av spillet. Skal kjøpe det på mandag fordi jeg for en sjelden gang er blakk! Gleder meg helt sykt. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. februar 2018 Del Skrevet 8. februar 2018 (endret) Noen som vil fortelle hvordan shadow of the colossus er på ps4 kontra ps2? Helst noen som er stor fan av spillet. Skal kjøpe det på mandag fordi jeg for en sjelden gang er blakk! Gleder meg helt sykt. Er ikke mye annet å si enn at her har det gjort en helt vanvittig bra jobb, fra dypt inne i hjerterota rett og slett. 60fps om man har PS4 Pro, er så utrolig deilig! Blir hard i buksa av det visuelle, musikalske og den unike stemningen dette spillet gir, OG den er bevart i fra PS2 utgaven uten tvil! Og nå i mer enn 15-18 fps Endret 8. februar 2018 av Mala 1 Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 8. februar 2018 Del Skrevet 8. februar 2018 Digg å høre!! Har desverre ikke pro, vanlig ps4 får duge selv om jeg har 4k tv. Husker (heldigvis) ikke mye fra spillet annet enn følelsen det ga meg. Spilte det sist for 10 år siden kanskje. Tror det blir første gang på laaang tid at jeg tar meg tid og prioriter å spille lenge i strekk! Cant wait ? 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. februar 2018 Del Skrevet 9. februar 2018 (endret) Elkjøp har spillet til 299,- forresten, evt. så stikker du innom power og bruker prisgarantien. Edit: Kan være de kjører fast pris på 299,- Endret 9. februar 2018 av Mala Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. februar 2018 Del Skrevet 9. februar 2018 (endret) PS4 Pro's new super-sampling tested: big boosts for 1080p users http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2018-ps4-pro-super-sampling-tested-big-boosts-for-1080p-users Endret 9. februar 2018 av Mala Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 9. februar 2018 Del Skrevet 9. februar 2018 Faller igjen ned på hva utviklerne gidder å oppdatere spillene sine med virker det ut som. Og jeg tar heller 60FPS over SS. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 9. februar 2018 Del Skrevet 9. februar 2018 Bra dem har endelig fått på plass dette for dem med et 1080p TV. Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 9. februar 2018 Del Skrevet 9. februar 2018 Moro å lese om Shadow of the Colossus her i tråden, har aldri spilt det - skal bestilles Lenke til kommentar
...... Skrevet 10. februar 2018 Del Skrevet 10. februar 2018 Fytti grisen. Sist gang jeg fikk gåsehud av et spill var The Last of Us, gangen før der igjen var Shadow of the Colossus. Nå har jeg det igjen etter introen til PS4-remaken av SotC. Dette blir årets spill. Garantert! 2 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 10. februar 2018 Del Skrevet 10. februar 2018 PS4 Pro's new super-sampling tested: big boosts for 1080p users http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2018-ps4-pro-super-sampling-tested-big-boosts-for-1080p-users YES! Endelig 1 Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 11. februar 2018 Del Skrevet 11. februar 2018 Haha, havnet i en chat med 98 andre med Trump i brukernavnet Lenke til kommentar
Mala Skrevet 12. februar 2018 Del Skrevet 12. februar 2018 (endret) 1400,- blanke Endret 12. februar 2018 av Mala Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå