...... Skrevet 21. januar 2018 Del Skrevet 21. januar 2018 "Bare dritt fra Ubisoft bla bla bla" - Har ikke spilt de nyeste spillene Ok. Der har vi grunnlag for objektive vurderinger. Var det myntet på meg? Har spilt GR:W som er ett av de nyeste og det sugde ræv, så har plenty med objektive vurderinger. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 21. januar 2018 Del Skrevet 21. januar 2018 Ubisoft har gått fra å være på linje med EA til å bli et av de bedre spillselskapene, uavhengig av om man liker spillene eller ei. 1 Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 22. januar 2018 Del Skrevet 22. januar 2018 Nå er det ca. to uker til remaken av Shadow of the Colossus kommer ut. Ser så digg ut og jeg gleder meg veldig. På PS4 Pro kan man velge mellom Cinematic Mode for høyere oppløsning og 30FPS, og Performance Mode for 60FPS. De første 15 minuttene i Performance Mode. https://www.youtube.com/watch?v=NPbUpkMzGJ8 2 Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 22. januar 2018 Del Skrevet 22. januar 2018 (endret) "Bare dritt fra Ubisoft bla bla bla" - Har ikke spilt de nyeste spillene Ok. Der har vi grunnlag for objektive vurderinger. Var det myntet på meg? Har spilt GR:W som er ett av de nyeste og det sugde ræv, så har plenty med objektive vurderinger.Så det at for eksempel GR: Wildlands og Assassins Creed Origins er utviklet av to forskjellige utviklerteam har mindre betydning, samt at betaen er litt unna sluttproduktet. Ubi er liksom Ubi uansett. Jaja, deg om det. Endret 22. januar 2018 av H.A.M. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 22. januar 2018 Del Skrevet 22. januar 2018 Kjøpte forresten Horizon Zero Dawn i helga, og jeg er utrolig overrasket over hvor pent det er. Og det på en vanlig PS4 (Slim), ikke Pro. Greit at det kjører i kun 30fps, men dæven døtte så bra det ser ut. Og jeg synes combat er jævla artig. Valgte å spille på hard, siden jeg hørte normal var litt for lett, og det var helt perfekt for meg. Storkoser meg. Lenke til kommentar
...... Skrevet 22. januar 2018 Del Skrevet 22. januar 2018 "Bare dritt fra Ubisoft bla bla bla" - Har ikke spilt de nyeste spillene Ok. Der har vi grunnlag for objektive vurderinger. Var det myntet på meg? Har spilt GR:W som er ett av de nyeste og det sugde ræv, så har plenty med objektive vurderinger.Så det at for eksempel GR: Wildlands og Assassins Creed Origins er utviklet av to forskjellige utviklerteam har mindre betydning, samt at betaen er litt unna sluttproduktet. Ubi er liksom Ubi uansett. Jaja, deg om det. Betaen var ikke langt unna sluttproduktet. Den var vel ute et par uker før spillet kom ut. Aldri i verden om de rakk å fikse noe som helst innen release. At Ghost Recon og AC har ulike utviklerteam er en ting, men begge spillene (og alle andre åpen verden spill fra Ubisoft) lider av jakte på ikoner på kartet sykdommen, uten et fnugg av interessant plott i mellom. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 22. januar 2018 Del Skrevet 22. januar 2018 Beta-versjoner er som regel glorifiserte demoer, men også brukt for å teste online-koden/serverne, og i de aller fleste tilfeller kjører disse en gammel build. Så du spilte nok en gammel build. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 22. januar 2018 Del Skrevet 22. januar 2018 (endret) Å vises som offline er en skikkelig uting når man har tenkt å spille online på lag med andre. Nå i det siste har jeg begynt å droppe å spille med slike folk, i hvert fall de gangene det er lett å finne andre å spille med. Litt sure miner i noen tilfeller når jeg sier at jeg heller fant andre å spille med, men det bør de skjønne. Helt håpløst å ikke vite om de er online, om de bare er i menyene, om de er i en spilløkt osv. Når man skal invitere til et lag er det de vennene som er online som ligger øverst i lista. Slitsomt å bla igjennom 100+ venner for å finne en som vises som offline. Overraskende mange som ikke godtar mld fra randoms, men som likevel skriver i communities for å finne noen å spille med. "Add me" er fortsatt en greie. Jeg pleier å ignorere det, og etter en stund er det de som sender venneforespørsel... Så mye bedre å bare sende enn å skrive "add me". Jeg er aktiv i communities, på jakt etter noen å spille med, og det er altfor mange som bare skriver "join", "you need" osv, med null info om "level", statistikk, hvordan de gjør ting osv. Flere som sender party-invitasjoner uten å ha opplyst om noe som helst, før man har joina. Det er litt feil rekkefølge. Tydeligvis flere enn meg som plages av Fortnite-invitasjoner, som jeg har nevnt tidligere. Aner virkelig ikke hva det er med det spillet som gjør at folk som ikke engang har spillet får invitasjoner i hytt og pine. Puh, det var alt Endret 22. januar 2018 av oscrue10 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 22. januar 2018 Del Skrevet 22. januar 2018 "Bare dritt fra Ubisoft bla bla bla" - Har ikke spilt de nyeste spillene Ok. Der har vi grunnlag for objektive vurderinger. Var det myntet på meg? Har spilt GR:W som er ett av de nyeste og det sugde ræv, så har plenty med objektive vurderinger. "Sugde Ræv". Når man har den slags tilbakemeldinger så er det ikke nødvendigvis spillet som hadde store mangler. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 23. januar 2018 Del Skrevet 23. januar 2018 (endret) Beta-versjoner er som regel glorifiserte demoer, men også brukt for å teste online-koden/serverne, og i de aller fleste tilfeller kjører disse en gammel build. Så du spilte nok en gammel build. Riktig. Mange som feilaktig tror at de spiller noe rykende ferskt bare fordi det er en beta sluppet uker før release, men så kan det være en ett år gammel build. Endret 23. januar 2018 av H.A.M. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 23. januar 2018 Del Skrevet 23. januar 2018 (endret) Om det er noen die-hard Monster Hunter fans der ute så kan en nå forhåndsbestille Monster Hunter World Limited Edition PS4Pro hos CDON. Endret 23. januar 2018 av LarZen 1 Lenke til kommentar
New77Era Skrevet 23. januar 2018 Del Skrevet 23. januar 2018 Om det er noen die-hard Monster Hunter fans der ute så kan en nå forhåndsbestille Monster Hunter World Limited Edition PS4Pro hos CDON. Kontrollen var sick! Tror du det er mulig og kun kjøpe kontrollen i framtiden? Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 23. januar 2018 Del Skrevet 23. januar 2018 (endret) Kontrollen var sick! Tror du det er mulig og kun kjøpe kontrollen i framtiden? Den finnes hos Amazon i Japan ihvertfall. Ikke funnet den noen andre plasser. Ikke umulig at den kommer for salg her også...men hvis ikke så bestill ifra Japan like greit. Enten Amazon eller andre sider EDIT: Oppdatering https://www.play-asia.com/new-dualshock-4-monster-hunter-world-edition/13/70bt97 https://www.play-asia.com/monster-hunter-world-collectors-edition-japanese-english-subs/13/70bjxj Endret 23. januar 2018 av LarZen Lenke til kommentar
...... Skrevet 23. januar 2018 Del Skrevet 23. januar 2018 Finnes det en oversiktlig liste over spill som kjører i 60 fps med PS4 pro? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 23. januar 2018 Del Skrevet 23. januar 2018 Finnes det en oversiktlig liste over spill som kjører i 60 fps med PS4 pro? http://www.gamesradar.com/ps4-pro-confirmed-games-list/ CTRL+F -> 60fps Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 23. januar 2018 Del Skrevet 23. januar 2018 Om det er noen die-hard Monster Hunter fans der ute så kan en nå forhåndsbestille Monster Hunter World Limited Edition PS4Pro hos CDON. Huff, nå fikk jeg lyst til å selge Pro'en min for å kjøpe denne i stedet :/ Lenke til kommentar
...... Skrevet 23. januar 2018 Del Skrevet 23. januar 2018 Finnes det en oversiktlig liste over spill som kjører i 60 fps med PS4 pro? http://www.gamesradar.com/ps4-pro-confirmed-games-list/CTRL+F -> 60fps Takk! Ikke nok spill til å legitimere kjøp enda dessverre. Overraskende at Uncharted 4 og Witcher 3 ikke støtter 60 fps. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 23. januar 2018 Del Skrevet 23. januar 2018 Finnes det en oversiktlig liste over spill som kjører i 60 fps med PS4 pro? http://www.gamesradar.com/ps4-pro-confirmed-games-list/CTRL+F -> 60fps Takk! Ikke nok spill til å legitimere kjøp enda dessverre. Overraskende at Uncharted 4 og Witcher 3 ikke støtter 60 fps. Witcher 3 patch kommer nok snart, har jo alt kommet til XboneX. Jeg er uansett ikke uenig, jeg tar 60fps 1080p over 30fps 4K any day, men enn så lenge ligger alt for mye hva utviklerne gidder å gjøre. Lenke til kommentar
PanserJohan Skrevet 23. januar 2018 Del Skrevet 23. januar 2018 Gidder ikke lese sykt mage sider i denne tråden, så et kjapt spørsmål: PS4 slim 500GB PS4 slim 1TBPS4 Pro Hvilken skal jeg velge? Har ikke 4K TV der PlayStation skal hookes opp. Kommer til å bli 90% FIFA, COD og alá Last of us osv.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå