Spartapus Skrevet 18. januar 2018 Del Skrevet 18. januar 2018 Det var litt kjipt å ikke ha PSN+ da jeg spilte Bloodborne, men ellers har jeg ikke savnet det. Gratisspillene gjør det sikkert til en god deal om man har trang økonomi, men mitt problem er heller at jeg ender opp med langt flere spill enn jeg har tid til, så det ville bare ført til enda flere spill som blir liggende i årevis før jeg rører dem. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 18. januar 2018 Del Skrevet 18. januar 2018 Noen her som har spilt Lego City Undercover på PS4? Anbefalt? Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 18. januar 2018 Del Skrevet 18. januar 2018 (endret) nevnarion: Rett og slett fordi det kan gå uker eller måneder mellom hver gang jeg spiller på konsoll men hovedsaklig fordi at jeg ikke er interessert i 90% av gratisspillene. Selvsagt kunne jeg lagt litt flid i det og logget meg på bare for å laste ned gratis spillene. Har sikkert gått glipp av spill jeg kunne tenkt meg også. Hvorfor kunne de ikke gjort det slik at alle som hadde et aktivt PSN+ i inneværende måned fikk de tilgjengelig i biblioteket for nedlasting når man ønsker det senere en gang? No biggie for meg. Endret 18. januar 2018 av Theo343 Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 18. januar 2018 Del Skrevet 18. januar 2018 Playstation-appen til Android/iPhone kan man hente ned PS+spill med. Ganske enkelt. Kan tilogmed velge om man skal laste det ned til konsollen, eller bare la det ligge i biblioteket til senere. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 18. januar 2018 Del Skrevet 18. januar 2018 (endret) Det var jeg ikke klar over tidligere men har først begynt å bruke appen nå siste par månedene. Endret 18. januar 2018 av Theo343 Lenke til kommentar
Bone Skrevet 18. januar 2018 Del Skrevet 18. januar 2018 (endret) Noen her som har spilt Lego City Undercover på PS4? Anbefalt? Jeg kan svare for Wii U-versjonen. Den synes jeg er kjempebra! Hilsen gutt, 39 1/2 år Endret 18. januar 2018 av Bone 3 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 18. januar 2018 Del Skrevet 18. januar 2018 (endret) Playstation-appen til Android/iPhone kan man hente ned PS+spill med. Ganske enkelt. Kan tilogmed velge om man skal laste det ned til konsollen, eller bare la det ligge i biblioteket til senere. Hmm. Jeg aktiverte PSN+ for flere måneder siden men når jeg nå prøver via appen får jeg "Sign up for PSN+". Den gang i oktober november hadde jeg store problemer med å få kjøpt PSN+ for de aksepterte ingen av mine betalingsmetoder. Kort som var gyldige feilet osv. Måtte streve lenge med å få tak i PSN kort for riktig region som man ikke måtte hente fysisk i butikk for å få betalt PSN+. Så de vil tydeligvis fortsatt ikke ha kortene mine siden det nå etter 2-3 måneder aktivt har blitt deaktivert. Kun spilt GT Sport online siden launch. EDIT: Når jeg brukte disse PSN kortene så kjøpte jeg tydeligvis for 3 måneder, derav avslått nå. Jeg får se om jeg gidder å aktivere det på nytt. Endret 18. januar 2018 av Theo343 Lenke til kommentar
vidor Skrevet 18. januar 2018 Del Skrevet 18. januar 2018 Tror nok det er en god del kortsvindel så bredt som PSN favner, så det er vel en del automatisk screening som blir gjort og da kommer det vel også med en del falske positiver. Det fleste nettbanker praktiserer vel også sperre på land man ikke har åpnet opp for kortbetaling, men dette gjelder sjelden online-shopping. Har dog opplevd at denne sperren har kicket inn en gang.Uansett verdt å sjekke at alt er i orden på sin side først. Løsninger som VISA Electron f.eks er ikke fullgode for nettbetaling. Kjøp av engangskort i butikk kan vel være en løsning for mange men SpendOn som selges av en del butikker kan ikke lades. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 18. januar 2018 Del Skrevet 18. januar 2018 Jeg håper det er sikrere nå som man har totrinns-verifisering. Min konto har allerede blitt hacket en gang og da endret de passordet og brukte de få kronene som var på kontoen til å kjøpe noe Fifa-DLC. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 18. januar 2018 Del Skrevet 18. januar 2018 (endret) Kontoen har aldri vist tegn til å være hacket. Jeg følger også med på transaksjonene på kortet som ligger i PSN hver eneste måned og gjør rede for alle transaksjoner. Rimelig nøye på å sjekke alle transaksjoner på kort og kontoer. Har avslørt flere feil på den måten gjennom årenes løp. På samme måte som jeg sjekker alle fakturaer at de faktisk stemmer før de betales (også efaktura) eller i etterkant om de er på avtalegiro. Hadde jeg funnet noe mistenkelig ville jeg skjønt det . Det som skjedde var at PSN stoppet én gyldig transaksjon pga. feil opp mot deres "verifikasjonssystem" og deretter flagget og sperret hele min konto fra å bruke kort som betalingsmetode. Jeg prøvde å slette dette kortet og legge inn andre kort i tilfelle de bare hadde sperret det opprinnelige kortet men alle forsøk på kortbetalinger ble nå avvist. Mens jeg forsøkte andre kort ble også andre betalingsmetoder sperret. Jeg fikk ikke en gang benyttet Paypal kontoen min og jeg fikk til slutt var det kun disse PSN pay kortene som fungerte. Et svare strev pga. feil i deres system. Dette var altså i Oktober/November og var ikke den samme hendelsen hvor anti-ddos fikk falske positiver pga. salg på MP titler i julen og sperret en del ute fra enkelte spillservere etc. Endret 18. januar 2018 av Theo343 Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 18. januar 2018 Del Skrevet 18. januar 2018 Har hatt lignende problem før selv, men lurer på om det kan være det Theo nevner om feil i systemet, eller noe kjøps grense eller noe sånt, for hadde da allerede betalt for to handlekurver. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 20. januar 2018 Del Skrevet 20. januar 2018 Håper denne videoen er fake. Hvis ikke tragisk. https://www.youtube.com/watch?time_continue=147&v=MXnDuX20tp8 Lenke til kommentar
andypandy Skrevet 21. januar 2018 Del Skrevet 21. januar 2018 Håper denne videoen er fake. Hvis ikke tragisk. https://www.youtube.com/watch?time_continue=147&v=MXnDuX20tp8 Det skulle ikke forundre meg om sluttproduktet er slik, er jo trossalt Ubisoft som står bak spillet 1 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 21. januar 2018 Del Skrevet 21. januar 2018 (endret) Men rimelig kontrast til dette Ghost Recon Wildlands står som en av de mest imponerende multiplattform titlene grafisk sett på en stund for min del. Med AC:O som kniver om plasseringen men som jeg bare ikke likte ift. gameplay. Andre "honorable mentions" utenfor multiplattform er PS4 HZD+UC4 og enkelte cartonish og stylish titler. Hvis FC5 sluttproduktet blir som vi har sett i en del andre videoer så ligger det ann til å konkurere mot GR:W for min del samt at det har et gameplay (+Coop) jeg kanskje kan like. Endret 21. januar 2018 av Theo343 Lenke til kommentar
...... Skrevet 21. januar 2018 Del Skrevet 21. januar 2018 Det er et Ubisoft-spill. Det kommer til å være fylt til randen med bugs og nedskaleringer. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 21. januar 2018 Del Skrevet 21. januar 2018 Det er et Ubisoft-spill. Det kommer til å være fylt til randen med bugs og nedskaleringer. Det gjaldt absolutt ikke GR:W. Jeg var med i både closed og open Beta samt ca. 75 timer i sluttproduktet på PC. Så ikke ut som AO:C var nevneverdig plaget av nedskaleringer. Lenke til kommentar
...... Skrevet 21. januar 2018 Del Skrevet 21. januar 2018 Det er et Ubisoft-spill. Det kommer til å være fylt til randen med bugs og nedskaleringer.Det gjaldt absolutt ikke GR:W. Jeg var med i både closed og open Beta samt ca. 75 timer i sluttproduktet på PC. Så ikke ut som AO:C var nevneverdig plaget av nedskaleringer. Har ikke spilt siste AC da serien ikke interesserer meg lenger, men GR:W betaen var ihvertfall ikke så imponerende. Kjørefysikken var en vits og oppdragene repetrende. Kanskje ikke så mye nedskalering der, men spillet var mediocre over hele linja. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 21. januar 2018 Del Skrevet 21. januar 2018 FC5 er et av spillene jeg gleder meg mest til så langt i år. Det ser bare rett og slett gøy ut utifra dyngevis av klipp som ligger ute... 2 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 21. januar 2018 Del Skrevet 21. januar 2018 (endret) Det er et Ubisoft-spill. Det kommer til å være fylt til randen med bugs og nedskaleringer.Det gjaldt absolutt ikke GR:W. Jeg var med i både closed og open Beta samt ca. 75 timer i sluttproduktet på PC. Så ikke ut som AO:C var nevneverdig plaget av nedskaleringer. Har ikke spilt siste AC da serien ikke interesserer meg lenger, men GR:W betaen var ihvertfall ikke så imponerende. Kjørefysikken var en vits og oppdragene repetrende. Kanskje ikke så mye nedskalering der, men spillet var mediocre over hele linja. Å kritisere kjørefysikken i et FPS blir litt far fetched. Selvsagt kan man ikke forvente top-notch kjørefysikk i et slikt spill. Kjørefysikken var med på å gjøre spillet mer underholdende og tjente hensikten. Men jeg vet en del klagde på det fordi de synes det var vanskelig å kontrollere kjøretøyene, vel så vanskelig var det ikke. Repeterende oppdrag som i de fleste skytespill hvis man ikke varierer spillestilen samt at compounds varierer bra både ift. fiender og layouts. Så du får være mer konkret. Likte det også både som SP og Coop. Heller greit å si at spillet sugde fordi du ikke likte det Slik jeg gjør med TW3, jeg kjedet meg ihjel i endeløse dialoger men kan si at spillet er bra. Har prøvd å like det mange ganger men orker ikke mer etter et par timer. Men det går på smak og nåværende interesse og ikke at spillet er dårlig. Når det gjelder AC så er det kun 2-3 av de som har interessert meg. Den første, BF og såvidt Origins men ikke nok til kjøp av siste. BF fordi jeg ikke opplevde det som et AC spill i det hele tatt og mer "Black sails" som jeg digget. AC serien mistet mye "assassin" preget. Så tullefanten, hva er dine favoritter siste 3 år? Endret 21. januar 2018 av Theo343 Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 21. januar 2018 Del Skrevet 21. januar 2018 "Bare dritt fra Ubisoft bla bla bla" - Har ikke spilt de nyeste spillene Ok. Der har vi grunnlag for objektive vurderinger. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå