Avean Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 30 Hvor har du funnet ut det ? Alle gameplayvideoer vist hittil er 60fps. Lenke til kommentar
g6wkFV6yfl_ Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 (endret) Hvor har du funnet ut det ? Alle gameplayvideoer vist hittil er 60fps. Hvilke gameplayvideoer? De 30 fps youtube-videoene? http://www.eurogamer...h-playstation-4 Endret 2. august 2013 av formkake Lenke til kommentar
Mala Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 30fps etter det jeg har fått med meg. Det funker greit i 3.person etter min mening. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 Litt forvirret egentlig. For du ser klar forskjell på PS4 titler og PS3 titler. Da må det være at PS3 dupper nedi 15-20 fps iblant. Når jeg ser på Second Son så er det som å være ingame i et pc spill med 100fps. Det er ingen tegn til noe som helst slowdown uansett hvor mye action som foregikk. Lenke til kommentar
g6wkFV6yfl_ Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 (endret) "Føles som 100fps" var det ikke det Capcom sa om DmC en gang? Skjønner ikke hva du snakker om; ser helt normalt ut spør du meg. Stabil 30fps, men fortsatt 30fps. De bruker bare "triks" som slow motion og nøye planlagt kameraføring for at det skal se bra ut. For å oppklare all forvirring: alle videoer på youtube og internett generelt (uten om eurogamer.net hvis det er eksplisitt merket) er 30fps så du kan ikke se det vha en video uansett. Endret 2. august 2013 av formkake Lenke til kommentar
Avean Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 (endret) "Føles som 100fps" var det ikke det Capcom sa om DmC en gang? Skjønner ikke hva du snakker om; ser helt normalt ut spør du meg. Stabil 30fps, men fortsatt 30fps. De bruker bare "triks" som slow motion og nøye planlagt kameraføring for at det skal se bra ut. For å oppklare all forvirring: alle videoer på youtube og internett generelt (uten om eurogamer.net hvis det er eksplisitt merket) er 30fps så du kan ikke se det vha en video uansett. Flere artikler som poengterer at det flyter så bra. Vet at youtube spiller av i 30fps men det er uten tvil forskjell på flere PS4 titler og PS3 titler, derfor jeg tenker at mange PS3 titler idag må dyppe langt under 30fps iblant. For så smooth som PS4 gameplay videoene har jeg ikke sett på PS3 før. Second Son spesielt er en fryd for øye å se på. Endret 2. august 2013 av Avean Lenke til kommentar
Mala Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 (endret) En kjent sak at selv storspill på PS3 ryker under 30fps, The Last of Us gjorde jo det spesielt i uteområdene. Det er rett og slett på tide med PS4 og One, for vi har slett bra på denne generasjonens hardware. Endret 2. august 2013 av Mala Lenke til kommentar
Thespaniard Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 Noen som vet eller kan linke til ps3 spill som kommer til høsten, men som også vil bli lansert til PS4 etterhvert ? Mange gode titler som kommer nå til høsten så hadde vært greit å utsette noen til neste år evt.. eller så blir man bare ruinert Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 (endret) http://en.wikipedia....Station_4_games Der har du de fleste spillene som er annonsert til PS4. Endret 3. august 2013 av Dragen Lenke til kommentar
Thespaniard Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 http://en.wikipedia....Station_4_games Der har du de fleste spillene som er annonsert til PS4. Takker. Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 (endret) Deep Down er Multiplayer Online RPG. Alle forhåpninger til noe som så ut til å være det neste kule spillet fra Capcom eksklusivt til PS4 gikk fra 10 til 2-3 på interessant-skalaen min. Skal fortsatt holde øye med Deep Down. Flere Onlinespill som har vekt min interesse: Watchdogs, Dragon's Crown og Destiny for å nevne de tre jeg garantert kjøper. Kjipt at Deep Down er MMORPG. Hadde håpet på en blanding mellom Dragon's Dogma og Dark Souls. Skal nokk fortsatt følge med Deep Down uansett om det er et MMORPG. Synes ikke det er noe negativt, men de MÅ gjøre ting riktig. Etter hva jeg leste på Flipboard tidligere i uka så er det ikke sikkert Deep Down kommer utenfor Japan, siden spill fra den verdensdelen ikke er så populære her i europa, men vi får håpe det blir en suksess så vi og får prøve det spillet, jeg personlig bryr meg ikke om det er MMO eller vanlig RPG siden det ser ut som neste konsollgenerasjon brygger på mange mmo spill.... regner med alle som ikke liker mmo spill vil ombestemme seg når Destiny, Tom Clancy’s The Division og div andre spill i samme sjanger kommer, jeg gleder meg so en unge til å se hva de nye spilla kan by på... Og til dere som hater mmo spill for alle penga kan sjekke ut Lords of the Fallen, det er mix av tekken, demon/dark souls og borderlands Endret 3. august 2013 av Leffi78 Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 Etter hva jeg leste på Flipboard tidligere i uka så er det ikke sikkert Deep Down kommer utenfor Japan, siden spill fra den verdensdelen ikke er så populære her i europa, men vi får håpe det blir en suksess så vi og får prøve det spillet, jeg personlig bryr meg ikke om det er MMO eller vanlig RPG siden det ser ut som neste konsollgenerasjon brygger på mange mmo spill.... regner med alle som ikke liker mmo spill vil ombestemme seg når Destiny, Tom Clancy’s The Division og div andre spill i samme sjanger kommer, jeg gleder meg so en unge til å se hva de nye spilla kan by på... Og til dere som hater mmo spill for alle penga kan sjekke ut Lords of the Fallen, det er mix av tekken, demon/dark souls og borderlands Jeg velger å tro at Deep down kommer siden vi kan lese om det på de norske PS-sidene. Hvis det ikke kommer blir jeg utrolig skuffa over Capcoms strategi mtp europeisk suksess med Dragons Dogma, Dark Souls og Dragon Age for å nevne noen.. Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 http://www.eurogamer.net/articles/2013-08-07-playstation-4-pre-orders-no-longer-guaranteed-for-uk-launch Sony sier at alle preorders etter 6 august ikke er garantert konsoll til launch (UK kjede som har fått beskjed, men gjelder hele Europa tydeligvis). Selger som varmt hvetebrød denne saken. 1 Lenke til kommentar
hopp1a Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Hvor lenge etter launch er det trolig at man får konsollen, om man ikke pre-orderer eller noe, og bare møter opp i butikk? Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Elektrobutikkene har alltids eksemplarer som selges i butikk, så om du står tidlig opp og trasker ned til nærmeste Elkjøp får du nok tak i en til launch uansett. Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Spørs nok også mye hvilken konsoll som kommer ut først. Tenker det er mye overlapp blant de interesserte, og neppe så mange som kjøper begge umiddelbart. Om Xbox One dukker opp i butikkene først blir det nok fort lettere å skaffe en PS4, og omvendt. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Elektrobutikkene har alltids eksemplarer som selges i butikk, så om du står tidlig opp og trasker ned til nærmeste Elkjøp får du nok tak i en til launch uansett. Det tror jeg også. En butikk som bare bestiller produktene som tilsvarer antall forhåndsbestillinger vil jo ikke ha noen ting på lager. Har du noe på lager og det er etterspurt vare så skrur du opp prisen noen knepp. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Det er opp til Sony om hvor mange konsoller som hver enkelt får. Tipper de som har forhåndsbestillinger inne får flere til å dekke antall bestillinger. Så lenge de ikke har gått langt langt over streken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå