LarZen Skrevet 12. januar 2018 Del Skrevet 12. januar 2018 PC har tatt X sin plass her...hva skal jeg med X når alt er bedre på PC? Pro må jeg ha for å spille noen kanon bra eksklusive spill. 5 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 12. januar 2018 Del Skrevet 12. januar 2018 Ja ny PC ikke minst, dyr investering..men helt kanon med kraftig rigg igjen 1 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 12. januar 2018 Del Skrevet 12. januar 2018 Ja det koster. Men ser overaskende mange som kjøper 4K TV'r til 15.000,- + for å spille konsoll spill om dagen. Så helt alene i denne galskapen er vi da ikke... Lenke til kommentar
solz Skrevet 12. januar 2018 Del Skrevet 12. januar 2018 Gaming på alle plattformer har tatt over for knegging over hvilken plattform er best. Lenke til kommentar
New77Era Skrevet 12. januar 2018 Del Skrevet 12. januar 2018 Dette er ps4 diskusjon, og vi snakker om pc og xbox her? bla bla bla. Ingen tvil om at pc er best, trenger ikke å være noe smart for å skjønne det. Lenke til kommentar
...... Skrevet 12. januar 2018 Del Skrevet 12. januar 2018 PC, Switch og PS4. Den hellige treenighet! Gleder meg heftig til RDR2 og God og War på PS4 i år. Blir nok en høydare! 2017 ble Nintendo sitt år, tror kanskje Sony slår tilbake i år. 1 Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 13. januar 2018 Del Skrevet 13. januar 2018 Assassins Creed ble fort glemt og lagt i skuffen da jeg fant gleden i Zelda Breath of the Wild. Utrolig stor forskjell på de spillene egentlig. Origins er stort og majestetisk med utrolig mye å gjøre, men det hele føles halvhjertet og repeterende. I Hyrule føles alt mye mer planlagt, tilrettelagt og perfeksjonert. Men jeg gleder meg til å leke cowboy i RDR2. Lenge siden jeg skjøt min siste buffalo 1 Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 13. januar 2018 Del Skrevet 13. januar 2018 Gleder meg til å utrydde enda en rase med uskyldige dyr. Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 13. januar 2018 Del Skrevet 13. januar 2018 Jeg skal kjøpe et GTX 1080 Ti kort til min Game'n'Watch. Kommer til å slå fletta av dere alle sammen.(Skjønner ikke helt hvordan jeg skal få det integrert, men har gaffateip.....) Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 13. januar 2018 Del Skrevet 13. januar 2018 Gjett hvem som gleder seg til guttungen skal legge seg og gamle far kan spille litt ikveld.... 3 Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 13. januar 2018 Del Skrevet 13. januar 2018 Gamle far? Blir rolig kjøring i kveld da tenker jeg 2 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 13. januar 2018 Del Skrevet 13. januar 2018 Føler meg gammel ihvertfall...blir vel rett ut første sving Lenke til kommentar
Smultring77 Skrevet 13. januar 2018 Del Skrevet 13. januar 2018 min ps4 driver av og til å starter cdrom ( tror den har en cd i som skal ut ) dette gjør den hvert 30 sekund, og jeg må reboote den flere ganger for at den skal gi seg. Hvorfor det? Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 13. januar 2018 Del Skrevet 13. januar 2018 min ps4 driver av og til å starter cdrom ( tror den har en cd i som skal ut ) dette gjør den hvert 30 sekund, og jeg må reboote den flere ganger for at den skal gi seg. Hvorfor det? Putt en plate i maskinen. Slå den av og manuelt løs ut platen. Om dette ikke hjelper så må du nok sende den på service. Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 13. januar 2018 Del Skrevet 13. januar 2018 Noen tips? Får ikke all lyd på headsettet mitt. Når jeg går fra kun chat til all lyd på lyd i innstillinger, så hører gruppen meg men jeg kan ikke høre dem, kun spillyd.. Må bytte til kun chat, da får jeg spillyd på TV og kan høre gruppen på headsettet. Har du satt party instillingene til å prioritere chat lyd? Yepp, har det. Lenke til kommentar
samco Skrevet 13. januar 2018 Del Skrevet 13. januar 2018 Får Ps4 Atmos ? Synes det drar ut med mye på Sony fronten på standarder Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 14. januar 2018 Del Skrevet 14. januar 2018 Må si at det å spille bil spill med ratt og pedaler var noe heeeeeelt ana en med en kontroller ja...steike å gøy! Må bare få kjøpt meg en stol å sitte i nå. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 14. januar 2018 Del Skrevet 14. januar 2018 Gamle far? Blir rolig kjøring i kveld da tenker jeg Ha ha nå er du slem. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 14. januar 2018 Del Skrevet 14. januar 2018 Får Ps4 Atmos ? Synes det drar ut med mye på Sony fronten på standarder http://developer.dolby.com/News/Enabling_Dolby_Bitstream_Pass-Through_on_Playstation.aspx In Settings -> Sound & Screen -> Audio Output Settings: Set "Primary Output Port" to “HDMI OUT.” Set Audio Format (Priority)" to “Bitstream (Dolby).” Now that we’ve configured the audio output of the PS4, let’s look at the settings that pertain to the Blu-ray player software. First, we need to ensure that we are selecting the correct audio format, and then we need to inspect the Settings menu to confirm that the audio format is set to “Bitstream (Direct)”. Select the Dolby audio format in the audio menu of the Blu-ray While the Blu-ray is playing... Press the "Options" button on the PS4 controller Select "Settings" "Audio Format" to “Bitstream (Direct)" Check the AVR display to confirm that it is indicating receipt of a Dolby format Men du har vel en spiller du bruker for film istedenfor konsoll, uansett? Lenke til kommentar
neeeeii Skrevet 14. januar 2018 Del Skrevet 14. januar 2018 Noen som har prøvd Assassins Creed Origins? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå