Misky Skrevet 11. januar 2018 Del Skrevet 11. januar 2018 Det skulle gått an å spille med en Ps3 kontroller på Ps4, eller eventuelt hatt Ps3 thumbsticks på Ps4 kontrolleren. Lenke til kommentar
Ooinaru Skrevet 11. januar 2018 Del Skrevet 11. januar 2018 Det skulle gått an å spille med en Ps3 kontroller på Ps4, eller eventuelt hatt Ps3 thumbsticks på Ps4 kontrolleren. Ironi eller? Er uansett sterkt uenig! Makan til møkkasticks har jeg aldri vært borti! Tomlene sklei av hele tiden -_- Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 11. januar 2018 Del Skrevet 11. januar 2018 Godt spørsmål! Jeg for min del er ganske høy (202cm) så har hender deretter. Hverken ds4 eller 360 kjennes for stor/liten ut da når det er sagt Såpass ja, da er du en 16cm høyere enn meg. Skulle tro hendene er større også da ja. Sånn bare for gøy så målte jeg hendene mine nå, og de et 19cm i lengden (fra håndledd til fingerspiss) og 11cm i bredden (fingre holdt samlet). Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 11. januar 2018 Del Skrevet 11. januar 2018 Det skulle gått an å spille med en Ps3 kontroller på Ps4, eller eventuelt hatt Ps3 thumbsticks på Ps4 kontrolleren. DS3-kontrolleren som kom med Playstation 3 var jo grusom. Du er første person jeg har hørt som ønsker den tilbake Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 11. januar 2018 Del Skrevet 11. januar 2018 Samt Drivehub gjør at man kan bruke alle kontrollere på alle bokser. Lenke til kommentar
Ooinaru Skrevet 11. januar 2018 Del Skrevet 11. januar 2018 Godt spørsmål! Jeg for min del er ganske høy (202cm) så har hender deretter. Hverken ds4 eller 360 kjennes for stor/liten ut da når det er sagt Såpass ja, da er du en 16cm høyere enn meg. Skulle tro hendene er større også da ja. Sånn bare for gøy så målte jeg hendene mine nå, og de et 19cm i lengden (fra håndledd til fingerspiss) og 11cm i bredden (fingre holdt samlet). Ble skikkelig nysgjerrig nå så gjorde det samme og kom til 21cm fra håndledd til fingerspiss og 11 i bredden o.0 1 Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 11. januar 2018 Del Skrevet 11. januar 2018 Dark Souls Remastered https://kotaku.com/dark-souls-remastered-announced-coming-to-the-switch-1821983023 Har vel egentlig spilt det ihjel, men skal kjøpe det uansett om bare for å støtte From Software. Hvis de selger nok, så får vi kanskje en Remastered av Demon's Souls også. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 11. januar 2018 Del Skrevet 11. januar 2018 Sony eier Demon's Souls, så det er opp til dem. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 11. januar 2018 Del Skrevet 11. januar 2018 Yup, og jeg håper jo at DS1 Remastered viser at det er økonomisk forsvarlig og også lage Demon's Souls Remastered. Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 11. januar 2018 Del Skrevet 11. januar 2018 (endret) DS1 remasteren kommer jo til 4 plattformer og er vel nesten garantert å bli en suksess, mens Demon Souls Remastered kun vil komme på PS4 og selge under en million vil jeg tippe basert på de generelle salgstallene til PS exclusives og at det solgte 1.7 mill på PS3, så en remaster av det stiller rimelig dårlig i forhold til DS1, iallefall hvis FromSoftware skal remastere det. Men jeg håper FromSoftware driter i Demon Souls siden jeg syntes det var rimelig elendig sammenlignet med Dark Souls serien, og jeg vil heller at de prioriterer tid og ressurser på de nye spillene de jobber med for tiden. Om Sony vil stå for DeS remasteren selv så er jo saken en annen. Endret 11. januar 2018 av XtaZ Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 11. januar 2018 Del Skrevet 11. januar 2018 Jaja, vi kan ikke alle ha rett. Demon's Souls er det nest beste spillet i Souls-serien. 2 Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 11. januar 2018 Del Skrevet 11. januar 2018 Demon's Souls var noe av det beste om fantes da det kom, men det må nok se seg forbigått av Dark Souls-spillene. Jeg synes allikevel Dark Souls er hakket hvassere enn Dark Souls 2 og 3, spesielt når det kommer til hvordan verdenen er bygget opp. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 11. januar 2018 Del Skrevet 11. januar 2018 Demon Souls hadde garantert solgt mer enn en million, med tanke på at Bloodborne har solgt rundt tre millioner nå. Jeg personlig hadde også sett på det som mye mer spennende enn Dark Souls, det har jeg og kan kjøre på 60 fps på PC. Lenke til kommentar
vidor Skrevet 11. januar 2018 Del Skrevet 11. januar 2018 Det skulle gått an å spille med en Ps3 kontroller på Ps4, eller eventuelt hatt Ps3 thumbsticks på Ps4 kontrolleren. Ironi eller? Er uansett sterkt uenig! Makan til møkkasticks har jeg aldri vært borti! Tomlene sklei av hele tiden -_- Silikonhetter må til for å få grip på DS3, slik dem er standard er ikke helt optimalt. Triggere er også en stor fordel selv om mange spill ikke lar deg bytte L1 tl L2 og R1 til R2 og vice versa. En god del spill på PS3 blir faktisk bedre med DS4-kontroller, men ikke alle spillene fungerer like bra med det. Noen trenger du bare å starte med DS3 (vanligis Select-knappen), så kan du bytte til DS4 etterpå med PS-menyen sin controller-settings. Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 12. januar 2018 Del Skrevet 12. januar 2018 Noen tips? Får ikke all lyd på headsettet mitt. Når jeg går fra kun chat til all lyd på lyd i innstillinger, så hører gruppen meg men jeg kan ikke høre dem, kun spillyd.. Må bytte til kun chat, da får jeg spillyd på TV og kan høre gruppen på headsettet. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 12. januar 2018 Del Skrevet 12. januar 2018 Noen tips? Får ikke all lyd på headsettet mitt. Når jeg går fra kun chat til all lyd på lyd i innstillinger, så hører gruppen meg men jeg kan ikke høre dem, kun spillyd.. Må bytte til kun chat, da får jeg spillyd på TV og kan høre gruppen på headsettet. Har du satt party instillingene til å prioritere chat lyd? Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 12. januar 2018 Del Skrevet 12. januar 2018 Ser at Spillsjappa har Horizon Zero Dawn Collectors Edition på lager. Jeg har denne selv og den er helt rå! https://www.spillsjappa.no/collectables/collectors-edition/horizon-zero-dawn-collectors-edition-ps4 Lenke til kommentar
samco Skrevet 12. januar 2018 Del Skrevet 12. januar 2018 Har ikke slått på min pro siden før jul.... Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 12. januar 2018 Del Skrevet 12. januar 2018 Slår deg. Har ikke slått på min Xbox One på 1,5 år. Skal sies at jeg ikke har skrudd på min uberdeilige gamer-PC på over ett år, siden den er på andre siden av verden. 7 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 12. januar 2018 Del Skrevet 12. januar 2018 PS3 har tatt One sin plass her 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå