Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon

Latias

1 268 stemmer

1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Godt spørsmål! Jeg for min del er ganske høy (202cm) så har hender deretter. Hverken ds4 eller 360 kjennes for stor/liten ut da når det er sagt :)

Såpass ja, da er du en 16cm høyere enn meg. Skulle tro hendene er større også da ja. Sånn bare for gøy så målte jeg hendene mine nå, og de et 19cm i lengden (fra håndledd til fingerspiss) og 11cm i bredden (fingre holdt samlet).

Lenke til kommentar

Godt spørsmål! Jeg for min del er ganske høy (202cm) så har hender deretter. Hverken ds4 eller 360 kjennes for stor/liten ut da når det er sagt :)

Såpass ja, da er du en 16cm høyere enn meg. Skulle tro hendene er større også da ja. Sånn bare for gøy så målte jeg hendene mine nå, og de et 19cm i lengden (fra håndledd til fingerspiss) og 11cm i bredden (fingre holdt samlet).

Ble skikkelig nysgjerrig nå så gjorde det samme og kom til 21cm fra håndledd til fingerspiss og 11 i bredden o.0

• Liker 1
Lenke til kommentar

DS1 remasteren kommer jo til 4 plattformer og er vel nesten garantert å bli en suksess, mens Demon Souls Remastered kun vil komme på PS4 og selge under en million vil jeg tippe basert på de generelle salgstallene til PS exclusives og at det solgte 1.7 mill på PS3, så en remaster av det stiller rimelig dårlig i forhold til DS1, iallefall hvis FromSoftware skal remastere det.

Men jeg håper FromSoftware driter i Demon Souls siden jeg syntes det var rimelig elendig sammenlignet med Dark Souls serien, og jeg vil heller at de prioriterer tid og ressurser på de nye spillene de jobber med for tiden. Om Sony vil stå for DeS remasteren selv så er jo saken en annen.

Endret av XtaZ
Lenke til kommentar

Det skulle gått an å spille med en Ps3 kontroller på Ps4, eller eventuelt hatt Ps3 thumbsticks på Ps4 kontrolleren.

Ironi eller? Er uansett sterkt uenig! Makan til møkkasticks har jeg aldri vært borti! Tomlene sklei av hele tiden -_-

Silikonhetter må til for å få grip på DS3, slik dem er standard er ikke helt optimalt. Triggere er også en stor fordel selv om mange spill ikke lar deg bytte  L1 tl L2 og R1 til R2 og vice versa. En god del spill på PS3 blir faktisk bedre med DS4-kontroller, men ikke alle spillene fungerer like bra med det. Noen trenger du bare å starte med DS3 (vanligis Select-knappen), så kan du bytte til DS4 etterpå med PS-menyen sin controller-settings.

Lenke til kommentar

Noen tips? Får ikke all lyd på headsettet mitt. Når jeg går fra kun chat til all lyd på lyd i innstillinger, så hører gruppen meg men jeg kan ikke høre dem, kun spillyd.. Må bytte til kun chat, da får jeg spillyd på TV og kan høre gruppen på headsettet.

Lenke til kommentar

Noen tips? Får ikke all lyd på headsettet mitt. Når jeg går fra kun chat til all lyd på lyd i innstillinger, så hører gruppen meg men jeg kan ikke høre dem, kun spillyd.. Må bytte til kun chat, da får jeg spillyd på TV og kan høre gruppen på headsettet.

Har du satt party instillingene til å prioritere chat lyd?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...