vidor Skrevet 8. januar 2018 Del Skrevet 8. januar 2018 Alle de tre siste Wolfenstein spillene er singleplayer for å prioritere en best mulig story/opplevelse ved å velge bort den ekstra tiden og kostnaden det ville vært å legge til multiplayer. Der andre utviklere melker multiplayer er Machinegames en av få som tenker sånn i dagens marked. 3 Lenke til kommentar
Argusblikk Skrevet 8. januar 2018 Del Skrevet 8. januar 2018 (endret) Jeg er veldig glad for at noen fortsatt prioriterer singleplayer. Digget forrige runde med Wolfenstein, men har ikke fått prøvd det siste enda. Endret 8. januar 2018 av Argusblikk 1 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 8. januar 2018 Del Skrevet 8. januar 2018 Heldigvis blir ikke PS4 påvirket av helgens store nyhet, med mindra man har fysisk tilgang til boksen. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 9. januar 2018 Del Skrevet 9. januar 2018 Akkurat det at Wolfenstein prioriterer singleplayer er jeg meget glad for. Jeg synes allikevel at det kan bli vel mye fokus på story og filmsekvenser. FPSene på 90-tallet gjorde dette helt riktig; solide singleplayer campaigns med en story som var der i bakgrunnen men aldri kom i veien for opplevelsen. Jeg spilte nylig gjennom Duke Nukem 3D og det er et perfekt eksempel; når man starter new game så begynner det med at skipet til Duke blit skutt ned av romvesener, han kommenterer at romvesnene skal få unngjelde for det og så er man i gang. Det tar ca. 5 sekunder. I Wolfenstein derimot må jeg lide meg gjennom en lang filmsekvens med hovedpersonens vanskelige barndom. Det virker forferdelig malplassert i en rølpete nazisploitation-shooter. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 9. januar 2018 Del Skrevet 9. januar 2018 (endret) Høres ut som Doom 2016 er ett perfekt spill for deg om du ikke har spilt denne perlen av ett spill enda. Endret 9. januar 2018 av Evil-Duck Lenke til kommentar
New77Era Skrevet 9. januar 2018 Del Skrevet 9. januar 2018 Jeg sitter å venter på at LA Noire skal komme på salg haha. Har kjøpt prey for 99, og Horizon zero down complete edition for 249 for noen dager siden 1 Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 9. januar 2018 Del Skrevet 9. januar 2018 LA Noire likte jeg godt. Jeg forventet noe GTA-aktig, men egentlig minnet det meg mer om gamle point&click-spill som Monkey Island og Broken Sword, noe som slett ikke er en dårlig ting. Høres ut som Doom 2016 er ett perfekt spill for deg om du ikke har spilt denne perlen av ett spill enda. Det tror jeg og. Kjøpte det på salg på Steam i jula så det ligger bare og venter, men tenkte å fullføre Wolfenstein 2 først. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. januar 2018 Del Skrevet 9. januar 2018 PS4 pro bundle ned 22% https://www.komplett.no/product/954730/gaming/konsoller-tilbehoer/playstation-4/konsoll/playstation-4-pro-1tb-sort-gt-sport?utm_source=Komplett_NO_B2C&utm_medium=email&utm_content=&utm_campaign=w0218_komno_weekly_B#?c_rid=61uz054s020xxp1w0B_w822694415%7C81693164 1 Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 9. januar 2018 Del Skrevet 9. januar 2018 GT sport single playeren noe som er verdt å spille gjennom nå? Eller er det bare som en warmup for multiplayer? 1 Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 9. januar 2018 Del Skrevet 9. januar 2018 Er vel mere careermodus med flere typer cuper for forskjellige biler: bakhjulstrekk, 4x4, coupe osv Lenke til kommentar
Nameen Skrevet 10. januar 2018 Del Skrevet 10. januar 2018 Håper noen kommer til å se nærmere på dette. Denne syns jeg ikke noe om i det hele tatt. Back in October 2017, it was revealed that Activision is working on a new matchmaking system that would pair players together in order to encourage microtransactions. And while this system has not been implemented in any game as of yet, another publisher is searching into getting rid of fair matchmaking in multiplayer games. That publisher is no other than EA who has already implemented its dynamic difficulty adjustment in multiple games. http://www.dsogaming.com/news/electronic-arts-is-using-dynamic-difficulty-adjustments-in-multiple-games-proposes-to-get-rid-fair-matchmaking/ Lenke til kommentar
Ooinaru Skrevet 11. januar 2018 Del Skrevet 11. januar 2018 (endret) https://blog.eu.playstation.com/2018/01/11/introducing-the-onyx-wireless-controller-from-hori-available-for-ps4-next-week/ Greit for de som liker xbox "feelingen" bedre Endret 11. januar 2018 av Ooinaru Lenke til kommentar
vidor Skrevet 11. januar 2018 Del Skrevet 11. januar 2018 Xbox designet er faktisk litt bedre iom at man kan ha lengre vandring på thumbsticks om man bygger dem opp uten at dem er i veien for hverandre. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 11. januar 2018 Del Skrevet 11. januar 2018 (endret) Såg ikke verst ut den der, men samme sa jeg om Nacon Pro kontrollen. Verste søppelkontrollen jeg har hatt innenfor husets fire vegger Hori sin ser langt bedre ut dog. Trådløs, ingen bullshit gimmick løsninger i form av ekstra tullball på undersiden etc. Endret 11. januar 2018 av Mala Lenke til kommentar
Ooinaru Skrevet 11. januar 2018 Del Skrevet 11. januar 2018 Den ser ganske solid ut og "stor nok" ut for oss med svære hender! Litt som xb360 kontrolleren Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 11. januar 2018 Del Skrevet 11. januar 2018 Den så fin ut. Syns Xbox-kontrolleren er veldig behagelig. Nye Pro-kontrollen til Switch er også komfortabel. Men jeg syns Dualshock4 også er komfortabel jeg. Lurer på hva prisen på den blir..? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 11. januar 2018 Del Skrevet 11. januar 2018 Skal ikke legge skjul på at jeg syns Xbox kontrollen er best, men har ikke nok i mot Playstation sitt design til at det vil forsvare prisen til den Hori kontrolleren. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 11. januar 2018 Del Skrevet 11. januar 2018 Hvor store er egentlig disse "store hendene"? Trodde jeg hadde mer eller mindre normalt store hender, men for meg så føles slike kontrollere bare stor og klumpete, så har jeg kanskje små hender da? For ikke å snakke om at layouten bare er helt feil. Det blir nok en bra kontroller allikevel, selv om det ikke er for meg. Hori pleier å ha ganske bra kvalitet, prisen er nok ikke billig, men absolutt mange som er dyrere enn Hori. Lenke til kommentar
Ooinaru Skrevet 11. januar 2018 Del Skrevet 11. januar 2018 Den så fin ut. Syns Xbox-kontrolleren er veldig behagelig. Nye Pro-kontrollen til Switch er også komfortabel. Men jeg syns Dualshock4 også er komfortabel jeg. Lurer på hva prisen på den blir..? 699 på komplett foreløpig, ingen på lager dog Lenke til kommentar
Ooinaru Skrevet 11. januar 2018 Del Skrevet 11. januar 2018 Hvor store er egentlig disse "store hendene"? Trodde jeg hadde mer eller mindre normalt store hender, men for meg så føles slike kontrollere bare stor og klumpete, så har jeg kanskje små hender da? For ikke å snakke om at layouten bare er helt feil. Godt spørsmål! Jeg for min del er ganske høy (202cm) så har hender deretter. Hverken ds4 eller 360 kjennes for stor/liten ut da når det er sagt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå