Tunky Skrevet 5. januar 2018 Del Skrevet 5. januar 2018 Har brukt HDMI-kabelen som fulgte med PS4 da jeg kjøpte den. Har ikke PSVR. Problemet har oppstått nylig og kun på Playstation (ikke dekoder eller andre ting som er koblet til, og ei heller med bruk av smart-funksjonene på TV-en). Får bytte litt rundt på kabler og inputs og se om det hjelper. TVen var ny i sommer, og PS4 har funket fint stort sett hele tida. Problemet har kommet nå helt nylig (~siste uka). Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 5. januar 2018 Del Skrevet 5. januar 2018 Jeg hadde noe lignende på HDMI mot en eldre Dell U2711 ikke så lenge etter jeg kjøpte min første PS4. Ved at skjermen plutselig ble så mørk at den nesten ble helt sort etter en stund i et spill (10-20min?) Men hva som løste det den gang husker jeg ikke nå. Det kan ha vært instillinger på PS4, HDMI kabelene. PS4 firmware eller noe annet. Det ble hvertfall løst den gang i 2013. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 6. januar 2018 Del Skrevet 6. januar 2018 https://www.forbes.com/sites/davidthier/2018/01/02/a-leak-may-have-revealed-the-release-date-for-red-dead-redemption-2/#4e95e82d303f Hmm midt på sommeren :/ Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 6. januar 2018 Del Skrevet 6. januar 2018 Hva sier nettsiden? Jeg slipper ikke inn Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 6. januar 2018 Del Skrevet 6. januar 2018 If you've been waiting to hear when you can start playing Rockstar's next open-world epic, a leak from a Danish retailer might have your answer. According to a listing on Coolshop (via Game Informer), Red Dead Redemption 2 is currently slated for June 8 -- Game Informer notes that the retailer accurately leaked the release date for GTA 5. A previous announcement said that Red Dead Redemption 2 would be arriving Spring 2018, and June 8 does still qualify as Spring. Lenke til kommentar
samco Skrevet 6. januar 2018 Del Skrevet 6. januar 2018 Har begge konsollene med tror nok Red Dead 2 blir bedre på X mot Pro. Kjøper X versjonen på den. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 6. januar 2018 Del Skrevet 6. januar 2018 Kjøper ikke Red Dead Redemption 2 uansett hvor bra det er, før jeg vet hvor mye microtransaction-dritt de garantert har stappet inn der. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 6. januar 2018 Del Skrevet 6. januar 2018 (endret) Gonna be Epic. Pro'en venter. Endret 6. januar 2018 av Theo343 2 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 6. januar 2018 Del Skrevet 6. januar 2018 Spennende om det stemmer....hadde håpet at dem slapp en oppusset utgave av det første før oppfølgeren. Men det ser dårlig ut. Og nåde Rockstar Games om det ikke kommer en PC versjon.. Lenke til kommentar
...... Skrevet 6. januar 2018 Del Skrevet 6. januar 2018 De kjører nok samme strategi som med GTA5. Først på konsoll og så PC slik at flest mulig kjøper spillet to ganger. Gleder meg til singleplayer-historien Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 7. januar 2018 Del Skrevet 7. januar 2018 Og at de slipper unna med det kan jeg ikke fatte. Venter man på pcutgivelse før man kjøper, så får man garantert spoilet masse som hadde vært kult å oppdage selv på første RELEASEDAG Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 7. januar 2018 Del Skrevet 7. januar 2018 GTA5 ligger fortsatt til fullpris på Steam. Et spill fra 2013. Jeg har ventet lenge på at det skal komme under 200-lappen. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 7. januar 2018 Del Skrevet 7. januar 2018 Kjøpte GTA V for 240 kroner til release. Tydeligvis et veldig bra kjøp, selv om det ikke var Steam-versjonen. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 7. januar 2018 Del Skrevet 7. januar 2018 (endret) GTA V har vært blant steams bestselgende spill hvert år siden det kom ut på PC så en kommer nok ikke til å se noen stort prisfall før salget og faller litt. Men det skal jo siest at prisen var nær 200 lappen under jule salget til steam. Endret 7. januar 2018 av Evil-Duck 2 Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 7. januar 2018 Del Skrevet 7. januar 2018 Nær, men ikke under. Jeg har allerede spilt gjennom det på PS3 så jeg vil mest ha PC-versjonen for å teste den. Da gidder jeg ikke gi mer enn 200. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 7. januar 2018 Del Skrevet 7. januar 2018 (endret) Ting man kan titte på mens man teller ned dagene til RDR2 ligger i postkassa. 1. Godless 2. Deadwood 3. Longmire 4. Westworld 5. Hell on Wheels 6. The West Endret 7. januar 2018 av Theo343 2 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 7. januar 2018 Del Skrevet 7. januar 2018 Med grafikken og bildeflyten en får på PC så er det som å spille et nytt spill. Verdt mer en 200kr Startet på Titanfall 2 idag på Pro. Damn å gøy! Og så pent! Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 8. januar 2018 Del Skrevet 8. januar 2018 Titanfall 2 kommer jeg til å teste når det blir billig. Egentlig ingen stor fan av FPS, men alle sier det spillet har en skikkelig god singleplayer-del. Akkurat nå spiller jeg Wolfenstein 2 som også har en solid singleplayer-del, men kanskje i overkant frustrerende og tullete. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå