Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon

Latias

1 268 stemmer

1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?

Anbefalte innlegg

Har brukt HDMI-kabelen som fulgte med PS4 da jeg kjøpte den. Har ikke PSVR. Problemet har oppstått nylig og kun på Playstation (ikke dekoder eller andre ting som er koblet til, og ei heller med bruk av smart-funksjonene på TV-en). Får bytte litt rundt på kabler og inputs og se om det hjelper. TVen var ny i sommer, og PS4 har funket fint stort sett hele tida. Problemet har kommet nå helt nylig (~siste uka).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg hadde noe lignende på HDMI mot en eldre Dell U2711 ikke så lenge etter jeg kjøpte min første PS4. Ved at skjermen plutselig ble så mørk at den nesten ble helt sort etter en stund i et spill (10-20min?) Men hva som løste det den gang husker jeg ikke nå. Det kan ha vært instillinger på PS4, HDMI kabelene. PS4 firmware eller noe annet. Det ble hvertfall løst den gang i 2013.

Lenke til kommentar

If you've been waiting to hear when you can start playing Rockstar's next open-world epic, a leak from a Danish retailer might have your answer. According to a listing on Coolshop (via Game Informer), Red Dead Redemption 2 is currently slated for June 8 -- Game Informer notes that the retailer accurately leaked the release date for GTA 5. A previous announcement said that Red Dead Redemption 2 would be arriving Spring 2018, and June 8 does still qualify as Spring.

Lenke til kommentar

GTA V har vært blant steams bestselgende spill hvert år siden det kom ut på PC så en kommer nok ikke til å se noen stort prisfall før salget og faller litt. Men det skal jo siest at prisen var nær 200 lappen under jule salget til steam.

Endret av Evil-Duck
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Titanfall 2 kommer jeg til å teste når det blir billig. Egentlig ingen stor fan av FPS, men alle sier det spillet har en skikkelig god singleplayer-del. Akkurat nå spiller jeg Wolfenstein 2 som også har en solid singleplayer-del, men kanskje i overkant frustrerende og tullete.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...