oscrue10 Skrevet 30. desember 2017 Del Skrevet 30. desember 2017 Hva er greia med Fortnite-invitasjoner? Opptil flere på vennelista som har sendt invitasjoner, men jeg har ikke spillet engang og invitasjonene kommer helt ut av det blå. Vet ikke om de vet at de har sendt engang. Anyone? Lenke til kommentar
Minus Skrevet 30. desember 2017 Del Skrevet 30. desember 2017 Wow, Gran Turismo Sport: mission challenge stage 6 nr 8 (Lake Maggiore Circuit GP 30 lap endurance) var virkelig en hard nøtt, men endelig ble det gull. 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 30. desember 2017 Del Skrevet 30. desember 2017 Kjøpte meg endelig The Last Guardian. Fantastisk! Selv dama satt og måpte, noe jeg aldri har sett henne gjort. 2 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 30. desember 2017 Del Skrevet 30. desember 2017 Kjøpte meg endelig The Last Guardian. Fantastisk! Selv dama satt og måpte, noe jeg aldri har sett henne gjort. Venter til spillet kommer til PSVR, leste det et sted. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 30. desember 2017 Del Skrevet 30. desember 2017 (endret) Nå vil vel aldri hele spillet bli VR-kompatibelt. Var vel bare snakk om dene VR-showcasen med The Last Guardian setting som nå er tilgjengelig? Eller er det noe jeg ikke har fått med meg? Endret 30. desember 2017 av Mala Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 30. desember 2017 Del Skrevet 30. desember 2017 (endret) Jeg synes vi burde få vr-støtte for flere spill som ikke har førstepersonsperspektiv. På tidlig totusentall var det jo noen briller man kunne kjøpe som laget dybde i alle direct3d-titler. Det var ganske kult når det funket. Endret 30. desember 2017 av Isbilen Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 30. desember 2017 Del Skrevet 30. desember 2017 (endret) Jeg prøvde Uncharted på PS3 i 3D-modus (dybde) . Det var veldig ubehagelig å spille slik. Endret 30. desember 2017 av newman221 Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 1. januar 2018 Del Skrevet 1. januar 2018 (endret) Spillte alltid Killzone med 3d på når det var nytt. Ingen ubehag her, det såg bare bedre ut. Endret 1. januar 2018 av GnilreG Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 1. januar 2018 Del Skrevet 1. januar 2018 Spillte alltid Killzone med 3d på når det var nytt. Ingen ubehag her, det såg bare bedre ut. Kommer nok veldig an på om du har en TV med aktiv eller passiv 3D visning. For min del blir jeg uvel av aktiv 3D da jeg er veldig sensitiv for flimmer. Mens passiv 3D går helt fint uten ubehag. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 2. januar 2018 Del Skrevet 2. januar 2018 Jeg har vært litt på gjerdet ift om jeg skal kjøpe The Last Guardian eller ikke. Lanseringen var en stor nedtur for min del, for det var så utrolig lang ventetid og da det endelig kom så ble det knapt snakket om. Vanligvis ikke et godt tegn. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 2. januar 2018 Del Skrevet 2. januar 2018 (endret) Jeg hadde en fantastisk opplevelse underveis i det spillet altså, det er kanskje ikke for alle. Men det er jo Team ICO man har mer å gjøre her,så det er jo forventet. Endret 2. januar 2018 av Mala Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 2. januar 2018 Del Skrevet 2. januar 2018 Er man fan av Ico (spesielt) og Shadow of the Colossus liker man mest sannsynlig The Last Guardian også. Jeg forelsket meg totalt, klarte ikke å legge det fra meg. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 2. januar 2018 Del Skrevet 2. januar 2018 Jeg falt av underveis. Må få rundet det en dag, det er ikke et spill som fortjener å forbli i backlogen. På salg er det definitivt verdt pengene. Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 3. januar 2018 Del Skrevet 3. januar 2018 Gleder meg enormt til shadow of the colossus kommer til ps4. Fantastisk spill og stemning. Team ICO er fantastisk flinke til å få uventede følelser. Husker jeg ble ganske trist og samtidig glad for hver koloss jeg drepte. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 3. januar 2018 Del Skrevet 3. januar 2018 SotC likte jeg godt, selv om jeg husker jeg stod fast flere ganger og måtte sjekke på Youtube hvordan jeg skulle gå frem for å drepe kjempene. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 4. januar 2018 Del Skrevet 4. januar 2018 Andre som har opplevd at Playstation "går i svart" i korte perioder med jevne mellomrom? Min gjør det i et sekunds tid ganske ofte nå. Litt kjipt midt i intense skytespill. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 4. januar 2018 Del Skrevet 4. januar 2018 Tror heller det er tv-en din. Lenke til kommentar
vidor Skrevet 4. januar 2018 Del Skrevet 4. januar 2018 Sjekk koblingene på HDMI-kabelen. Mest sannsynlig noe krøll der eller i kontakten på PS4 eller skjerm. Lenke til kommentar
unik42 Skrevet 5. januar 2018 Del Skrevet 5. januar 2018 Har opplevd slik med litt kjipe HDMI-kabler. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 5. januar 2018 Del Skrevet 5. januar 2018 Andre som har opplevd at Playstation "går i svart" i korte perioder med jevne mellomrom? Min gjør det i et sekunds tid ganske ofte nå. Litt kjipt midt i intense skytespill. Jepp. Vet at dette var en bug med PSVR boksen som ble patchet tidligere. Mulig problemet er tilbake. Har du også PSVR boksen koblet til din PS4? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå