Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon

Latias

1 268 stemmer

1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?

Anbefalte innlegg

Hvordan er det 5'te uncharted spillet opp mot de andre?? har spillt alle 4 og er nå på siste kapittel. utrolig spill med en utrolig dialog :)

Jeg syns egentlig Uncharted 1-3 er utrolig oppskyrtte greier med mye dårlig design og mekanikker, men har ikke kommer igjennom The Lost Legacy enda, tenker å fullføre det nå i den kommende uken. Men de første timene er lovende greier. Blir stadig imponert over hvor bra det ser ut på Pro (i 1080p vel og merke) og hvor flinke ND er...Samspillet mellom karakterene er sjarmerende og bra det også, ellers er det mye bra i fra Uncharted 4 som har blitt med videre. Er vel støtt og stadig på salg den tittelen der om dagen også.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Siste Uncharted er faktisk mer åpent av seg, men for meg som er PISSLEI åpen verden fjas nå...så kan det faktisk være med på å trekke ned opplevelsen ned i det lange løp :p

Er grunnen til at siste Zelda spillet også er litt tungt å komme i gang med..

Endret av Mala
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Man må alltid ha riktig mindset når man går inn i et Uncharted-spill eller et som ligner. Det er spillmediets svar på Michael Bay, bare mye bedre. Digger virkelig Uncharted 2 og 4, og syns Nathan Drake er en av de kuleste karakterene på lenge. The Last of Us lar seg ikke sammenligne mener jeg, da historien er mye mer seriøs og gameplayet er annerledes nok.

Witcher 3 er det beste spillet jeg har spilt på 15 år, men noen ganger frister det med spill som er mer linært og rett frem som Uncharted. Alt etter humøret.

Lenke til kommentar

Uncharted som flere Sony spill ... har a til b game play som er utdatert greit med story men få litt mere i game play.

Om man spiller Uncharted eller last of Us eller heavy rain samme game play stil

Savner disse dype analysene dine av spill på Xbox biten av forumet? Tilfeldigheter? 

• Liker 5
Lenke til kommentar

Uncharted som flere Sony spill ... har a til b game play som er utdatert greit med story men få litt mere i game play.

Savner disse dype analysene dine av spill på Xbox biten av forumet? Tilfeldigheter?

Har hatt min Quantum break breakdown som jeg ikke var nådig med.

Forza 7 mot GT Sports .... close call liker HDR bedre på GT men begge har classe.

Lenke til kommentar

Hvilke spill? :huh:

:p

• Liker 3
Lenke til kommentar

Kan noen fortelle meg hvorfor PS4-blu-rayen er så syyyykt elendig?? Har det kommet en ny patch til PS4 som har totalt ødelagt drevet eller noe? Skulle se Arrival på blu-ray igår, og kom ikke på at XO hadde blu-ray, så prøvde først å se filmen på PS4-en, men bildet var helt villt dårlig med syk etterslep, trodde først det var tv-n som hadde klikka, stilte at og fram på innstillinger.. men så tenkte jeg siste mulighet prøve å spille filmen på XO, og der funkte den strålende uten noe etterslep på bildet. Så... whats up?

Hvis du har nyere tv med 4K og HDR så anbefaler jeg å kjøpe dedikert spiller. Xbox One X og PS4 klarer ikke å gi samme bildekvalitet som en dedikert spiller kan.

Helt enig med den.

Det er vel der de lærde strides.

En spiller som skal lese 1 og 0 fra en plate, og videreformidle de tallene urørt, bør ikke har noen forskjell i kvalitet.

Med mindre spilleren endrer på verdiene, rekkefølgen eller noe slikt. Noe som egentlig ikke skal skje.

Selv synes jeg konsoller med riktige innstillinger på konsoll så vel som tv/projektor, viser like godt bilde som en dedikert spiller.

Men konsollene støyer mer, mangler kanskje noen egenskaper, og er mer tungvindt i bruk.

Fra AVForums.com angående spillere:

As we have said on numerous occasions, unless the player is applying some back door processing, all players outputting a digital signal over a digital connection have to be identical. How can two players read the same set of ones and zeros and yet somehow one of the players has more detail, depth, pop, black level or insight (whatever that means) – that's clearly absurd.

Signalet er det samme men Xbox behandler bildet på en rar måte og fargene blir oversaturert og du ser fargebanding i flere tilfeller. Det er nok helt greit for flesteparten men for de av oss med OLED så ville det vært irritabelt om bildet ikke er perfekt.

Lenke til kommentar

Det merker jeg ikke noe til på min 65"B7 OLED når jeg sammenligner UHD-plater mellom XBOX og stand alone UHD-spillere.

Men hvis en ikke har kontroll på innstillingene sine kan en helt sikkert oppleve forskjeller i bildekvalitet fra samme kilde.

Jeg har ikke Xbox men stoler på en som jobber med dette daglig. Kanskje ikke noe average joe legger merke til men.

Ikke sett noe til color banding på min LG C7 og har gjort en hel rekke tester.

Endret av Avean
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...