jihn Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Skal bli spennende å se hva som kommer frem på gamescon. Se hvilke titler Sony har holdt skjult(forhåpentligvis noen å se frem til). Og få en litt mer håndfast utgivelsesdato på maskinen. Samt se litt flere kommentarer rundt den nye kontrolleren! Ellers ser jeg frem til Watch Dogs(allerede bestillt) og AC4. Trenger noe bra når jeg skal ut i pappaperm til våren ;p Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 http://m.neogaf.com/showthread.php?t=641403 Mer Second Son. Sitter på toget så får ikke sett videoen enda, men etter kommentarene å dømme ser det fantastisk ut. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 http://m.neogaf.com/...ad.php?t=641403 Mer Second Son. Sitter på toget så får ikke sett videoen enda, men etter kommentarene å dømme ser det fantastisk ut. Second Son er det spillet som etter min mening ser mest ut som et nextgen-spill til nå. Det er annonsert mye bra, men lite som antyder store forbedringer over dagens konsoller. Lenke til kommentar
g6wkFV6yfl_ Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 "the effects are the coolest part of the game" det... er vel og en måte å markedsføre spillet på (?) Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 (endret) Ooooh look at the pretty liiights... Ser pent ut, men langt fra det som ser mest next gen ut. BF4 og Watch dogs ser mye bedre ut, ut fra det vi har sett så langt. Endret 1. august 2013 av Konamixx Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Deep Down er Multiplayer Online RPG. Alle forhåpninger til noe som så ut til å være det neste kule spillet fra Capcom eksklusivt til PS4 gikk fra 10 til 2-3 på interessant-skalaen min. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Skal fortsatt holde øye med Deep Down. Flere Onlinespill som har vekt min interesse: Watchdogs, Dragon's Crown og Destiny for å nevne de tre jeg garantert kjøper. Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Kjipt at Deep Down er MMORPG. Hadde håpet på en blanding mellom Dragon's Dogma og Dark Souls. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Ooooh look at the pretty liiights... Ser pent ut, men langt fra det som ser mest next gen ut. BF4 og Watch dogs ser mye bedre ut, ut fra det vi har sett så langt. BF4 ? WHAT?! Second Son har noe av det råeste av effekter jeg har sett i noen spill. BF4 grafikk har vi jo allerede nå, ikke noe spesielt. Second Son setter en ny standard spør du meg. Samme gjør Watch Dogs. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Fikk sett videoen nå, og WOW! Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Second Son ser utrolig lekkert ut! Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Var faktisk å så traileren på nytt nå og fikk et mye bedre inntrykk. Den gamle jobbpc skjermen var tydeligvis ikke plassen å se traileren. Watch dogs ser dog også rimelig lekkert ut. Regn scenene er jo helt sinnsvake. bf 4 så ikke like bra ut som jeg husket det. Lenke til kommentar
Tønne Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 (endret) Skal nokk fortsatt følge med Deep Down uansett om det er et MMORPG. Synes ikke det er noe negativt, men de MÅ gjøre ting riktig. Endret 1. august 2013 av Tønne Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Åhåhå. Når du ser han gjør "drop-angrepet". Darn. Dette er slikt spill som selger konsoller, ikke generisk FPS`er eller latterlige Forza/Gran Turismo-kopier. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 (endret) Finnes vel flere generiske FPS der ute, men med null våpenfølelse, coversystem o.l. Synes vitterlig ikke Killzone Shadow Fall ser helt generisk ut. Ser man har noe større områder å bolte deg på, selvom man blir ledet slikt alle andre FPS'er der ute for eks Halo og COD.... Samtidig så trenger jeg så sårt denne nye generasjonen som er på vei. Er så gøy å pakke opp nye konsoller hver eneste gang. Spillutvalget fra og med når Playstation 4 lander, ser også imponerende ut. Skal ha 8 spill på lanseringsdagen til Playstation 4. Spill som kommer senere tar jeg som dem kommer: Infamous Second Son, garantert et kjøp! Destiny Need For Speed Rivals The Crew The Division Ser ut som jeg ender opp med rundt 18 spill på 1 år til PS4, mildt sagt imponerende om jeg kan tippe når disse spillene kommer iløpet av november 2013 og hele 2014. Endret 2. august 2013 av iL Sephiroth Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 (endret) Jeg mente Call of Duty: Dogs og Driveclub. Endret 2. august 2013 av Maury Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 Infamous Second Son blir nok årets singleplayer spill, ikke mange tittler som utfordrer de i 2013-2014 Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 Noen som vet om Second Son vil kjøre med 30 eller 60FPS? Lenke til kommentar
g6wkFV6yfl_ Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 Noen som vet om Second Son vil kjøre med 30 eller 60FPS? 30 Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 Var vel egentlig det jeg forventet. Hadde uansett vært utrolig digg med 60FPS og den grafikken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå