Rider of Reason Skrevet 8. desember 2017 Del Skrevet 8. desember 2017 Death Stranding tror jeg nesten at ingen kommer til å forstå hva er, selv etter at de har fullført spillet. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 8. desember 2017 Del Skrevet 8. desember 2017 Jeg får makk av Kojima. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 9. desember 2017 Del Skrevet 9. desember 2017 (endret) Greit å nevne at jeg gjorde en deal med Dustin Home om ytterligere prisreduksjon og beholdt Pro'en. Fikk veldig god service og oppfølging! Samt da slipper man det ekstra kjaset det ville medført for alle ledd samt neste kjøper. Endret 9. desember 2017 av Theo343 1 Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 9. desember 2017 Del Skrevet 9. desember 2017 Bra at du kommer tilbake med denne infoen. Foreløpig er det bare cdon jeg styrer unna når det kommer til kundeuvennlighet. Lenke til kommentar
Eddie_Peddie Skrevet 9. desember 2017 Del Skrevet 9. desember 2017 Handlet xbox one x på cdon, er ferdig med dem. Ikke nødvendigvis på grunn av kundeservice, men prøver å styre unna alt som har med postnord å gjøre. Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 9. desember 2017 Del Skrevet 9. desember 2017 Og der har jeg motsatt erfaring av Eddie_Peddie.Her hvor jeg bor 15min utenfor Bergen Sentrum er Post Nord forbilledlig.De leverer alltid mye raskere enn Posten/Bring, og jeg har aldri hatt kluss med dem. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. desember 2017 Del Skrevet 9. desember 2017 Null kødd med Postnord her. Har pickup-point 10 mingange fra huset også Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 9. desember 2017 Del Skrevet 9. desember 2017 Ser at Playstation plus har blitt automatisk fornyet i dag. Mulig å omgjøre det? Fryktelig irriterende. Penger ut vinduet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm Skrevet 9. desember 2017 Del Skrevet 9. desember 2017 Ser at Playstation plus har blitt automatisk fornyet i dag. Mulig å omgjøre det? Fryktelig irriterende. Penger ut vinduet. Det må vel kunne ordnes. Er det ikke 14 dagers angrerett på netthandel? Lenke til kommentar
Eddie_Peddie Skrevet 9. desember 2017 Del Skrevet 9. desember 2017 Har postnord pickup up point i samme butikk som post i butikk, så ikke det som er problemet. Problemet er at de er at med en gang det blir litt hektisk så får du ingen informasjon. De påstår de sendte meg melding som de ikke klarte å finne i etterkant. Da endret de til at de sendte epost til en adresse jeg aldri har hørt om og er langt fra den samme som er registrert hos cdon. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 9. desember 2017 Del Skrevet 9. desember 2017 (endret) Ser at Playstation plus har blitt automatisk fornyet i dag. Mulig å omgjøre det? Fryktelig irriterende. Penger ut vinduet. Det må vel kunne ordnes. Er det ikke 14 dagers angrerett på netthandel? Får vel bare prøve å kontakte dem da. Tenkte bare å spørre her først i tilfelle noen har erfaring med det. Edit: hvordan kontakte dem? Playstation.com er bare rot. Finner ikke kontaktskjema eller e-post Endret 9. desember 2017 av oscrue10 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. desember 2017 Del Skrevet 9. desember 2017 Skulle ikke Monster Hunter World Beta komme i dag? Lenke til kommentar
Neonex Skrevet 9. desember 2017 Del Skrevet 9. desember 2017 Ser at Playstation plus har blitt automatisk fornyet i dag. Mulig å omgjøre det? Fryktelig irriterende. Penger ut vinduet. Det må vel kunne ordnes. Er det ikke 14 dagers angrerett på netthandel? Får vel bare prøve å kontakte dem da. Tenkte bare å spørre her først i tilfelle noen har erfaring med det. Edit: hvordan kontakte dem? Playstation.com er bare rot. Finner ikke kontaktskjema eller e-post Du får høre med dem, mener du bare kontaker playstation norge evt sony norge. Mener jeg fikk hjelp av dem til det en gang mitt abb fornyet seg dagen før de kom med 15 for 12 mnd kampanje. Ta det som en lærepenge - at du ikke ila et år klarer å skru på ett tastetrykk må du ta på din egen kappe. Jeg fikk nettopp en gratismåned med sumo. Måtte så klart legge inn kortnummeret mitt. Første jeg gjorde var å gå inn og kansellere det løpende abbonementet, slik at en gratis måned ble en gratis måned. Høres ut som du bør prøve å få inn den samme vanen. ALLE abbonnementstjenester bruker dette systemet, så det bør ikke komme som noen overraskelse. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm Skrevet 9. desember 2017 Del Skrevet 9. desember 2017 (endret) Street Fighter: Kan noen forklare meg hva V-triggers gjør/er? Forstår meg ikke helt på det. Endret 9. desember 2017 av Slettet-8OkEXm Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 9. desember 2017 Del Skrevet 9. desember 2017 (endret) Får vel bare prøve å kontakte dem da. Tenkte bare å spørre her først i tilfelle noen har erfaring med det. Edit: hvordan kontakte dem? Playstation.com er bare rot. Finner ikke kontaktskjema eller e-post https://www.playstation.com/no-no/get-help/help-library/store---transactions/payments---refunds/playstation-store-cancellation-policy/ Du kan avbryte kjøp av en abonnementstjeneste og be om å få pengene refundert til PSN-lommeboken i løpet av 14 dager fra den opprinnelige transaksjonsdatoen, selv etter at du har begynt å bruke abonnementet. Refusjonen reduseres forholdsmessig for perioden som du brukte den i. Slik ber du om en refusjonFor å be om en refusjon må du fylle ut kontaktskjemaet på https://www.playstation.com/get-help/contact-form/ og velge alternativet refunderingsforespørsel fra rullegardinlisten i delen for PlayStation Network og konto. Du må ha følgende informasjon tilgjengelig: PSN-online-ID logg-på ID-en (e-postadresse) fødselsdato navnet på kjøperen som ber om refusjon Vi behandler forespørselen om refusjon så raskt som mulig, men det kan ta opptil 72 timer for oss å bekrefte forespørselen din. Hvis du har begynt å laste ned spillet til konsollen, blir forespørselen avvist. Dette gir vi beskjed om. Du kan også be om refusjon ved å bruke skjemaet som du finner her. Når du skal fylle ut dette skjemaet, bør du se e-posten om kjøpsbekreftelse som du mottok da du kjøpte produktet. Endret 9. desember 2017 av Nevnarion 1 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 9. desember 2017 Del Skrevet 9. desember 2017 Prøvde litt Monster Hunter beta. Rimelig utvaska grafikk på PS4. Animasjonene på monster litt i avstanden er lavere en 30 fps. Ser ut som 10-15fps. Ikke spesielt pent akkurat. Skal bli spennende å prøve det på PS4Pro i morgen. Gameplay er som jeg ante utifra dem andre spillene i serien. Tregt og slik som får deg til å knuse kontrollere. Haugevis av ting å sette seg inn i og masse info som gjør seg dårlig på et TV. Kan se for meg at dette er best å spille på en monitor hvor du sitter nærme. Ekstremt irriterende at du har tid på deg i hvert oppdrag. Stress stress og ingen skikkelig forklaring på hva du skal gjøre. Første inntrykk rimelig dårlig. Men kan se for meg det er et spill som kan vokse veldig på meg om jeg hadde lagt tid på det. Med så mye andre bra spill så spørs det om det får sjansen til det etter dette første inntrykket... 1 Lenke til kommentar
...... Skrevet 9. desember 2017 Del Skrevet 9. desember 2017 Samme opplevelse her. Ser at det kan være et bra spill, men tiden det tar å lære seg å like det er ikke verdt investeringen slik jeg ser det. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 9. desember 2017 Del Skrevet 9. desember 2017 Ga det opp etter 5 minutt. Virket totalt uinteressant. Ante ikke det var Capcom men skjønte spillet kom til å bli skuffende da jeg så den logoen flashe opp. Merkelige kontrollere og alt for mye info på skjermen. Så ikke hva figuren hadde av utstyr på seg engang. Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 9. desember 2017 Del Skrevet 9. desember 2017 Hva er oddsen får at jeg får tilbake pengene for Destiny 2? Kjøpte det digitalt på psn, men ønsker å få pengene refundert da deler av innholdet i Destiny 2 nå som kjent er låst bak en ny betaling. At innhold i spillet jeg eier etter hvert ville bli utilgjengelig stod det ingenting om da jeg kjøpte spillet. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 9. desember 2017 Del Skrevet 9. desember 2017 Det er en feil og skal bli ordnet snart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå