Auto Asmodeus Skrevet 5. desember 2017 Del Skrevet 5. desember 2017 (endret) PlayStation var mer «voksent» i sitt uttrykk, tror jeg han mener. Og dermed kanskje dermed sparket ned flere dører rundt om, eller noe sånt.Ja, det var det inntrykket jeg hadde når Playstation ble lansert. Hadde Nintendo jeg også, men "alle" gledet seg til Playstation. Hvem ble ikke imponert over Wipeout, eller Tomb Raider? For ikke å snakke om Tekken.. (PS: Misky er en dame ) Tekken. Og Battlearena Toshinden, Ridge Racer og det der spacetanks spillet. War Rigs eller noe. Sykt fett! *edit: Assault Rigs. Hadde digget en oppfølger. Og for ikke å nevne Doom med serial link kabel og to tver. Good times! Og for ikke å nevne Descent. Noen timer gikk der, ja.. Endret 5. desember 2017 av H.A.M. 1 Lenke til kommentar
vidor Skrevet 5. desember 2017 Del Skrevet 5. desember 2017 I dag kjører PS Store GTA V til 219,- i sin 12 days of christmas kampanje. 1 Lenke til kommentar
Eddie_Peddie Skrevet 5. desember 2017 Del Skrevet 5. desember 2017 Mer en ydmykelse for Sony enn en fiasko, den såg aldri livets rett. Og Nintendo fikk som fortjent i etterkant kan man jo våge å si Vet nå ikke jeg.. https://www.youtube.com/watch?v=GQFMLyKn4SA Philips cdi var jo det som Nintendo droppet Sony for. Deretter droppa de Philips før cdi kom for å satse på n64. Tipper Mala sikter til at Sony startet for seg selv og slapp Playstation som solgte minst det dobbelte av N64, når han sier Nintendo fikk som fortjent. I tillegg måtte de la Philips slippe de dårligste Mario og zelda spillene i historien siden de trakk seg fra Philipsavtalen. 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. desember 2017 Del Skrevet 5. desember 2017 Helt rett det du skriver Gikk ut i fra at det er såpass kjent stoff at det ikke var behov for å utdype. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm Skrevet 5. desember 2017 Del Skrevet 5. desember 2017 Helt rett det du skriver Gikk ut i fra at det er såpass kjent stoff at det ikke var behov for å utdype. Nja, vet nå ikke jeg de spillene var dårlige.. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. desember 2017 Del Skrevet 5. desember 2017 Jeg er fortsatt ikke med. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 6. desember 2017 Del Skrevet 6. desember 2017 (endret) Fikk PS4 Pro fra BF salget nå, tatt drøyt lang tid og Dustin Home drev å pushet datoen hele tiden. Betalte med kort ved bestilling for å slippe en glemt faktura liggende eller på e-post. Men når jeg pakker opp fraktesken så ser jeg at forselgingstapen på PS4 Pro'en esken helt klart har vært åpnet. Den henger og slenger med såvidt litt lim igjen og selve esken har mange "vært kastet tom inn i boden mens vi låner den litt" merker i hjørnene. Jeg tror selv min 3-4 år gamle PS4 eske som ligger slengt i garasjen er i bedre stand på disse stedene. Fikk veldig lyst til å droppe å pakke den opp og returnere hele greia. EDIT: Lukter også gammel tobakkrøyk av esken (ikke pakket opp konsollen). Bilder: Endret 6. desember 2017 av Theo343 Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 6. desember 2017 Del Skrevet 6. desember 2017 Du har nok fått tilsendt en "angre kjøpet"-konsoll. Lenke til kommentar
vidor Skrevet 6. desember 2017 Del Skrevet 6. desember 2017 (endret) Så det at en ekstra person av de 25+ som allerede har hatt med den å gjøre har tatt i den og at det er en hjørneskadd eske og brutt eskeforsegling er returneringsverdig med alt det ekstraarbeidet det har for alle inkl deg selv og den ventetiden du får med å skaffe en ny til normal pris om Dustin er kranglete og tar den i retur og gir deg pengene tilbake ? Du har akkurat like god garanti som alle andre. Endret 6. desember 2017 av vidor Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 6. desember 2017 Del Skrevet 6. desember 2017 (endret) Tor: Det var min første tanke også men merkelig da at det har tatt 2 uker før de fikk den "på lager". Men jepp, den går nok i retur asap uten å pakkes opp. Ikke minst fordi at hvis noen har angret er sjangsen for at det er en problemkonsoll også større. Vidor: Krangle? Jeg har 14 dagers returrett på all netthandel. En flunka ny PS4 Pro skulle være julegave til meg selv men har ingen hast da min 3-4 år gamle PS4 fungerer helt fint. Endret 6. desember 2017 av Theo343 Lenke til kommentar
vidor Skrevet 6. desember 2017 Del Skrevet 6. desember 2017 Det er ditt valg uansett, hvis du synes det er verdt det. Husker du prisforskjellen på vanlig pris og BF pris ? Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 6. desember 2017 Del Skrevet 6. desember 2017 (endret) 3290,- var BF prisen hos Dustin Home og jeg kjøpte den (når de hadde xx-antall igjen på lager) kun fordi jeg kjøpte et par andre ting derfra på samme BF tilbud. Den har kostet 3690,- på flere butikker i Norge som fast lavpris i hele høst men jeg tenkte å vente og ta den sammen med annet på BF/CM. Så den til 3590,- senest tidligere i dag fordi jeg vurderte å kjøpe en annen siden den skulle vært sendt til meg senest 27/11 med "bekreftet til lager - rest" (har dog ikke kjøpt noen annen). Prisen var ikke det viktigste, jeg var klar til å stikke på elkjøp/lefdal/power/obs uken etter BF om den ikke kom på BF for å si det slik. Synes det er verdt det? Jeg ønsker ikke å risikere å få en konsoll som x-antall andre har pakket opp, testet, vært misførnødy med pga. viftestøy eller annet avvik på akkurat denne for så å returnere den. Alt det kjaset man så må igjennom. EDIT:Også merkbar gammel røyklukt av PS4 Pro esken (sigaretter eller rulletobakk). Noe jeg lett kjenner da ingen hos oss røyker. Enda en større grunn til at jeg ikke vil ha den hos meg hvis den har stått hos en kjederøyker i 13 dager med "la oss spille Horizon Zero Dawn på 4K og så returnere den". Det er en lukt jeg ikke ønsker å ha her. EDIT2: Leit, men shit happens. Jeg vil bare ikke ha det på min regning. Hvor lang tid bruker Dustin Home på å få penger tilbake på kort? Bør jeg ta kontakt med mastercard selskapet? EDIT3: Andre ting jeg ikke likte: - Fikk ingen ordrebekreftelse på e-post med returskjema etc. - Fikk ingen betalingsbekreftelse på e-post selv om jeg trykket på "send betalingsbekreftelse" flere ganger flere dager. - Fikk første spor av bekreftelse på e-post i dag når pakken var hentet av transportør. - Når jeg nå opprettet retursak nå får jeg igjen ingen e-post med bekreftelse om at returforespørsel ("feilbestilling" som eneste valg) var utført og sak opprettet. Kun ett vindu som sier "sak opprettet". La med tekst på eskens tilstand og hvor mange minutter etter hentekvittering det gikk før bildene ble tatt (hjem fra butikken). Endret 6. desember 2017 av Theo343 Lenke til kommentar
Neonex Skrevet 6. desember 2017 Del Skrevet 6. desember 2017 (endret) Editet ut den lange posten din. DnB mastercard kampanje nå og til lørdag hos power,hvor den ligger til fastpris på ca 3,9. Hvis du eller noen du kjenner har et dnb mastercard, får du 20% rabatt på regningen, så ca 3,1k. nesten 200 kr billigere enn den du kjøpte på BF, og du kan se deg ut en eske som er hel og ser ok ut i butikk og få den på dagen. Endret 6. desember 2017 av Neonex Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. desember 2017 Del Skrevet 6. desember 2017 Ikke mye å lure på da etter min mening! 1 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 6. desember 2017 Del Skrevet 6. desember 2017 (endret) De 200,- i prisforskjell er ikke så farlig for min del, mer at jeg vil være sikker på at jeg får en konsoll som ikke er brukt på forskjellig vis. Returforespørsel ble sendt, så håper jeg pengene kommer tilbake til mastercardet kjapt. Endret 6. desember 2017 av Theo343 Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 6. desember 2017 Del Skrevet 6. desember 2017 Noen som har prøvd GTA San Andreas til PS4? er det greit? bedre grafikk enn til PS2? Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 6. desember 2017 Del Skrevet 6. desember 2017 Slik jeg har forstått det er GTA San Andreas til PS4 bare en direkte port fra PS2 uten at noe er gjort med grafikken. Det blir selvfølgelig oppskalert men ellers er det lite å hente her, faktisk er xbox 360 og PS3 versionen av spillet langt bedre grafisk da de i stor grad er basert på iOS utgaven av spillet som har oppgradert grafikk og ser mye mye bedre ut. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 6. desember 2017 Del Skrevet 6. desember 2017 Jeg er så drittlei det der. Det kan umulig være noen stor jobb å gi oss noe bedre. Å porte PC-utgaven hadde holdt lenge, eventuelt med litt draw distance mods og sånt. Lenke til kommentar
New77Era Skrevet 6. desember 2017 Del Skrevet 6. desember 2017 Noen som har prøvd GTA San Andreas til PS4? er det greit? bedre grafikk enn til PS2? Samme grafikk desverre, bare oppskalert...men fortsatt en klassiker! Lenke til kommentar
vidor Skrevet 6. desember 2017 Del Skrevet 6. desember 2017 Dette er vel mest et tilbud for dem som vil spille gamle PS2-titler uten å ha selve konsollen. Er GTA San Andreas så bra at du ville brukt penger på å få en PS4 optimalisert versjon av det ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå