MR SPEED Skrevet 1. desember 2017 Del Skrevet 1. desember 2017 Har dere noen "må-ha" anbefalinger i ps-store mens salget fortsatt går? NEI Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm Skrevet 1. desember 2017 Del Skrevet 1. desember 2017 når kom playstation(den første) til Norge? 1996? Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 1. desember 2017 Del Skrevet 1. desember 2017 når kom playstation(den første) til Norge? 1996? 29. september 1995 i Europa. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 1. desember 2017 Del Skrevet 1. desember 2017 (endret) Har dere noen "må-ha" anbefalinger i ps-store mens salget fortsatt går? Min "må-ha" liste. Smaken er som baken selvfølgelig. Alle nå på salg til super pris. Wolfenstein: The New Order Wolfenstein: The Old Blood The Telltale Undead Survival Bundle The Last of Us Remastered The Last Guardian Fallout 4 Until Dawn The Order 1886 Far Cry 4 Far Cry Primal Alien: Isolation The Collection Crash Bandicoot N.Sane Trilogy The Elder Scrolls Online Morrowind Firewatch Inside Stardew Valley Limbo The Vanishing of Ethan Carter Virginia The Game Endret 1. desember 2017 av LarZen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm Skrevet 2. desember 2017 Del Skrevet 2. desember 2017 Sært. Playstation Store skrev at tilbudet skulle gå ut 2/12 23:59, men det har allerede blitt satt opp til fullpris.. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. desember 2017 Del Skrevet 3. desember 2017 Fyrte opp VR igjen i går, denne gang Rush of Blood. Det ER jo så morro, og brølte godt underveis altså glemmer fort den lave oppløsningen altså 1 Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 3. desember 2017 Del Skrevet 3. desember 2017 Fyrte opp VR igjen i går, denne gang Rush of Blood. Det ER jo så morro, og brølte godt underveis altså glemmer fort den lave oppløsningen altså Innlevelsen spiser fort opp oppløsningen ja. Har hatt mange artige timer i psvr uten å tenke over oppløsningen :-p Siste tilskudd nå er resident evil 7 (har tidligere spilt det på PC) som jeg skal teste på psvr. Ser for meg det blir en intens opplevelse. Lenke til kommentar
Misky Skrevet 3. desember 2017 Del Skrevet 3. desember 2017 når kom playstation(den første) til Norge? 1996? 29. september 1995 i Europa. Har så mange gode minner fra den tiden! Jeg var rundt 12 - 13 år, og koste meg veldig med slåssespillet Battle Arene Toshinden som kom ut sånn cirka på likt. Herlig tid Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm Skrevet 3. desember 2017 Del Skrevet 3. desember 2017 (endret) når kom playstation(den første) til Norge? 1996? 29. september 1995 i Europa. Har så mange gode minner fra den tiden! Jeg var rundt 12 - 13 år, og koste meg veldig med slåssespillet Battle Arene Toshinden som kom ut sånn cirka på likt. Herlig tid Metal Gear Solid sitter sterkt i minne. Hideo Kojima er så god. "Alt var bedre før" eller var det nå det? Klarer ikke helt bestemme meg.. Vet bare at mikrotransaksjoner, og ekte penger i spill generelt, ødelegger spillkulturen. Kunstformen - og de som utvikler den - har måtte vike for grådige, umoralske mennesker. Endret 3. desember 2017 av Slettet-8OkEXm Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. desember 2017 Del Skrevet 3. desember 2017 Innlevelsen spiser fort opp oppløsningen ja. Har hatt mange artige timer i psvr uten å tenke over oppløsningen :-p Siste tilskudd nå er resident evil 7 (har tidligere spilt det på PC) som jeg skal teste på psvr. Ser for meg det blir en intens opplevelse. RE7 er helt PRIMA på PSVR. Grusom (god) opplevelse når det kom ja 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. desember 2017 Del Skrevet 3. desember 2017 Har så mange gode minner fra den tiden! Jeg var rundt 12 - 13 år, og koste meg veldig med slåssespillet Battle Arene Toshinden som kom ut sånn cirka på likt. Herlig tid Aye, Demo 1 ble spille regelrett i hjel. Stort sprang fra Sega Master System 1 Lenke til kommentar
Misky Skrevet 3. desember 2017 Del Skrevet 3. desember 2017 når kom playstation(den første) til Norge? 1996? 29. september 1995 i Europa. Har så mange gode minner fra den tiden! Jeg var rundt 12 - 13 år, og koste meg veldig med slåssespillet Battle Arene Toshinden som kom ut sånn cirka på likt. Herlig tid Metal Gear Solid sitter sterkt i minne. Hideo Kojima er så god. "Alt var bedre før" eller var det nå det? Klarer ikke helt bestemme meg.. Vet bare at mikrotransaksjoner, og ekte penger i spill generelt, ødelegger spillkulturen. Kunstformen - og de som utvikler den - har måtte vike for grådige, umoralske mennesker. Jeg tror nok hjernen vår spiller oss et lite puss ift hvor bra ting faktisk var før, og hvordan vi husker at det var Så det må nok ses litt i kontekst av hvilken tid det var, og hva som var banebrytende den gang. Nye spill den gang kostet jo det samme som nye spill gjør i dag. Selv nye Super Nintendo spill lå vel og bikka på rundt 599,- (om ikke mer) tilbake på tidlig nittitallet, og levetiden (for ikke å snakke om innhold) på et populært spill med multiplayer i 2017 er jo mye lengre. Hvis noe, tror jeg vi som forbrukere var mer tilfreds med mindre den gang enn nå. En ting skal Sony ihvertfall ha. Jeg er ganske overbevist om at lanseringen av Playstation på nittitallet gjorde Gaming mye mer tilgjengelig for folk flest, og åpnet dørene for mye av det som er positivt med denne industrien. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm Skrevet 3. desember 2017 Del Skrevet 3. desember 2017 Hvordan mener du Sony og Playstation gjorde det mer tilgjengelig? Nintendo konsoller var i hjem over hele verden før Playstation kom på markedet. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. desember 2017 Del Skrevet 3. desember 2017 PlayStation var mer «voksent» i sitt uttrykk, tror jeg han mener. Og dermed kanskje dermed sparket ned flere dører rundt om, eller noe sånt. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 3. desember 2017 Del Skrevet 3. desember 2017 Hvordan mener du Sony og Playstation gjorde det mer tilgjengelig? Nintendo konsoller var i hjem over hele verden før Playstation kom på markedet. Nintendo prøvde på en cd passert konsole sammen med sony men det var før ps1, det ble fiasko da. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. desember 2017 Del Skrevet 3. desember 2017 (endret) Mer en ydmykelse for Sony enn en fiasko, den såg aldri livets rett. Og Nintendo fikk som fortjent i etterkant kan man jo våge å si Endret 3. desember 2017 av Mala Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 3. desember 2017 Del Skrevet 3. desember 2017 Hvordan mener du Sony og Playstation gjorde det mer tilgjengelig? Nintendo konsoller var i hjem over hele verden før Playstation kom på markedet. Ikke før nintendo nes da, det var kort spill å brett spill da. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm Skrevet 3. desember 2017 Del Skrevet 3. desember 2017 Mer en ydmykelse for Sony enn en fiasko, den såg aldri livets rett. Og Nintendo fikk som fortjent i etterkant kan man jo våge å si Vet nå ikke jeg.. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. desember 2017 Del Skrevet 3. desember 2017 (endret) Såg ikke helt relevansen Men jeg er kanskje bare trøtt. Endret 3. desember 2017 av Mala Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 3. desember 2017 Del Skrevet 3. desember 2017 når kom playstation(den første) til Norge? 1996? 29. september 1995 i Europa. Har så mange gode minner fra den tiden! Jeg var rundt 12 - 13 år, og koste meg veldig med slåssespillet Battle Arene Toshinden som kom ut sånn cirka på likt. Herlig tid Metal Gear Solid sitter sterkt i minne. Hideo Kojima er så god. "Alt var bedre før" eller var det nå det? Klarer ikke helt bestemme meg.. Vet bare at mikrotransaksjoner, og ekte penger i spill generelt, ødelegger spillkulturen. Kunstformen - og de som utvikler den - har måtte vike for grådige, umoralske mennesker. Jeg tror nok hjernen vår spiller oss et lite puss ift hvor bra ting faktisk var før, og hvordan vi husker at det var Så det må nok ses litt i kontekst av hvilken tid det var, og hva som var banebrytende den gang. Nye spill den gang kostet jo det samme som nye spill gjør i dag. Selv nye Super Nintendo spill lå vel og bikka på rundt 599,- (om ikke mer) tilbake på tidlig nittitallet, og levetiden (for ikke å snakke om innhold) på et populært spill med multiplayer i 2017 er jo mye lengre. Hvis noe, tror jeg vi som forbrukere var mer tilfreds med mindre den gang enn nå. En ting skal Sony ihvertfall ha. Jeg er ganske overbevist om at lanseringen av Playstation på nittitallet gjorde Gaming mye mer tilgjengelig for folk flest, og åpnet dørene for mye av det som er positivt med denne industrien. Husker jeg betalte 100.kr for 1 ps1 spill samme som vanlig musikk cd på den tiden, men prisen føk i været en stund etter på til 500.kr da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå