Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon

Latias

1 268 stemmer

1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?

Anbefalte innlegg

Jeg er ganske sikker på at onlintjenesten og nedlasting og slikt kommer til å bli bedre på PS4 en det er på PS3. Spørsmålet er kommer den til å bli god nok? Blir ganske surt å måtte betale for noe som barefunker litt bedre.

Jeg håper disse nye konsollene støtter opptil 50mbit. Jeg har 100/100mbit og vil gjerne utnytte det ser du.

Samme her, så hadde vært fint med fart på sakene.

Endret av Sakiko
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er det som er problemet. Jeg er på loftet mens alt nett er nede i stua. Dermed kan det bli vanskelig å oppnå bedre connection via trådløs. Har sett det finnes andre metoder, orker ikke bruke penger på det riktig enda :).

Er ikke bare fart det gjelder, også mottaker signalet via trådløs nett på kommende konsollene må bli bedre.

Selv alle mobilene jeg har hatt fra 2010 har bedre mottaker signal en konsollene :p

Endret av iL Sephiroth
Lenke til kommentar

Retail sources have confirmed to CVG that PS4 pre-orders must be placed "before next week" in order to guarantee a system on launch date. That effectively gives consumers an August 5 deadline.

Pre-orders can still be placed thereafter, but may not result in a system on the day of release, as demand is expected to significantly outstrip supply. The deadline will be imposed across the UK, and likely Europe, but circumstances may be different across the US and Japan.

Så da vet dere det, skal dere være garantert konsoll på dag en så må dere forhåndsbestille nå.

Lenke til kommentar

Det var ikke snakk om noe dato, men de antydet at de hadde fått informasjon om at PS4 vil komme 2 uker etter XOne, som de antyder vil komme i slutten av november. Selvfølgelig sitter kun få personer på nok informasjon til å uttale seg om dette med sikkerhet.

Lenke til kommentar

Xbox One har jo fått et par skudd for baugen, og det kan godt være en tidligere lansering (trenger neppe være snakk om mer enn et par uker) er det som skal til for å få et overtak. For all del, det er jo mange som allerede har forhåndsbestilt en eller begge og har veldig klare meninger her, men jeg vedder på at det er en drøss med folk som bare kjøper den de får tak i først.

Lenke til kommentar

Er ikke det beste å kjøpe den i nærmeste butikk? Har måttet bytte joysticks 3 ganger og synes det var veldig greit å ta turen til elkjøp og får den reparert eller bytta.

Skjer det med en som er kjøpt på nettbutikk er situasjonen litt anerledes.

Lenke til kommentar

Trodde begge konsollene kommer før Black Friday, noe annet harde vært snodig.

Det var snakk om en markedsanalytiker innenfor TRU som sa Xbox kom før ps4. Mer vet ikke jeg om saken.

Viss man skal tro på rykter så kommer ps4 mellom 12-16november, men nå er det bare få uker igjen til gamescom eller hva nå det heter, å der vil sony mest sannsynlig gi oss korrekt release dato + litt mer detaljert info rundt konsollens maskinvare for å avkrefte og bekrefte diverse rykter so går på nettet

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...