Xmir Skrevet 20. november 2017 Del Skrevet 20. november 2017 Kommer helt an på hva man liker det... Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 20. november 2017 Del Skrevet 20. november 2017 De spillene jeg trygt kan anbefale på PS4 er Uncharted 4 og Bloodborne, og de er også eksklusive. Det eneste aberet er at du helst bør ha spilt de foregående Uncharted-spillene, og at Bloodborne ikke er for de som gir opp lett. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 20. november 2017 Del Skrevet 20. november 2017 https://www.youtube.com/watch?v=fGSVldrxM-0Nais! Liker originalen veldig godt, og har lengtet etter mer. Det som nettopp kom ut har jeg ikke prøvd enda; det ser for annerledes ut. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 20. november 2017 Del Skrevet 20. november 2017 Og det skal være dårlig i tillegg. Bra at det ikke drepte franchisen totalt. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 20. november 2017 Del Skrevet 20. november 2017 Kommer helt an på hva man liker det... Kritikerroste spill. Gjerne FPS/3PS. Gjerne indie. Liker ikke RPG. De spillene jeg trygt kan anbefale på PS4 er Uncharted 4 og Bloodborne, og de er også eksklusive. Det eneste aberet er at du helst bør ha spilt de foregående Uncharted-spillene, og at Bloodborne ikke er for de som gir opp lett. Uncharted har jeg spilt. Bloodborne går under den sjangeren jeg ikke er så glad i. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 20. november 2017 Del Skrevet 20. november 2017 Tomb Raider-spillene..! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 20. november 2017 Del Skrevet 20. november 2017 Horizon Zero Dawn, kanskje. Har noen små RPG-elementer visstnok, men det er langt ifra noe RPG. Mer et 3ps adventure spill. Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 20. november 2017 Del Skrevet 20. november 2017 (endret) Until Dawn? Støtter den Ble veldig positivt overrasket over det spillet gitt. Ett av de få jeg har orket å få platinum på. Endret 20. november 2017 av firberblad 1 Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 20. november 2017 Del Skrevet 20. november 2017 (endret) Hvis du liker skytespill, så tenker jeg Far Cry 4, Metal Gear Solid 5 og Wolfenstein. Spiller Wolfenstein 2 nå, og liker det veldig godt. Litt buggete, riktignok, men det er nok fordi jeg ikke har fått lastet ned noen oppdateringer enda. Endret 20. november 2017 av Cutthroat Bill Lenke til kommentar
...... Skrevet 20. november 2017 Del Skrevet 20. november 2017 Horizon Zero Dawn, alle Uncharted spillene og The Last of Us er gode spill å starte med. The Witcher 3 er også fantastisk. Hvordan er støynivå på Pro kontra vanlig PS4? Spiller Frozen Wilds nå og hadde glemt at PS4 minner om et jetfly. Har blitt for godt vant med Switch som er musestille. 1 Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 20. november 2017 Del Skrevet 20. november 2017 (endret) Anbefaler Horizon Zero Dawn. Litt tullete stemmeskuespill, men atmosfære, oppdrag, historie og slemme dinosaurer er veldig underholdende. Støynivå på Pro er veldig bra synes jeg. Men har bare min egen å sammenligne med. Hadde første versjon av PS4, og den bråkte som et jetfly når jeg spilte Last of Us. Pro var en velkommen oppgradering, på toppen har den litt ekstra muskler Endret 20. november 2017 av newman221 Lenke til kommentar
...... Skrevet 20. november 2017 Del Skrevet 20. november 2017 Anbefaler Horizon Zero Dawn. Litt tullete stemmeskuespill, men atmosfære, oppdrag, historie og slemme dinosaurer er veldig underholdende. Støynivå på Pro er veldig bra synes jeg. Men har bare min egen å sammenligne med. Hadde første versjon av PS4, og den bråkte som et jetfly når jeg spilte Last of Us. Pro var en velkommen oppgradering, på toppen har den litt ekstra muskler Syns stemmeskuespillet i Horizon er bra jeg, eller Aloy er i hvert fall veldig bra. Digg å høre. Mulig jeg oppgraderer til en Pro på black friday. Håper på et knalltilbud! 1 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 20. november 2017 Del Skrevet 20. november 2017 Min første ps4 var stillere enn proen min. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 20. november 2017 Del Skrevet 20. november 2017 Noen som har erfaring med sammenligning av støynivå på pro og slim da? Skal også bestille på fredag hvis det dukker opp noen gode tilbud. Har 4K-tv men usikker på om det er verdt prisen å gå for Pro, spesielt hvis den bråker mer. Det jeg har lest meg frem til gjennom google-søk er at slim støyer minst. Men hadde vært interessant å høre om noen her har erfaringer med de to og har sammenlignet de? Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 20. november 2017 Del Skrevet 20. november 2017 Takk for gode tips. Skal sjekke ut et par av de. Ellers litt mimring. Uncharted fylte 10 år i går 2 Lenke til kommentar
vidor Skrevet 21. november 2017 Del Skrevet 21. november 2017 Noen som har erfaring med sammenligning av støynivå på pro og slim da? Skal også bestille på fredag hvis det dukker opp noen gode tilbud. Har 4K-tv men usikker på om det er verdt prisen å gå for Pro, spesielt hvis den bråker mer. Det jeg har lest meg frem til gjennom google-søk er at slim støyer minst. Men hadde vært interessant å høre om noen her har erfaringer med de to og har sammenlignet de? Sony er flinke til å lage gode og stille kjøleløsninger som holder et generelt lavt støynivå i gode miljø. Pro trekker en del mer strøm og vil sånn sett kreve bedre kjøleløsning, men den er også større fysisk. Med det sagt opplever jeg at PS4 ikke er noe spesielt verre Pro, men at Slim ligger på nivå under begge. Forskjellen i støy på original PS4 vs PS4 Slim ligger på 9.5 dB, noe som er svært bra. Legg også inn i beregningen at maskinene ikke har påkostet kjøleløsning og også normalt vil få degradert kjøling over tid pga f.eks støv. Hvis du er villig til å åpne og modifisere konsollen vil jeg anbefale Pro. Bruk verdens beste kjølepasta, TX4, og hold maskinen ren og mod gjerne WIFI om du bruker det når du er i gang for bedre dekning. Hvis noe av dette ikke frister er PS4 Slim et greit kjøp, da den er den mest støysvake konsollen av dem levert fra fabrikk med god margin. Pro er teknisk sett et løft for ytelse/grafikk, men du må selv veie det opp mot støyen. Wattforskjellen på original PS4 vs PS4 Slim er over tid redusert med 44 Watt som tilsvarer en reduksjon på 33%. Mindre watt konsumert = mindre varme generert = mindre støy. PS4 Pro ligger ca 10 Watt under original PS4. Du kan redusere strømforbruket og dermed også støyen en del med å kjøpe digital spill som ligger 100% på harddisk. Dette er målt til ca 20W reduksjon siden konsollen slipper å bruke Blu-Ray stasjonen. Du kan også justere ned en god del stømforbruk ved å bytte harddisken til en SSD. Dette kan gjøres uten at garantien ryker på samtlige modeller. 4 Lenke til kommentar
Xmir Skrevet 21. november 2017 Del Skrevet 21. november 2017 Ser ut som plusmedlemmer får 2 dagers tidlig access til BF-salget hos sony: https://store.playstation.com/en-no/grid/STORE-MSF75508-BLACKFRIDAY17PS4/0?emcid=so-st-125703Halv pris på gran turismo sport og uncharted lost legacy i alle fall 2 Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 21. november 2017 Del Skrevet 21. november 2017 Ahhhh, den nettsiden til Sony er sååååå treig. Lenke til kommentar
New77Era Skrevet 21. november 2017 Del Skrevet 21. november 2017 så typisk de spillene jeg hadde lyst på var det ikke tilbud på. blææ. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå