...... Skrevet 7. november 2017 Del Skrevet 7. november 2017 Siden de alltid har youtubere der orker jeg ikke. Klarer ikke youtube generelt for samme hva faen jeg skal se så er det en eller annen person som må jabbe om alt. Så rage quitter så og si alt der nå for tiden. YouTube er fylt av søppel. Altfor mange som er mer opptatt av å fremme seg selv enn temaet de snakker om. Bruker nesten aldri YouTube lenger av den grunn. Gode videoanmeldere mottas med takk! 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. november 2017 Del Skrevet 7. november 2017 (endret) Å se på andre spille er fortsatt ett stort jævla merkelig mysterium for min del. Dette fatter jeg rett og slett ikke at kan være givende. Joda, om en trenger tips og hjelp er jeg med på notene . Endret 7. november 2017 av Mala 1 Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 7. november 2017 Del Skrevet 7. november 2017 Stort sett enig men finnes noen få unntak for min del. Hearthstone er ett spill jeg godt kan se visse personer spille og kan gjerne se på det flere timer i strekk til tider. Finnes også noen litt over-the-top artige typer som Jesse Cox og WoWCrendor jeg kan se på en gang i blant også hvis de spiller noe som er interessant. Streamere som bare spiller uten noen form for voice underholdning skjer ikke derimot. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 8. november 2017 Del Skrevet 8. november 2017 (endret) Å se på andre spille er fortsatt ett stort jævla merkelig mysterium for min del. Dette fatter jeg rett og slett ikke at kan være givende. Joda, om en trenger tips og hjelp er jeg med på notene . Når man har en jobb som er veldig mentalt krevende og veldig takserende ift. mental energi så er det innimellom ålreight å bare kunne slappe av og se på andre gamerer man liker spille favorittspillet sitt. Selv å spille spill krever mental energi og som med fysisk energi er man av og til "tom". Ikke minst ift. Twitch streamere så er det også snakk om community. Man blir ofte en del av gjengen, man spiller litt MP sammen innimellom og andre ganger bare ser man på mens man deltar i chatten. Ikke så veldig annerledes enn å være med gutta på jobben på shuffel-turnering på nærmeste pub hvor noen ser på de som spiller, snakker og deltar på den måten. Det sosiale er også en stor del av dette. Man har også andre elementer som at man vil se hvordan spillet er og høre inntrykkene fra en ærlig caster før man velger å kjøpe. Man får ofte et mye bedre inntrykk av spillet på denne måten enn å lese reviews som er mer "filtrert". Eks. så jeg på en caster i FO4 Live i 20 timer før jeg valgte å kjøpe det. Noen spiller også spillet for seg selv mens de har castere på andre skjermer som spiller det samme spillet. Endret 8. november 2017 av Theo343 Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 8. november 2017 Del Skrevet 8. november 2017 (endret) Jeg synes det er direkte gøy å se noen knote seg gjennom et vanskelig spill som man selv har rundet. Av den grunn synes jeg det er spesielt artig å se på folk spiller Dark Souls eller Bloodborne, og jeg har sett mange slike let's plays. Jeg synes faktisk det er morsommere enn å spille gjennom spillene på nytt selv. Enkelte spill som jeg har et sterkt forhold til har jeg spilt så mange ganger at det nesten ikke er noe vits å spille dem enda en gang. Da synes jeg det er interessant å se andre spille dem for første gang og høre hva de synes. Et typisk eksempel på et slikt spill er Final Fantasy VII eller Metal Gear Solid. Men en hovedregel har jeg og det er at jeg aldri ser på spill jeg ikke har spilt og har planer om å spille. Det har jeg gjort noen ganger og når man har sett noen spille gjennom et spill føler jeg meg utrolig lite motivert til å gjøre det selv. Endret 8. november 2017 av Spartapus 1 Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 8. november 2017 Del Skrevet 8. november 2017 Det er veldig enkelt å gjenkjenne drittvideoer på YT: - thumbnailen har gul tekst i STORE bokstaver - bilde av Youtuberen som måper, ler eller skriker Garantert clickshait Elsker også de videoene der du blir bedt om å like, kommentere og abonnere hvert 30 sekund. Slike ting gjør at jeg skulle ønske Internett ga tilgang til folks adresser så jeg kunne dratt bort og lappa til dem fordi de forsøpler min Youtube. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm Skrevet 8. november 2017 Del Skrevet 8. november 2017 (endret) Av den grunn er anonymiteten nødvendig fordi den hindrer deg i å dra bort og lappe til andre, skade dem, på grunn av noe småtteri som en plagsom Youtube-video. Endret 8. november 2017 av Slettet-8OkEXm Lenke til kommentar
afterall Skrevet 8. november 2017 Del Skrevet 8. november 2017 Det å se andre spille har sin bruk, tenker jeg. I sommer så jeg for eksempel Let's Play av Breath of Fire III, et Playstation-spill jeg har gode minner fra i barndommen/ungdommen. På denne måten fikk jeg gjenopplevd historien, sett alt jeg gikk glipp av, og se opplevelsen gjennom noen andres øyne. Sjansen for at jeg selv hadde spilt dette igjen - og fullført det - er minimal, da jeg ikke har spillet lengre, et playstation 1-spill hadde sett skrekkelig ut på en stor flatskjerm, og jeg hadde sannsynligvis i tillegg irritert meg grønn over datidens JRPG sin ekstreme trang til random encounters. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 8. november 2017 Del Skrevet 8. november 2017 Av den grunn er anonymiteten nødvendig fordi den hindrer deg i å dra bort og lappe til andre, skade dem, på grunn av noe småtteri som en plagsom Youtube-video. Ja, er nok det. Får nok bare ignorer dem og konstatere at dette faktisk er noe den jevne titter vil ha. Det og kattevideoer Det å se andre spille har sin bruk, tenker jeg. I sommer så jeg for eksempel Let's Play av Breath of Fire III, et Playstation-spill jeg har gode minner fra i barndommen/ungdommen. På denne måten fikk jeg gjenopplevd historien, sett alt jeg gikk glipp av, og se opplevelsen gjennom noen andres øyne. Sjansen for at jeg selv hadde spilt dette igjen - og fullført det - er minimal, da jeg ikke har spillet lengre, et playstation 1-spill hadde sett skrekkelig ut på en stor flatskjerm, og jeg hadde sannsynligvis i tillegg irritert meg grønn over datidens JRPG sin ekstreme trang til random encounters. Jeg ser mange sånne Let's play-greier og mimrer fra Amiga- og Playstation 1-dagene. Lenke til kommentar
New77Era Skrevet 19. november 2017 Del Skrevet 19. november 2017 Tror dere det blir noen bra tilbud på Black Friday på ps store? eller blir det stort det samme sånn som det er nå? Lenke til kommentar
Happyherb_InnleggNO Skrevet 19. november 2017 Del Skrevet 19. november 2017 Tror dere det blir noen bra tilbud på Black Friday på ps store? eller blir det stort det samme sånn som det er nå? Skulle tro det, men husker ikke hvordan det var i fjor. Sony pleier også å "12 days of Christmas" hvert år der det pleier å komme en del bra spill til en grei pris. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 19. november 2017 Del Skrevet 19. november 2017 Tror dere det blir noen bra tilbud på Black Friday på ps store? eller blir det stort det samme sånn som det er nå? https://prisguiden.no/kategorier/spill Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 20. november 2017 Del Skrevet 20. november 2017 (endret) Håper på et godt tilbud på PS4 Pro under 3690,- som har vært fast lavpris til nå. Vurderer å bytte ut PS4 på tross av at den er brukt under 100 timer (middelaldrende gamere med lite gamingtid) for å kjøre GTS i prangnende 4K+HDR. Blir nok ingen XB-OX på meg men heller Pro. Håper da også det kommer noen knalltilbud på gode OLED eller QLED 4K TVer. Larzen, du er vel en av de med bedre innsikt i hvilke TVer som er smarte kjøp til enhver tid? Ser både etter en 60"ish og samtidig en god 4K 40-42" da jeg planlegger å bruke den fastmontert i en SimRig for GTS/Pro + PC med PC2, WRC7, AC etc. Når PS3, 360 og Wii hadde sin storhetstid hadde jeg også en god HDMI switch som gjorde at jeg lett kunne styre hvilken TV/Monitor jeg hadde bildet fra konsollene mine på. Det hadde vært veldig praktisk for å switche mellom simrig, 60" og monitor nå fremover. Finnes det noen gode slike i dag som ivaretar 4K, HDR, HDCP2.2 osv nå? Endret 20. november 2017 av Theo343 Lenke til kommentar
Eddie_Peddie Skrevet 20. november 2017 Del Skrevet 20. november 2017 https://www.youtube.com/watch?v=fGSVldrxM-0 Nei da drar jeg heller på fjelltur til Danmark. 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 20. november 2017 Del Skrevet 20. november 2017 Første spillet er et av tidenes aller beste spill. Ikke spilt oppfølgerne. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 20. november 2017 Del Skrevet 20. november 2017 Testet vel bare demoen til det første når det kom i sin tid. Det er vel det hele. Lenke til kommentar
Nameen Skrevet 20. november 2017 Del Skrevet 20. november 2017 Blir det noen ps store Black Friday sale denne uke? Noen som vet? Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 20. november 2017 Del Skrevet 20. november 2017 Er det noen bra tilbud for en som ikke har kjøpt noen nye spill de siste par årene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå