Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon

Latias

1 268 stemmer

1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?

Anbefalte innlegg

Blir vel litt feil å skrive "Forza 7 sucks", når det faktisk er "People sucks!"

Nå er vel dette så kamt fanboys som elsker alt Sony spyr ut. Husker Forza 5 fikk masse tyn for lite biler og baner. Aldri snakk om "får ikke brukt alle" og den slags. GT med like lite biler og baner om ikke verre er helt fantastisk. For min del komisk hvordan folk snur sine mening utifra tittel på spillet

FM5 hadde i det minste noe man kan kalle en enspiller der da.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Merkelig hvordan jeg legger skylden på dårlig racingetikette blir vridd til fanboys og konsollkrig.
Det klippet jeg så var folk som ikke kan oppføre seg på en racingbane. Så kan vi selvsagt legge skylden på Forza-produsenten for at det er mulig å oppføre seg slik. Men det tar ikke vekk faktum at det er folk som ødelegger opplevelsen.

Lenke til kommentar

Har kjørt en del race i GT sport og sier meg enig i at opplevelsen er bedre sammenlignet med erfaringene mine fra Forza hvor etikette for det meste er mangelvare.

Så også at det mange av klagene på Reddit ligger i kids som ikke har giddet å sette seg inn i hva GT sport er, og kjøper det basert på antagelser om at det er det samme som sist. It ain't.

Endret av H.A.M.
Lenke til kommentar

Desidert peneste må være om en ikke har spilt nyere bil spill i 4K HDR isåfall... Og ja jeg vet jeg har hakk i plata. Men kan ikke presisere nok hvor mye oppløsning,HDR og mer kraftig hardware gjør med et spill...i dette tilfellet PS4Pro.  

Endret av LarZen
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tenkte kjøpe meg ny ps4 snart fordi den jeg har nå begynner å bråke litt.  Har den første PS4 500gb som kom ut.   
Hvilken er nå  å anbefale for mest PS4 for pengene? 

Er slim 500gb eller 1t betydelig bedre?    Pro er litt over min prisklasse da jeg er student og ikke har tilgang til 4k her jeg er nå uansett. (Borteboer). 

Jeg merket veldig forskjell fra PS3 først gen (40,60 og 80GB)  til slim. mens den nyeste  super slim virket mere som en liten nedgradering fra slim modellen.  Min PS3 slim holder seg den dag i dag etter mange dager med COD og mange andre spill. 
Lenke til kommentar

Skjønner ikke hvordan folk klarer å få så mye støv inn i konsollene sine. Jeg mener, jeg er en slaur. Støvsuger en sjelden gang, vasker to ganger i året. Åpnet min gamle PS3 for et par år siden for å sjekke ståa, den var nesten strøken.

Har du samboer som skal ha et svært pledd i sofaen eller frynseteppe på stuegulvet? Det har forårsaket støv helvete i min leilighet.. :/ 

Endret av andypandy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...