Mala Skrevet 22. oktober 2017 Del Skrevet 22. oktober 2017 Blir vel litt feil å skrive "Forza 7 sucks", når det faktisk er "People sucks!" Nå er vel dette så kamt fanboys som elsker alt Sony spyr ut. Husker Forza 5 fikk masse tyn for lite biler og baner. Aldri snakk om "får ikke brukt alle" og den slags. GT med like lite biler og baner om ikke verre er helt fantastisk. For min del komisk hvordan folk snur sine mening utifra tittel på spillet FM5 hadde i det minste noe man kan kalle en enspiller der da. Lenke til kommentar
...... Skrevet 22. oktober 2017 Del Skrevet 22. oktober 2017 Har ikke GT lengre vanlig enspiller? What? Det er jo hele poenget med spillet at man skal låse opp ting ved å kjøre løp? Falt av bilspill-lasset etter Forza 2 på 360, så har ikke fulgt med akkurat. Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 22. oktober 2017 Del Skrevet 22. oktober 2017 Merkelig hvordan jeg legger skylden på dårlig racingetikette blir vridd til fanboys og konsollkrig.Det klippet jeg så var folk som ikke kan oppføre seg på en racingbane. Så kan vi selvsagt legge skylden på Forza-produsenten for at det er mulig å oppføre seg slik. Men det tar ikke vekk faktum at det er folk som ødelegger opplevelsen. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 22. oktober 2017 Del Skrevet 22. oktober 2017 (endret) Har kjørt en del race i GT sport og sier meg enig i at opplevelsen er bedre sammenlignet med erfaringene mine fra Forza hvor etikette for det meste er mangelvare. Så også at det mange av klagene på Reddit ligger i kids som ikke har giddet å sette seg inn i hva GT sport er, og kjøper det basert på antagelser om at det er det samme som sist. It ain't. Endret 22. oktober 2017 av H.A.M. Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 22. oktober 2017 Del Skrevet 22. oktober 2017 Angående bilspill; driveclub er i dag, tross startproblemer, ett fantastisk bilspill. Det desidert peneste noensinne også. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 22. oktober 2017 Del Skrevet 22. oktober 2017 (endret) Desidert peneste må være om en ikke har spilt nyere bil spill i 4K HDR isåfall... Og ja jeg vet jeg har hakk i plata. Men kan ikke presisere nok hvor mye oppløsning,HDR og mer kraftig hardware gjør med et spill...i dette tilfellet PS4Pro. Endret 22. oktober 2017 av LarZen 1 Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 22. oktober 2017 Del Skrevet 22. oktober 2017 Har ikke spilt noe på pro nei. Så det vet jeg ikke Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 22. oktober 2017 Del Skrevet 22. oktober 2017 Driveclub er bra dersom man ikke skal simulere så mye, og bare kjøre biler. God fartsfølelse og bra grafikk. Men noen sim er det ikke.. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 22. oktober 2017 Del Skrevet 22. oktober 2017 Driveclub er morro rett og slett! Kule baner, biler, sykkler og rå lyd. Og jeg har ikke sett noen spill slå regn effekten i det spillet enda. 1 Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 22. oktober 2017 Del Skrevet 22. oktober 2017 Og sludd! Sykt bra laget. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 23. oktober 2017 Del Skrevet 23. oktober 2017 Tenkte kjøpe meg ny ps4 snart fordi den jeg har nå begynner å bråke litt. Har den første PS4 500gb som kom ut. Hvilken er nå å anbefale for mest PS4 for pengene? Er slim 500gb eller 1t betydelig bedre? Pro er litt over min prisklasse da jeg er student og ikke har tilgang til 4k her jeg er nå uansett. (Borteboer). Jeg merket veldig forskjell fra PS3 først gen (40,60 og 80GB) til slim. mens den nyeste super slim virket mere som en liten nedgradering fra slim modellen. Min PS3 slim holder seg den dag i dag etter mange dager med COD og mange andre spill. Lenke til kommentar
andypandy Skrevet 23. oktober 2017 Del Skrevet 23. oktober 2017 (endret) Spar en måned eller to til, og gå for PS4 PRO istedet, det er absolutt verdt det selv uten 4K! Edit: Leif Endret 23. oktober 2017 av andypandy 2 Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 23. oktober 2017 Del Skrevet 23. oktober 2017 At PS4 blir mer bråkete er vanligvis et tegn på at den kun trenger å renses for støv. 1 Lenke til kommentar
vidor Skrevet 23. oktober 2017 Del Skrevet 23. oktober 2017 PS4'en fungerer som en passiv støvsuger og må drefor også tømmes når den blir full. Spesielt om den står i ro og miljøet rundt ikke har endret seg. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 24. oktober 2017 Del Skrevet 24. oktober 2017 Noen kjekk måte å få ut støvet i disse PS4-ene på? Spør for en venn.. Lenke til kommentar
Xmir Skrevet 24. oktober 2017 Del Skrevet 24. oktober 2017 Jeg tenker YouTube, har ikke noe mer konkret å bidra med Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 24. oktober 2017 Del Skrevet 24. oktober 2017 Skjønner ikke hvordan folk klarer å få så mye støv inn i konsollene sine. Jeg mener, jeg er en slaur. Støvsuger en sjelden gang, vasker to ganger i året. Åpnet min gamle PS3 for et par år siden for å sjekke ståa, den var nesten strøken. Lenke til kommentar
andypandy Skrevet 24. oktober 2017 Del Skrevet 24. oktober 2017 (endret) Skjønner ikke hvordan folk klarer å få så mye støv inn i konsollene sine. Jeg mener, jeg er en slaur. Støvsuger en sjelden gang, vasker to ganger i året. Åpnet min gamle PS3 for et par år siden for å sjekke ståa, den var nesten strøken. Har du samboer som skal ha et svært pledd i sofaen eller frynseteppe på stuegulvet? Det har forårsaket støv helvete i min leilighet.. :/ Endret 24. oktober 2017 av andypandy Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 24. oktober 2017 Del Skrevet 24. oktober 2017 Niks, bare parkett her. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 24. oktober 2017 Del Skrevet 24. oktober 2017 Okey da prøver jeg rense min for støv, (Må være i standfør nye COD kommer i posten!!!) Bare litt over en uke igjen!!!! Så investerer jeg i en PS4 pro når pengene rekker til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå