Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon

Latias

1 268 stemmer

1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om G29 er som G920 vil jeg anbefale å skaffe annen fjær til bremsepedalen. Slik som de kommer fra butikken er de bortimot ubrukelige etter min erfaring. De har puttet inn en gummikloss for å gi variabel motstand (mer motstand jo mer man bremser) for å simulere hvordan ekte bremser funker. Dette funker dessverre ikke, for gummien de har brukt er ikke deformerbar nok til å gi mer enn maks 70% utslag om man står på pedalen. Jeg har faktisk prøvd. Da må man enten prøve å kalibrere i menyene eller modifisere settet. Det funker til en viss grad å bare fjerne klossen, men standardfjæra er litt vel slakk. Jeg kjøpte en som gir varierende motstand fra gteye og ble tålelig fornøyd med den.

På den annen side er det tilsynelatende mange som er fornøyde med standardutstyret også...

Lenke til kommentar

Da kom min GT Sport collectors edition (som jeg ga kr. 549,- for) med budbil :-D

Nå blir det å koble opp G29+PSVR og se om det er noe tess :-D

Fikk min 549,- CE også i dag. Liker både boka og AMG'en. Er i ferd med å sluttføre 12Gb install så jeg kan prøve spillet. Imponerer spillet blir det ratt og pedaler. Endret av H.A.M.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Da kom min GT Sport collectors edition (som jeg ga kr. 549,- for) med budbil :-D

Fikk min 549,- CE også i dag. Liker både boka og AMG'en. Er i ferd med å sluttføre 12Gb install så jeg kan prøve spillet.

Syns det er bra av Elkjøp å levere til avtalt pris (selv om jeg mistenker at den var feilpriset).

Lenke til kommentar

Fikk mitt eksemplar levert av sjåføren i dag jeg også. Fått kjørt noen runder, men skjønner at jeg må ut å fikse meg et bord så jeg får et bedre arrangement for ratt og pedaler. Men har fått et godt inntrykk av spillet så langt. Ser ikke så verst ut på ps4 pro heller. 

Kom gjerne med noen tilbakemeldinger med tanke på innstillinger på rattet, force feedback etc. 

Fikk mitt ratt i går og har ikke kjørt med ratt på evigheter så jeg er litt noob der.

Lenke til kommentar

Grunnpakken har vel bare 400 kr diff, men pedalene på T300 er dårligere enn G29. For meg er også Force Feedback viktigere og mange opplever G29 som hakkete og datert, og dette kan ikke byttes ut/oppgraderes senere. Fant denne siden som hadde masse info på alternativene. Anbefalt lesning:

http://www.techradar.com/news/best-racing-wheel-logitech-vs-thrustmaster-vs-fanatec-vs-hori

Endret av H.A.M.
Lenke til kommentar

Da har du sammenlignet med en t300 ratt/pedal-pakke som kommer med bare 2 pedaler. Noen pakker kommer med skikkelige pedaler, men da blir det såklart dyrere. Skal du ha H-skifter også så koster vel Thrustmaster sin ca 1200,-, også tror jeg noen sa at den til G29 koster 600,-.

Endret av Cutthroat Bill
Lenke til kommentar

GT har alltid hatt ett fantasi antall med biler og minimale forskjeller mellom mange av de. Hva var det, 600-700 biler før?

170 biler er sikkert 130 biler mer enn jeg noensinne hadde orket å prøve ut :p Men jeg er så trøtt av hele denne sjangeren her nå st jeg står fint over både dette og Forza Motorsport.

Demoen til begge var ett stort gjesp uansett som ikke akkurat fristet til mer, men er ingen entusiast heller.

EDIT: Faktisk over latterlige 1000 biler i GT6 ja.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...