Muggkaare Skrevet 13. oktober 2017 Del Skrevet 13. oktober 2017 Digital Foundry er imponert av Gran Turismo Sport, spesielt hvor bra HDR er implementert.And then there's the HDR implementation. We've seen some strong showings from developers before, but GT Sport is the first title we've seen that looks so phenomenal in HDR that it has the potential to prompt a lot of display upgrades. 2 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 13. oktober 2017 Del Skrevet 13. oktober 2017 Det spillet er bare heeeelt sykt i HDR. En standard og et nivå for andre spill å strebe etter. 1 Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 13. oktober 2017 Del Skrevet 13. oktober 2017 (endret) Det spillet er bare heeeelt sykt i HDR. En standard og et nivå for andre spill å strebe etter. Indeed, ingen over ingen ved siden Endret 13. oktober 2017 av Johannes Entenmann Lenke til kommentar
Avean Skrevet 13. oktober 2017 Del Skrevet 13. oktober 2017 Tror jeg fant ut hvorfor GT Sport oppleves så forskjellig når det kommer til lyd. Gikk innom settings for å skru musikken høyere, så ser jeg .... "2.1 Stereo". Spillet hadde ikke oppdaget surround speakerne. Skiftet til 7.1 og ble .....WHOA. Var rimelig stor forskjell...... Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 13. oktober 2017 Del Skrevet 13. oktober 2017 Tror reviews var litt mer å stole på i gamle dager.. Nå er det tilstrekkelig med en rabiat gærning med mic og kamera som legger ut review på internettet og klager sin fulle hals om hvor gæærnt det hele ser ut på sin 5000kroners Samsung 47" for 4 år siden, og det får heft i dagens sosiale samfunn. Savner gamle dager Lenke til kommentar
vidor Skrevet 13. oktober 2017 Del Skrevet 13. oktober 2017 Det blir litt i samme gaten som når desktop-publishing verktøy ble allemannseie. Det gjør dessverre ikke folk til typografer eller grafikere, men det ble jo en renessanse for Comic Sans. Å ha tillit i dagens realitet og kommersielle ånd er til tider omentrent like enkelt som å gå på slakk line uten trening. Ellers må man bare ta ting med 1 Kg salt. Lenke til kommentar
maanemann Skrevet 14. oktober 2017 Del Skrevet 14. oktober 2017 Leide en film på PS4 idag for å teste tjenesten. Er vel en av dem dårligste når det kommer til bildekvalitet jeg har prøvd på en stund. Må være veldig lav bitrate for det så mer ut som DVD en noe annet. Veldig interessant at du har gjort det! Var det PS Store eller Blockbuster? Har du 4K TV med HDR? (selv har jeg plasma med 1080) PS Store. Leide filmen Ghost in the Shell. Så en forholdsvis ny film. Har for det meste brukt AppleTV til å leie filmer og selv om bitraten ikke er optimal der heller. Så er den ihvertfall mye bedre en hva jeg fikk på den filmen. Bruker et 4K HDR TV. Mulig den TV'en er mer nådeløs mot dårlig bitrate enn en 1080p. Noen grunn til at du ikke valgte Blockbuster? (hvor alt jeg vet kan det være null forskjell dog). Jeg har aversjon mot iTunes, men jeg har streamet noe via AppleTV boks (1080p) (ikke AppleTV TV), ikke akkurat noe højdare, men det kan hende at nyere AppleTV bokser leverer bedre bitstrøm. Er det din oppfatning? Jeg testet igår Blockbuster med den første gratisfilmen. Bildet er helt greit på 1080p plasma. Minner meg om Plejmo på pc. På Blockbuster på PS4 fikk jeg kun en slags 2.0 lyd (venstre front, høyre front og center). Det sagt så var bitstrømmen på lyden helt grei, ikke så slapp som på Plejmo på pc. En litt annoying ting til å begynne med, var at teksten var litt høyt oppe i bilde, men det glemte jeg etterhvert. da blir vel neste test PS Store og skulle gjerne sett Plejmo på PS4, de releaser klienter til nye platformer, så hvem vet en vakker dag... Jeg skulle gjerne sett en filmtjenste på PS4 med 5.1 lyd (eller 5.0 for min del som ikke har sub), slik Netflix har. Nå har jeg også testet film fra PS Store. Jeg synes bildekvaliteten var overraskende god til å være streaming (bedre enn DVD, men absolutt ikke no bluray kvalitet). Og det er lyd som bruker flere kanaler, til og med litt lyd i bakhøyttalerene. Lyden blir ikke gjenkjent av receiver som DTS eller DD dog, kun som multikanals lyd. Dette er absolutt noe de kan bygge videre på. Fordelen til Blockbuster er dog mulighenten til å betale for flere filmer samtidig slik at man får ned prisen per film. Lenke til kommentar
New77Era Skrevet 15. oktober 2017 Del Skrevet 15. oktober 2017 Nå som Gran Turismo kommer ut, tenker jeg å kjøpe ratt og pedal, har dere noen anbefalninger? Lenke til kommentar
vidor Skrevet 15. oktober 2017 Del Skrevet 15. oktober 2017 Sjekk gjerne ut Thrustmaster T300 GS. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 15. oktober 2017 Del Skrevet 15. oktober 2017 (endret) Nå som Gran Turismo kommer ut, tenker jeg å kjøpe ratt og pedal, har dere noen anbefalninger? https://gamezone.no/avdelinger/spill/playstation-4/ps4-tilbeh%C3%B8r/ratt/pedal/thrustmaster-t80rs-racing-wheel-ps4-ratt-and-pedal-til-ps4-ps3-122142-p0000050829 https://gamezone.no/avdelinger/spill/playstation-4/ps4-tilbeh%C3%B8r/ratt/pedal/thrustmaster-t150rs-racing-wheel-ps4-ratt-pedal-til-ps4-ps3-og-pc-126795-p0000055637 Endret 15. oktober 2017 av Jokingnutria Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 15. oktober 2017 Del Skrevet 15. oktober 2017 Nå som Gran Turismo kommer ut, tenker jeg å kjøpe ratt og pedal, har dere noen anbefalninger? GTS og G29 pakke pris denne uka på Elkjøp 1 Lenke til kommentar
New77Era Skrevet 15. oktober 2017 Del Skrevet 15. oktober 2017 Nå som Gran Turismo kommer ut, tenker jeg å kjøpe ratt og pedal, har dere noen anbefalninger? GTS og G29 pakke pris denne uka på Elkjøp OOOOh i like!! 1 Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 16. oktober 2017 Del Skrevet 16. oktober 2017 (endret) Har G29 selv. Veldig bra sett. Bare dumt manuelt gir ikke er med i pakken. Selvsagt har man F1 rattgiring, men stikka er ganske artig i seg selv. Endret 16. oktober 2017 av CaZpeR Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 16. oktober 2017 Del Skrevet 16. oktober 2017 (endret) Og husk at alle som har G25 og G27 eller andre gamle ratt som ikke fungerer på nye plattformer kan kjøpe DriveHub fra CollectiveMinds for å enkelt bruke disse på PS4, Pro, Xbox+X etc DriveHub tillater deg å bruke kontrollere og ratt på tvers av plattformer. Med denne trenger du kun 1 rattsett for alle konsoller https://collectiveminds.ca/shop/allconsoles/drivehub/ https://www.youtube.com/watch?v=CA-T4nmhHq8 Jeg har et velfungerende G25, gadd ikke bruke penger på å bytte ratt og orket ikke styre med DIY Ri2 løsninger og denne løste det elegant. Klar for GT Sport Helt spesifikt så emulerer DriveHub G29 med shifter for mitt G25. Det følger med borrelåsfeste så den står pent oppå rattkonsollet. hva den støtter på alle plattformer: Logitech G25Logitech G27Logitech G29Logitech Driving ForceLogitech Driving Force ProLogitech Driving Force GTLogitech G920Thrustmaster T80Ferrari 458 Spider Racing WheelThrustmaster TMX ProThrustmaster T150 ProThrustmaster T300 RSThrustmaster TMX Force FeedbackThrustmaster T150 Ferrari WheelThrustmaster T300 Ferrari GTEThrustmaster T500RSThrustmaster TX Racing Wheel Ferrari 458 Italia Edition Fanatec Porsche TurboFanatec Porsche CarreraFanatec Porsche 911 Turbo SFanatec Porsche 911 GT2Fanatec Porsche 911 GT3Fanatec Porsche 911 GT3 v2Fanatec Porsche 911 GT3 RSFanatec CSR (+ Pedals)Fanatec CSR Elite (+ Pedals)Fanatec ClubSport Wheel BaseFanatec ClubSport Wheel Base V2Fanatec ClubSport Wheel Base V2.5Fanatec CSLMicrosoft Xbox 360 Wireless Racing Wheel(Microsoft Xbox 360 Wireless PC adapter required) De legger også stadig til nye ting og du kan selvf. da også bruke G25 på Xbox. Er du glad i å mekke ting selv kan du fikse en DIY GIMX løsning eller en annen mellomløsning fra CronoMAX til 20€. EDIT: DriveHub fortjener "tech of the decade", "Miljøprisen" og div. Tok også bare 3 dager å få den fra england. Endret 16. oktober 2017 av Theo343 3 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 16. oktober 2017 Del Skrevet 16. oktober 2017 Og husk at alle som har G25 og G27 eller andre gamle ratt som ikke fungerer på nye plattformer kan kjøpe DriveHub fra CollectiveMinds for å enkelt bruke disse på PS4, Pro, Xbox+X etc Oj....! Har tenkt å kjøpe ratt og pedaler men har irritert meg grenseløs at jeg må evnt ha en til Xbox og en til PS4. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 16. oktober 2017 Del Skrevet 16. oktober 2017 (endret) Tenker jeg henter meg en Pro+GTS bundle i morgen. Noe spesielt jeg bør tenke på når jeg switcher denne til "Main console"? Og jeg kan ha spillet installert på begge med "progress" osv. synced? Iom.. at progress er lagret på PS4 fra demoen. Så får jeg finne ut hvordan jeg får tak i en 4K+HDR TV Endret 16. oktober 2017 av Theo343 Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 16. oktober 2017 Del Skrevet 16. oktober 2017 Nå som Gran Turismo kommer ut, tenker jeg å kjøpe ratt og pedal, har dere noen anbefalninger? GTS og G29 pakke pris denne uka på Elkjøp OOOOh i like!! Da ble det et G29 gitt. Testet ut på driveclub i påvente av GT sport. Funket også fint på Forza på pc. Lenke til kommentar
New77Era Skrevet 16. oktober 2017 Del Skrevet 16. oktober 2017 Nå som Gran Turismo kommer ut, tenker jeg å kjøpe ratt og pedal, har dere noen anbefalninger? GTS og G29 pakke pris denne uka på Elkjøp OOOOh i like!! Da ble det et G29 gitt. Testet ut på driveclub i påvente av GT sport. Funket også fint på Forza på pc. selger de gir-spake separert? Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 17. oktober 2017 Del Skrevet 17. oktober 2017 Nå som Gran Turismo kommer ut, tenker jeg å kjøpe ratt og pedal, har dere noen anbefalninger? GTS og G29 pakke pris denne uka på Elkjøp OOOOh i like!! Da ble det et G29 gitt. Testet ut på driveclub i påvente av GT sport. Funket også fint på Forza på pc. selger de gir-spake separert? Yupp. Til 599,- Lenke til kommentar
New77Era Skrevet 17. oktober 2017 Del Skrevet 17. oktober 2017 Nå som Gran Turismo kommer ut, tenker jeg å kjøpe ratt og pedal, har dere noen anbefalninger? GTS og G29 pakke pris denne uka på Elkjøp OOOOh i like!! Da ble det et G29 gitt. Testet ut på driveclub i påvente av GT sport. Funket også fint på Forza på pc. selger de gir-spake separert? Yupp. Til 599,- sykt "billig" då Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå