Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon

Latias

1 268 stemmer

1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?

Anbefalte innlegg

Det er vel ikke så mye? Møbler koster. Spesielt en god stol. Men jeg tviler denne er veldig god å sitte lenge i. Men kanskje en artig sak? Er jo høyttalere og sub i den. Sikkert artig i skyte og bil spill hvor det rister litt i flesket.

Endret av LarZen
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den stolen så helt forferdelig ubehagelig ut og kan man i det hele tatt justere ryggen? Utifra formen vil jeg nesten gjette på at det er en sånn type stol som er hard og glatt hvor du føler du sklir av setet konstant, men vanskelig å si uten å prøve den :p

Har vært litt gjerrig selv på møbler egentlig og har hatt samme "shit, 2,3,4 tusen bare for en stol?!"-tankegang men har tenkt på det mye i ettertid at jeg bruker jo for eksempel PC gaming stolen min nesten hele dagen så at jeg bare har kostet på meg en stol til 2500kr er jo egentlig helt på trynet. Kunne sikker svidd av 15000 lett med god samvittighet så lenge kvaliteten og komforten matcher prisen.

Lenke til kommentar

4-5000,- for en stol man bruker mye og trenger kombinasjon av både god sittestilling og komfort er ikke mye. Noe av det verste for ryggen og helsa generelt er sitte så når man først gjør det kan man sitte godt. Min siste stol kostet 4000,- og har vært byttet én gang på garanti etter 2-3 års bruk, den neste vil nok koste en del mer.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Har ps4 pro men bare 1080p skjerm, jeg valgte eye candy når jeg fikk valget for å se hvordan grafikken ble på GT sport demoen. På en 1080 skjerm så var det ikke spesielt vakkert og menyene er jo helt ræva. 1995 i 2017 føles bare så utdatert. Nei da tar jeg meg heller en runde Top Gear på super Nintendo da.

Lenke til kommentar

Har ps4 pro men bare 1080p skjerm, jeg valgte eye candy når jeg fikk valget for å se hvordan grafikken ble på GT sport demoen. På en 1080 skjerm så var det ikke spesielt vakkert og menyene er jo helt ræva. 1995 i 2017 føles bare så utdatert. Nei da tar jeg meg heller en runde Top Gear på super Nintendo da.

Enig. Jeg spilte på PS4 Pro på en 4K tv, og grafikken i avstanden var virkelig ikke noe særlig å skryte av. 

Lenke til kommentar

Appropo stol med dilldall... Minner meg på massasjestolen en kompis prøvde å syte til seg via bidra.no på grunn av ryggsmerter. Skulle absolutt ha toppmodellen til nesten 50 000 med innebygd Mp3-spiller, Hi-Fi-hodetelefoner, utvendige høyttalere iPad/iPhone støtte og en haug med annet unødvendig dritt som hadde null betydning for ryggproblemene hans. Den fundingen feilet hardt etter å ha mottatt bare litt under 4000kr. Prøvde si til han at hvis han gikk ned på modellen under som hadde nøyaktig de samme massasjefunksjonene men ikke alt det andre tullet og som kostet ca 20 000 mindre så ville han kanskje fått litt mer sympati fra både bekjente og ukjente folk, men nei nei nei, alt unntatt toppmodellen han ville koble iPhonen sin til var visst uaktuelt..  :roll:

*facedesk*

Lenke til kommentar

Appropo stol med dilldall... Minner meg på massasjestolen en kompis prøvde å syte til seg via bidra.no på grunn av ryggsmerter. Skulle absolutt ha toppmodellen til nesten 50 000 med innebygd Mp3-spiller, Hi-Fi-hodetelefoner, utvendige høyttalere iPad/iPhone støtte og en haug med annet unødvendig dritt som hadde null betydning for ryggproblemene hans. Den fundingen feilet hardt etter å ha mottatt bare litt under 4000kr. Prøvde si til han at hvis han gikk ned på modellen under som hadde nøyaktig de samme massasjefunksjonene men ikke alt det andre tullet og som kostet ca 20 000 mindre så ville han kanskje fått litt mer sympati fra både bekjente og ukjente folk, men nei nei nei, alt unntatt toppmodellen han ville koble iPhonen sin til var visst uaktuelt..  :roll:

*facedesk*

Da kan du be han kameraten din lette litt på ræva si da. :tease:

Lenke til kommentar

The Evil Within 2 har null PS4 Pro støtte melder Digital Foundry. Ihvertfall foreløpig da spillet skal ha full X støtte. Då jeg tipper det kommer en patch etterhvert. Så det kan kanskje være greit å vente om du har en Pro og vil høyere oppløsningnog HDR.

Lenke til kommentar

Nei det har vært mange skuffelser underveis. Alt for mange 1440p og lavere spill. Og så har vi vært i en periode nå hvor det har vært null støtte på lansering. Og hvor en Pro patch av varierende kvalitet har kommer flere uker til måneder etterpå...

Så helt klart rom for forbedrelse..

• Liker 1
Lenke til kommentar

The Evil Within 2 har null PS4 Pro støtte melder Digital Foundry. Ihvertfall foreløpig da spillet skal ha full X støtte. Då jeg tipper det kommer en patch etterhvert. Så det kan kanskje være greit å vente om du har en Pro og vil høyere oppløsningnog HDR.

Er glad for jeg kjøpte spillet til pc. å ikke på ps4 :)

Lenke til kommentar

Jeg bare venter på at 4k/HDR projektorer skal komme ned på et ok prisnivå slik at jeg kan rettferdiggjøre innkjøp av Pro. 4k uten HDR (projektorer har litt utfordringer med dette pga allerede maks lyssetting i hvitt lys slik at generelt bilde blir mye mørkere i HDR-modus) kan ikke forsvare et innkjøp til rundt 50.000 kroner for en ok 4k projektor og PsPro.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...