MR SPEED Skrevet 7. oktober 2017 Del Skrevet 7. oktober 2017 Hehe regnet med det tenkte jeg bare måtte trashe xbone siden dette er PS4 tråden Vet det, Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 7. oktober 2017 Del Skrevet 7. oktober 2017 (endret) Oh hell yes! EDIT: Ah...ser ut som en ikke får spille før mandag. Endret 7. oktober 2017 av LarZen Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. oktober 2017 Del Skrevet 7. oktober 2017 Intet mindre enn 43GB ja, må jo testet =) Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 8. oktober 2017 Del Skrevet 8. oktober 2017 (endret) Spennende å se hvordan GTS er ift FM7. Spilt sistnevnte på Win10 noen dager i høsteferien og det er suverent morsomt med kontroller. Men det gode gamle Motorsport preget man så i 3'ern og 4'ern er borte og det føles noe mer arkadepreget på overflaten med mer glitter, flash og bang. Men det er utrolig hvor morsomt FM7 er å spille med eks. en 360 kontroller. Med litt "Advanced" justeringer på kontrolleren så har man meget god kontroll, savner ikke ratt og pedaler og lener seg tilbake i godstolen. FM7 er såpass simcade at det funker like bra med kontroller. Og ikke minst er Simcade'en FM7 er et gedigent løft fra FM6 på PC. Slår selv ren-arkaden FH3 (PC) på områder som kan sammenlignes. Nydelig at mitt gamle G25 funker på PC så det blir nok en del Project Cars 2 med det fremover på PC. Irriterende at en konsoll som PS4 ikke funker med G25 når det funket på PS3 og har funket på PC i alle år. Helt høl i hodet spør du meg. Dermed blir PC brukt på bilspill mens PS4 støver ned i hylla. It's Logitech's fault, they refuse to pay for and use the security chip Sony requires for official licensed peripherals to be used "Security chip" my ass... "license payoffs chip" tenker jeg vi kaller det. Konsoller suger hardt på dette området og man kan ikke legge skylda på produsentene av tilbehøret da stort sett alle med noen få veldig dyre unntak, velger å støtte kun én konsollside + PC pga. kostnader. GT serien, hvor jeg har spilt alle utenom 6ern, har aldri vært like bra som FM å spille med en kontroller dermed spørs det om GT Sports blir kjøpt for jeg kommer ikke til å kjøpe et nytt ratt og pedalsett bare for GT Sports på PS4. Når det er sagt Project Cars 2, Rift og G25 er helt nydelig Endret 8. oktober 2017 av Theo343 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. oktober 2017 Del Skrevet 8. oktober 2017 (endret) Server vedlikehold og ingen offline modus? Bra start. EDIT: Det står at Arcade modus skal være tilgjengelig offline. Men siden jeg aldri har vært online her så er det nok grunnen til at også det valget er grået ut og utilgjengelig ? Endret 8. oktober 2017 av Mala Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 8. oktober 2017 Del Skrevet 8. oktober 2017 Ja jeg synes dem kunne jo ha åpnet opp så vi kunne spilt nå i helgen. Men da er vi klare til imorgen ihvertfall... Slideshowet som ruller på skjermen ser ihvertfall helt sykt bra ut i HDR. Lagret litt for dem som vil ta en titt. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. oktober 2017 Del Skrevet 8. oktober 2017 Og jeg på min «peasant 1080p HDTV» syns sypersamplingen ser helt rå ut Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 8. oktober 2017 Del Skrevet 8. oktober 2017 Før jeg fikk et 4K TV så brukte jeg supersampling med PC'n min når jeg skulle spille på TV. Og det funker som ei kule det altså. Men du burde prøve å få oppgradert om du har mulighet etterhvert. Det er virkelig dag og natt altså. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. oktober 2017 Del Skrevet 8. oktober 2017 Har akkurat handlet meg ett 1080Ti kort så videre oppgraderinger er nok forbeholdt PC Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 8. oktober 2017 Del Skrevet 8. oktober 2017 Da må du kjøpe deg en skikkelig monitor med HDR. HDR begynner jo å komme for fult der også nå Men et 1080Ti ja...det er ingen spøk! Gratulerer 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. oktober 2017 Del Skrevet 8. oktober 2017 Handlet meg en overkant dyr 144hz Rog Swift skjerm i fjor, så må nok holde på den en stund HK,CPU og RAM neste 1 Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 8. oktober 2017 Del Skrevet 8. oktober 2017 Skjermkortet ditt alene koster bare 2 lapper mindre enn hele PCen min totalt som jeg bygde for 2 år siden Ble kjøpt med black friday deals forsåvidt så det var mye PC for pengene. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. oktober 2017 Del Skrevet 8. oktober 2017 (endret) Ja jeg slo like gjerne på stortromma for én gang skyld når jeg først bestemte meg for å lene meg mer mot PC-gaming. Det kortet skal jaggu meg få tynt seg i tro tjeneste i en håndfull år for å si det sånn Endret 8. oktober 2017 av Mala Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 8. oktober 2017 Del Skrevet 8. oktober 2017 Så, et de Scuf-kontrollene noe særlig? En til ca 1000 NOK på ene spillsjappa i nærheten. Lenke til kommentar
danielch Skrevet 8. oktober 2017 Del Skrevet 8. oktober 2017 Bare oss PSN gikk ned for nå? Begge våre maskiner ble logget ut midt i Destiny strike.. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 9. oktober 2017 Del Skrevet 9. oktober 2017 Så, et de Scuf-kontrollene noe særlig? En til ca 1000 NOK på ene spillsjappa i nærheten. Er bedre feste på ps4 stikkene + det er bedre feste under kontrolleren da å den flate stikka er det en padd på se bilde Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 9. oktober 2017 Del Skrevet 9. oktober 2017 Du vet du spiller et Polyphony-spill når grensesnittet er så lite intuitivt at du må slå opp i brukerhåndboken for å finne garasjen. I 2017. 4 Lenke til kommentar
Avean Skrevet 9. oktober 2017 Del Skrevet 9. oktober 2017 Du vet du spiller et Polyphony-spill når grensesnittet er så lite intuitivt at du må slå opp i brukerhåndboken for å finne garasjen. I 2017. Demo ute nå? Gleder meg men jeg tipper det ikke kommer til å tilfredstille. GT serien har ikke vært relevant siden 90 tallet føler jeg. Det er mye dem må forbedre. 1 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 9. oktober 2017 Del Skrevet 9. oktober 2017 (endret) Noen som vet om innbyttedeals for PS4 Pro ennå? Vurderer å oppgradere. Endret 9. oktober 2017 av Theo343 Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 9. oktober 2017 Del Skrevet 9. oktober 2017 (endret) Du vet du spiller et Polyphony-spill når grensesnittet er så lite intuitivt at du må slå opp i brukerhåndboken for å finne garasjen. I 2017. Ha ha, dette var dagens! Så sant så sant. Men det jeg har sett nylig fra demo/beta ser jammen meg bra ut. Det bildet av GTI'en fra photomodusen... https://youtu.be/KaKo05r76yk?t=64 Noen som vet om innbyttedeals for PS4 Pro ennå? Vurderer å oppgradere. Hypp på dette jeg også, men sist jeg forhørte meg var slike kampanjer forbi. Det beste alternativet var da å kjøpe PS4 med DNB Mastercard når de har 20% rabattkampanje og selger den gamle på Finn. Endret 9. oktober 2017 av H.A.M. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå