Mala Skrevet 4. oktober 2017 Del Skrevet 4. oktober 2017 Det var sannelig på tide ja Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 4. oktober 2017 Del Skrevet 4. oktober 2017 Ja det er faktisk irriterende intenst. Hæ blir du sint på lyset på ps4 kontrolleren da. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. oktober 2017 Del Skrevet 4. oktober 2017 Unødvendig plagsomt med lysene i front på DS4 ja, men ble jo vant med det også. Sort elektrikerteip gjorde også susen Lenke til kommentar
Matsern117 Skrevet 4. oktober 2017 Del Skrevet 4. oktober 2017 Vi er 2 stk som ønsker å raide i Destiny 2 ikveld, Noen som ønsker å være behjelpelig ? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 4. oktober 2017 Del Skrevet 4. oktober 2017 (endret) The Witcher 3 PS4 Pro oppdateringen er klar, har ikke testet den selv enda, men blir spennende å se hva slags forbedringer vi får! http://www.eurogamer.net/articles/2017-10-04-the-witcher-3-ps4-pro-update-has-arrived Dette er det eneste spiller jeg har forhåndskjøpt season pass til, men før de kom ut lånte jeg det bort, og da jeg endelig fikk det igjen hadde jeg mistet helt tråden. Endelig en unnskyldning til å begynne på nytt (for tredje gang) og få med meg tilleggspakkene. P.S: Før dere kaster dere over tastaturet, ja, jeg vet man kan spille utvidelsene frittstående, men det blir liksom ikke det samme. Endret 4. oktober 2017 av Isbilen Lenke til kommentar
New77Era Skrevet 4. oktober 2017 Del Skrevet 4. oktober 2017 The Witcher 3 PS4 Pro oppdateringen er klar, har ikke testet den selv enda, men blir spennende å se hva slags forbedringer vi får! http://www.eurogamer.net/articles/2017-10-04-the-witcher-3-ps4-pro-update-has-arrived Dette er det eneste spiller jeg har forhåndskjøpt season pass til, men før de kom ut lånte jeg det bort, og da jeg endelig fikk det igjen hadde jeg mistet helt tråden. Endelig en unnskyldning til å begynne på nytt (for tredje gang) og få med meg tilleggspakkene. P.S: Før dere kaster dere over tastaturet, ja, jeg vet man kan spille utvidelsene frittstående, men det blir liksom ikke det samme. 249 kr for game of the year edition med alle dlcene er vel en fin pris å kuppe? Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 5. oktober 2017 Del Skrevet 5. oktober 2017 Tydeligvis enkelte som ikke synes Switch er stor nok. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 5. oktober 2017 Del Skrevet 5. oktober 2017 The Witcher 3 PS4 Pro oppdateringen er klar, har ikke testet den selv enda, men blir spennende å se hva slags forbedringer vi får! http://www.eurogamer.net/articles/2017-10-04-the-witcher-3-ps4-pro-update-has-arrived Dette er det eneste spiller jeg har forhåndskjøpt season pass til, men før de kom ut lånte jeg det bort, og da jeg endelig fikk det igjen hadde jeg mistet helt tråden. Endelig en unnskyldning til å begynne på nytt (for tredje gang) og få med meg tilleggspakkene. P.S: Før dere kaster dere over tastaturet, ja, jeg vet man kan spille utvidelsene frittstående, men det blir liksom ikke det samme. 249 kr for game of the year edition med alle dlcene er vel en fin pris å kuppe? Får ikke så mye mer spill for pengene enn det der nei. Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 5. oktober 2017 Del Skrevet 5. oktober 2017 Etter update 5.0 opplever jeg ofte i Destiny 2 at skjermbildet blir blått ett lite sekund. Andre som har lagt merke til dette? Ser nesten ut som om spillet skal "krasje". Lenke til kommentar
Jotatta Skrevet 5. oktober 2017 Del Skrevet 5. oktober 2017 The Witcher 3 PS4 Pro oppdateringen er klar, har ikke testet den selv enda, men blir spennende å se hva slags forbedringer vi får! http://www.eurogamer.net/articles/2017-10-04-the-witcher-3-ps4-pro-update-has-arrived Dette er det eneste spiller jeg har forhåndskjøpt season pass til, men før de kom ut lånte jeg det bort, og da jeg endelig fikk det igjen hadde jeg mistet helt tråden. Endelig en unnskyldning til å begynne på nytt (for tredje gang) og få med meg tilleggspakkene. P.S: Før dere kaster dere over tastaturet, ja, jeg vet man kan spille utvidelsene frittstående, men det blir liksom ikke det samme. Tilleggspakkene er helt fantastiske. Nyt hvert sekund! Lenke til kommentar
New77Era Skrevet 5. oktober 2017 Del Skrevet 5. oktober 2017 The Witcher 3 PS4 Pro oppdateringen er klar, har ikke testet den selv enda, men blir spennende å se hva slags forbedringer vi får! http://www.eurogamer.net/articles/2017-10-04-the-witcher-3-ps4-pro-update-has-arrived Dette er det eneste spiller jeg har forhåndskjøpt season pass til, men før de kom ut lånte jeg det bort, og da jeg endelig fikk det igjen hadde jeg mistet helt tråden. Endelig en unnskyldning til å begynne på nytt (for tredje gang) og få med meg tilleggspakkene. P.S: Før dere kaster dere over tastaturet, ja, jeg vet man kan spille utvidelsene frittstående, men det blir liksom ikke det samme. Tilleggspakkene er helt fantastiske. Nyt hvert sekund! Ja! ser fram til dette her, 249 på komplett, kun 2 stk igjen på lager, løøøp og kjøøøp! hehe Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 6. oktober 2017 Del Skrevet 6. oktober 2017 Endelig fått pakket ned ps4 pro i esken. 1 Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 6. oktober 2017 Del Skrevet 6. oktober 2017 Endelig fått pakket ned ps4 pro i esken. Nå henger jeg ikke med her. Skal du ikke bruke Pro'en din lengre? Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 6. oktober 2017 Del Skrevet 6. oktober 2017 Endelig fått pakket ned ps4 pro i esken. Nå henger jeg ikke med her. Skal du ikke bruke Pro'en din lengre? Ha ha jo da det skal jeg, det var en type spøk skulle se om noen gikk på den, bruker 100% pc nå ikke xbox ps4 eller switch, 2 uker nå da mario, ps4 sto å nesten støvet da la jeg den i esken da. satt pause på konsoller for en stund da. Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 6. oktober 2017 Del Skrevet 6. oktober 2017 Da lurte du meg Alle mine konsoller unntatt Xbone er forøvrig også pakket ned litt av samme årsak. Samler bare støv og jeg er i flyttemodus. Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 7. oktober 2017 Del Skrevet 7. oktober 2017 (endret) Regner med at du ikke pakket ned Xbonen fordi du lot den stå igjen i den gamle leiligheten? Er jo litt dårlig gjort av deg å legge igjen søppel da. Endret 7. oktober 2017 av Mr.Duklain Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 7. oktober 2017 Del Skrevet 7. oktober 2017 Regner med at du ikke pakket ned Xbonen fordi du lot den stå igjen i den gamle leiligheten? Er jo litt dårlig gjort av deg å legge igjen søppel da. Synes ikke Xbox er søppel da, Halo er bare til Xbox jeg digger Halo, jeg kjøpte bare Xboxen halo spillene da. Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 7. oktober 2017 Del Skrevet 7. oktober 2017 Hehe regnet med det tenkte jeg bare måtte trashe xbone siden dette er PS4 tråden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå