Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon

Latias

1 268 stemmer

1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjølingen feiler nok med mindre du bruker den i en oppvarmet stekeovn. Støyen oppstår typisk når temperaturen blir for høy p.g.a for dårlig varmeledning vekk fra komponentene. Ville sendt den inn for service for da gjelder fremdeles garantien.

Lenke til kommentar

Skjer kun når jeg åpner supply drops i MWR faktisk, Ikke in-game. Er cirka 21C i stua.

Ah ok. Da er det spillet og ikke maskinen med 99% sikkerhet. Er endel spill når du fks setter spillet på pause ved å gå til inventory/options og så girer vifta opp betraktelig. Er endel grumsete kode der ute som får temperaturen til å øke tydeligvis. 

Lenke til kommentar

Skjer kun når jeg åpner supply drops i MWR faktisk, Ikke in-game. Er cirka 21C i stua.

Ah ok. Da er det spillet og ikke maskinen med 99% sikkerhet. Er endel spill når du fks setter spillet på pause ved å gå til inventory/options og så girer vifta opp betraktelig. Er endel grumsete kode der ute som får temperaturen til å øke tydeligvis.
Ah, det forklarer litt. Dette er min første PlayStation av denne generasjonen. Gøyal detalj med høyttaleren i kontrollen da. Endret av Cyphoroz
Lenke til kommentar

Ser at Cities Skylines er kommet ut på Store'en. Noen som har prøvd det? Har det på pc'en også, men kunne vært gøy å ha det på storskjermen nede også med mindre det er grafisk avstumpet til de grader.

Forøvrig har jeg det chill hjemme med samboer og gaming. Når barna er lagt så:

1) legger samboeren min seg rett etterpå siden hun står opp mye tidligere enn meg

2) legger hun seg med hodet på fanget mitt og spiller på nettbrettet mens jeg gamer

3) drar hun til en venninne og drikker vin

4) gjør vi det som gjør at mamma er mamma og pappa er pappa og så gjør vi en av de ovenstående aktivitetene etterpå

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Har ikke testet det, men Cities Skyline er mitt hode et spill som ikke fungerer på noe annet enn en PC, med mus og tastatur. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...