Voosj Skrevet 20. august 2017 Del Skrevet 20. august 2017 (endret) Er det vanlig at PS4 Pro høres ut som et jetfly under full load til tider? Endret 20. august 2017 av Cyphoroz 1 Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 20. august 2017 Del Skrevet 20. august 2017 Om PS4 Proen din kaster ut 150 desibel på 25 meters avstand og du nå sitter der med sprengte trommehinner og lurer på om dette er normalt, så er nok svaret nei. 2 Lenke til kommentar
Voosj Skrevet 20. august 2017 Del Skrevet 20. august 2017 Haha mener mer som at den bråker høyere enn en gammel gaming PC til tider... =| Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 20. august 2017 Del Skrevet 20. august 2017 I noen spill og situasjoner så kan vifta på Pro være ganske så drøy ja. Er det et spesielt spill det skjer med eller er det alle? Lenke til kommentar
vidor Skrevet 20. august 2017 Del Skrevet 20. august 2017 Kjølingen feiler nok med mindre du bruker den i en oppvarmet stekeovn. Støyen oppstår typisk når temperaturen blir for høy p.g.a for dårlig varmeledning vekk fra komponentene. Ville sendt den inn for service for da gjelder fremdeles garantien. Lenke til kommentar
Voosj Skrevet 20. august 2017 Del Skrevet 20. august 2017 I noen spill og situasjoner så kan vifta på Pro være ganske så drøy ja. Er det et spesielt spill det skjer med eller er det alle?Skjer kun når jeg åpner supply drops i MWR faktisk, Ikke in-game. Er cirka 21C i stua. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 20. august 2017 Del Skrevet 20. august 2017 Skjer kun når jeg åpner supply drops i MWR faktisk, Ikke in-game. Er cirka 21C i stua. Ah ok. Da er det spillet og ikke maskinen med 99% sikkerhet. Er endel spill når du fks setter spillet på pause ved å gå til inventory/options og så girer vifta opp betraktelig. Er endel grumsete kode der ute som får temperaturen til å øke tydeligvis. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 20. august 2017 Del Skrevet 20. august 2017 Av en eller anna grunn så er endel menyer og lignende uncapped, så framerate går til himmels og GPU (og dermed viftene) går for fullt. Lenke til kommentar
Voosj Skrevet 20. august 2017 Del Skrevet 20. august 2017 (endret) Skjer kun når jeg åpner supply drops i MWR faktisk, Ikke in-game. Er cirka 21C i stua. Ah ok. Da er det spillet og ikke maskinen med 99% sikkerhet. Er endel spill når du fks setter spillet på pause ved å gå til inventory/options og så girer vifta opp betraktelig. Er endel grumsete kode der ute som får temperaturen til å øke tydeligvis. Ah, det forklarer litt. Dette er min første PlayStation av denne generasjonen. Gøyal detalj med høyttaleren i kontrollen da. Endret 20. august 2017 av Cyphoroz Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 20. august 2017 Del Skrevet 20. august 2017 Ah, det forklarer litt. Morsom med høytaler i kontrollen da Ja det er noen spill hvor det er ganske så kult faktisk Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 20. august 2017 Del Skrevet 20. august 2017 Ikke fullt så nyttig når man spiller med headset... Har vært etpar ganger samboer har lurt på hvorfor håndkontroller snakker og piper uten at jeg har skjønt hva hun snakker om 1 Lenke til kommentar
vidor Skrevet 20. august 2017 Del Skrevet 20. august 2017 Er det vanlig at PS4 Pro høres ut som et jetfly under full load til tider? Kom over denne; Lenke til kommentar
Voosj Skrevet 21. august 2017 Del Skrevet 21. august 2017 Er det vanlig at PS4 Pro høres ut som et jetfly under full load til tider?Kom over denne; https://www.youtube.com/watch?v=9I7zu4PbqNY Åpnet esken i går kveld, tviler på at støv er problemet. Lenke til kommentar
unik42 Skrevet 21. august 2017 Del Skrevet 21. august 2017 Er det vanlig at PS4 Pro høres ut som et jetfly under full load til tider? Kom over denne; Properly your PS4 Clean PRO? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 21. august 2017 Del Skrevet 21. august 2017 Har man allerede klart å tette til Pro-en sin med støv, har man litt å gå på hygienemessig. Lenke til kommentar
vidor Skrevet 21. august 2017 Del Skrevet 21. august 2017 Utvilsomt, men har man vært i en del maskiner slutter man å bli overrasket, men det tar gjerne litt mer enn den korte tiden PS4 Pro har vært mulig å kjøpe. Er nok kjølepasta om noe... Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 21. august 2017 Del Skrevet 21. august 2017 Ser at Cities Skylines er kommet ut på Store'en. Noen som har prøvd det? Har det på pc'en også, men kunne vært gøy å ha det på storskjermen nede også med mindre det er grafisk avstumpet til de grader. Forøvrig har jeg det chill hjemme med samboer og gaming. Når barna er lagt så: 1) legger samboeren min seg rett etterpå siden hun står opp mye tidligere enn meg 2) legger hun seg med hodet på fanget mitt og spiller på nettbrettet mens jeg gamer 3) drar hun til en venninne og drikker vin 4) gjør vi det som gjør at mamma er mamma og pappa er pappa og så gjør vi en av de ovenstående aktivitetene etterpå Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 21. august 2017 Del Skrevet 21. august 2017 Har ikke testet det, men Cities Skyline er mitt hode et spill som ikke fungerer på noe annet enn en PC, med mus og tastatur. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 21. august 2017 Del Skrevet 21. august 2017 Tenkte det samme. Men dersom kommandoer er logisk oversatt til kontroller slik som Elite Dangerous har klart det så ser jeg ikke det som et stort problem. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 21. august 2017 Del Skrevet 21. august 2017 *OOoOhhhhh: Jurassic world parkbuilder til neste sommer. Nice! https://www.youtube.com/watch?v=NWagBjDMwTU Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå