Spartapus Skrevet 14. august 2017 Del Skrevet 14. august 2017 Det har kun sentimental verdi, men det er ikke til å kimse av når det kommer til et spill man virkelig liker. Det finnes utallige verre måter å kaste bort penger på. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 14. august 2017 Del Skrevet 14. august 2017 (endret) Det er noen spill jeg kunne tenkt meg lignende utgaver av men jeg kan bruke lang tid til å finne det ut. Får spillet en affeksjons verdi sa er man villig til å gi en del for litt plastikk. Endret 14. august 2017 av Limbeck Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 14. august 2017 Del Skrevet 14. august 2017 Jeg kjøper ikke så mange samlerversjoner lenger fordi innholdet er for lite eller dårlig i forhold til prisen, men denne synes jeg er utrolig lekker. Man får med ganske mye som sesongpass, art book, stålcover, musikken på vinyl og en ganske tøff musikkboks som spiller av main themet. Ni No Kuni II er også blant spillene jeg ser mest frem til, så jeg har ikke noe i mot å betale litt ekstra da. 1 Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 14. august 2017 Del Skrevet 14. august 2017 (endret) 1400 for et spill og litt plastikk? Fascinerende hvor mye enkelte betaler for slikt Syns ikke denne var så altfor dyr mtp. Innholdet. Får jo spillet (som er en, 500,-) og sesongpass (som ofte blir 4-500,- ekstra). Endret 14. august 2017 av CaZpeR 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 14. august 2017 Del Skrevet 14. august 2017 (endret) 1400 for et spill og litt plastikk? Fascinerende hvor mye enkelte betaler for slikt Det er noen spill jeg kunne tenkt meg lignende utgaver av men jeg kan bruke lang tid til å finne det ut. Får spillet en affeksjons verdi sa er man villig til å gi en del for litt plastikk. newman221 Limbeck Hvis man sammler på collector edition 1 collector edition 2 jeg gjør det. Endret 14. august 2017 av Jokingnutria 2 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 14. august 2017 Del Skrevet 14. august 2017 Der var det jaggu mye stilig, alt det der i samlingen din altså? Meget flott Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 15. august 2017 Del Skrevet 15. august 2017 (endret) Har oxo av cod+mario kart+bioshock1+bioshock2+ litt til Endret 15. august 2017 av Jokingnutria Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 15. august 2017 Del Skrevet 15. august 2017 (endret) 1400 for et spill og litt plastikk? Fascinerende hvor mye enkelte betaler for slikt Ehe, hehehe. Føler meg absolutt ikke truffet av den uttalelsen der, nei. *ser bort på samlingen min* Nei, ikke i det hele tatt. Merchandising er ofte det selskaper tjener mest på. Kjente spill, filmer og serier er på den måten for merkevarer å regne. Kan jo også fortelle at sånn "litt plastikk" alene fort kan koste like mye som en Collector's Edition, og vel så det. Så, med tanke på hva du får, er Ni no Kuni 2 King Edition ganske billig. Endret 15. august 2017 av Rider of Reason Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 15. august 2017 Del Skrevet 15. august 2017 Joda, det var en pen pakke. Men det er så merkelig når man samtidig leser all hate og ufine kommentarer om at f.eks Netflix setter opp prisen 10kr/mnd, eller at PS+ øker prisen bittelitt. Mest sannsynlig ikke samme personene som både klager på Netflix-priser og kjøper fine samleutgaver. Har Walter White selv, sammen med Gollum som spiser fisk og en Tony Montana med stort hode under lerretet. Så litt dekor er fint å ha Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 15. august 2017 Del Skrevet 15. august 2017 Ikke rart en vil ha fysiske spill objekter rundt seg om en er veldig spill interisert når denne hobbyen foregår på en flat skjerm vel? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm Skrevet 15. august 2017 Del Skrevet 15. august 2017 Vingler mellom Pro eller om jeg skal vente på Xbox One X. Spillene er det store trekkplasteret til Playstation, men mange finnes også hos Xbox. Native 4k frister! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 15. august 2017 Del Skrevet 15. august 2017 Vingler mellom Pro eller om jeg skal vente på Xbox One X. Spillene er det store trekkplasteret til Playstation, men mange finnes også hos Xbox. Native 4k frister! Jeg bare "måtte" ha en Playstation i tillegg til Xboxen bare pga. spillbiblioteket, men det blir nok også ny Xbox når den kommer. Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 17. august 2017 Del Skrevet 17. august 2017 Er det noe vits å selge ps4 for å kjøpe Pro? Har ingen planer om å spille jukse4k eller VR Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 17. august 2017 Del Skrevet 17. august 2017 Er det noe vits å selge ps4 for å kjøpe Pro? Har ingen planer om å spille jukse4k eller VR I noen spill får man jo valget om høyere FPS i stedet for "jukse4k", ellers er det ikke akkurat hva jeg ville kalt en vesentlig oppgradering. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 17. august 2017 Del Skrevet 17. august 2017 (endret) Så får man jo supersamling ned til 1080p også, så ser det skarpere og flottere ut i enkelte spill. Jeg håper at med inntoget av Xbox One X, at flere utviklere velger å utnytte kraften litt bedre i Pro og gir oss flere valgmuligheter. Til å nå har det vært litt skralt. Sitter man på en lanserings PS4 er det store sjangser for at man merker en enorm forbedring på nettverkskortet med Pro, hos meg var det som natt og dag i hvert fall. Endret 17. august 2017 av Mala Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 17. august 2017 Del Skrevet 17. august 2017 PS4pro koster litt mindre idag også, siden det er 20% rabatt på alt på Power hvis man shopper med Mastercard til DnB Lenke til kommentar
Mala Skrevet 17. august 2017 Del Skrevet 17. august 2017 Stemmer. Frem tom. lørdag kan man gjøre litt bedre dealer om man vurderer å bytte. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 17. august 2017 Del Skrevet 17. august 2017 Om en har et 4K TV så er jo denne "jukse4k'n" bedre en alternativet på alle måter. Et spill som er i 2160p checkerboard er fks i 4K. Som fks Horizon som ser vesentlig bedre ut på Pro. Mens spill i 1800p checkerboard blir oppskalert til 2160p. Men som Mala sier så har støtten vært noe laber med mye 1440p titler. Som er jo langt bedre en alternativet...men hoppet opp til nevne oppløsninger er jo vesentlig bedre. 1 Lenke til kommentar
vidor Skrevet 17. august 2017 Del Skrevet 17. august 2017 Grunnen til at checkerboard brukes er fordi det gir en god ytelse for hvor lite ekstra resursjer det koster. Synet ditt har en del hacks det også. Hjernen fyller ut info der du mangler input der synsnerven er og den interpolerer også for biologiske "framedrops". Det jo også en grunn til at luma og chroma komprimeres slikt det gjøres i video, og det har jo med hvordan synet ditt fungerer. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 17. august 2017 Del Skrevet 17. august 2017 Vingler mellom Pro eller om jeg skal vente på Xbox One X. Spillene er det store trekkplasteret til Playstation, men mange finnes også hos Xbox. Native 4k frister! Kjøpe deg den du liker best. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå