Isbilen Skrevet 7. august 2017 Del Skrevet 7. august 2017 Postnord og CDON sammen må jo bli helt episk ubrukelig. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 8. august 2017 Del Skrevet 8. august 2017 Moderatormelding En disksusjon rundt Gran Tursismo Sport sin singleplayer er splittet ut i egen tråd: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1782395 Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 8. august 2017 Del Skrevet 8. august 2017 (endret) Ny AC: Origins video ute som viser et nytt oppdrag. Pokker jeg er klar for digital Egypt-turisme nå! Ørn. Kamel. Pyramider! Endret 8. august 2017 av H.A.M. 1 Lenke til kommentar
HansiBanzi Skrevet 12. august 2017 Del Skrevet 12. august 2017 Hvor lang tid får dere ut av en lading på Dualshock4? Jeg har ikke tatt tiden, men vil tippe jeg må lade etter bare to timers spilling, med høyttaler skrudd av og lys dimmet. Den har også blitt veldig mye mindre responsiv i det siste, og dropper tidvis massevis av inputs, som er jævlig frustrerende i Crash Bandicoot. Ser at nyere kontroller ser litt annerledes ut, med lyset oppå kontrollen, ved touchpaden. Er det noen tekniske forbedringer på disse V2 eller er det bare kosmetiske forskjeller? Lenke til kommentar
vidor Skrevet 12. august 2017 Del Skrevet 12. august 2017 Du kan jo ha kabel i den konstant. Hektet bare på en USB-forlenger til originalen. Du kan også prøve en normal lader i nærheten og bare bra kabelen til den. Batteriet skal vel normalt klare mer enn to timer. Teknologien jobber på 2.4 MHz som annet utstyr kan forstyrre, så det kan påvirke. https://www.reddit.com/r/PS4/comments/3uih8g/dualshock_4_interference_is_ruining_my_life/ Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 13. august 2017 Del Skrevet 13. august 2017 Hvis Dualshocken din varer i bare to timer, da er det noe feil, eller slitasje på batteriet. Den skal vare lengre enn det. Har nylig brukt mine i bortimot 10 timer i dag, og den sang fremdeles ikke på siste verset etter det. Nå har jeg v2 da. Og siden du spurte om hva som er forbedret, bortsett fra det kosmetiske, så der har du en ting. Ganske sikker på at batteriet er bedre. Spakene er også mer behagelige og flasser ikke av, samt at triggerene er mer responsive. V2 kan også sende input signaler via usb, om du har kontrollen tilkoblet. Det er ikke tilfellet med den gamle, der sendes signalet via bluetooth uansett. Lenke til kommentar
New77Era Skrevet 13. august 2017 Del Skrevet 13. august 2017 (endret) Min kontroll v2, varer i ca 5-6 timer. Jeg har dimmet lys og alt, kontrollen slår seg av etter 15 minutter osv. Men er sinnsykt at kontrollen ikke kan varer en dag uten å lade. det er crazy syns jeg Endret 13. august 2017 av New77Era Lenke til kommentar
Eddie_Peddie Skrevet 13. august 2017 Del Skrevet 13. august 2017 3 v1 og 1 v2 og de varer 5-10 timer. Varierer per spill, men spesielt i skyrim så slukes batteriet. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 13. august 2017 Del Skrevet 13. august 2017 (endret) Har dere headset/voice chat igjennom kontrollen dere som sliter med batteriet ? Endret 13. august 2017 av Mala Lenke til kommentar
HansiBanzi Skrevet 13. august 2017 Del Skrevet 13. august 2017 Niks, jeg bruker aldri headset eller voicechat på PS4. Lite interessert i å sitte med ladekabel tilkoblet hele tiden også, så jeg kommer kanskje til å prøve å skaffe en ny, eller bare slutte å bruke ps4. Lenke til kommentar
Happyherb_InnleggNO Skrevet 13. august 2017 Del Skrevet 13. august 2017 Tok tiden på fulladet kontroller v2 en stund tilbake og siterer meg selv. "14 timer og 42 minutter varte batteriet i PS4 Pro kontrolleren min. Det eneste "strømbevarende" jeg gjorde var å dimme led lyset. Spill jeg spilte var Rise of Tomb Raider og Uncharted 4." Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 13. august 2017 Del Skrevet 13. august 2017 Batteriet i mine kontroller varer og i typ 2 timer. Vet ikke om jeg har v2 eller ikke. Den eke fulgte med konsollen Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 13. august 2017 Del Skrevet 13. august 2017 Mine varer cirka 8 timer, fra release. Uten noen form for strømsparing. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 13. august 2017 Del Skrevet 13. august 2017 Er communities nede for alle? Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 13. august 2017 Del Skrevet 13. august 2017 Jeg får ikke oppdatert maskinen. Det står bare "kan ikke laste ned". Aldri hatt problemet tidligere. Får dermed ikke logget på PSN og konsollen er ubrukelig. Har prøvd å oppdatere via USB, men det går ikke. Gjenopprette fabrikkinnstillinger løser ikke problemet. Virker som konsollen av en eller annen merkelig grunn nekter å ta imot oppdateringer. Rart. Forslag? Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 13. august 2017 Del Skrevet 13. august 2017 Jeg hadde nettopp problemer hvor min PS4 frøs under oppstart. Endte opp med å skru den av, og startet den i "safe" modus ved å holde inne på-knappen i flere sekunder. Deretter kunne jeg velge å oppdatere, og det fikset problemet. Du kan jo prøve det samme. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 14. august 2017 Del Skrevet 14. august 2017 Beautyshot_Collector_1501863092.jpg Bestilte denne selv nå :-) En utrolig fin utgave av spillet. Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 14. august 2017 Del Skrevet 14. august 2017 1400 for et spill og litt plastikk? Fascinerende hvor mye enkelte betaler for slikt 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå