LarZen Skrevet 3. august 2017 Del Skrevet 3. august 2017 (endret) Horizon Zero Dawn til 294kr på PlayStation Store nå... Endret 3. august 2017 av LarZen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm Skrevet 3. august 2017 Del Skrevet 3. august 2017 (endret) Horizon Zero Dawn til 294kr på PlayStation Store nå... 349,-? Det er flere titler på salg, er det noen jeg bare må ha? Har verken spilt Unchartered, Last of Us, Batman..the list goes on. Endret 3. august 2017 av Slettet-8OkEXm Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. august 2017 Del Skrevet 3. august 2017 294,10 ,- for å være nøyaktig, om man er PS+ medlem. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm Skrevet 3. august 2017 Del Skrevet 3. august 2017 Får man forskjellige priser opp om man ikke er medlem? Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 3. august 2017 Del Skrevet 3. august 2017 Ja, en del spill har ekstra rabatt om man er medlem. Må jo få noen fordeler av å være medlem Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 3. august 2017 Del Skrevet 3. august 2017 Synes det er ganske ofte jeg ser spill har rundt 10% ekstra rabatt for PS+-medlemmer. Også kjører de jo innimellom disse double discounts salgene med dobbel rabatt for de med PS+. Et eller annet salg er det vel så og si hver uke. Lenke til kommentar
New77Era Skrevet 4. august 2017 Del Skrevet 4. august 2017 338,- for Deluxe Edition, verdt å kjøpe den istedenfor Standard Edition? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. august 2017 Del Skrevet 4. august 2017 Er vel sikkert noe fjas i form av kostymer og våpen og slikt du får ekstra. Hadde pent gått for den billigste jeg da. Google it. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 4. august 2017 Del Skrevet 4. august 2017 Satte meg ned med Freedom Cry i går. Spillet føltes "off" og gammelt. Ble skikkelig skuffa og gadd ikke å spille lengre enn et par oppdrag før jeg skrudde av. Ble skikkelig skuffa.. Lenke til kommentar
New77Era Skrevet 4. august 2017 Del Skrevet 4. august 2017 Satte meg ned med Freedom Cry i går. Spillet føltes "off" og gammelt. Ble skikkelig skuffa og gadd ikke å spille lengre enn et par oppdrag før jeg skrudde av. Ble skikkelig skuffa.. Å? vurderer å kjøpe den, men føles den ikke som Black Flag då? Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 4. august 2017 Del Skrevet 4. august 2017 (endret) Black Flag er et av de beste spillene jeg har spilt på veldig lenge bare sånn at det er sagt, og dette spillet bygger på samme motoren og grafikk. Spill har nok bare blitt mye bedre siden dette kom ut, og at Freedom Cry derfor bare føles utdatert både på grafikk og respons på kontrollene. Det er snart fire år siden dette kom ut.. Skal nok fyre opp spillet igjen i kveld, men det var som sagt litt nedtur at jeg ikke ble blåst av banen som AC 4 gjorde. Endret 4. august 2017 av H.A.M. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 4. august 2017 Del Skrevet 4. august 2017 Digitale deluxe editions er aldri verdt det. 1 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 4. august 2017 Del Skrevet 4. august 2017 Kanskje på salg. Men da er ofte goty-utgaven også på salg... Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 6. august 2017 Del Skrevet 6. august 2017 Noen som bruker dac og forsterker med hodetelefoner når de spiller? Har fått ps4 i hus og håpet at dette skulle la seg gjøre. Bruker usb i dacen Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 6. august 2017 Del Skrevet 6. august 2017 Er ikke værre enn å koble til å prøve, jeg har fått både en Beyerdynamic USB DAC og en Asus USB DAC til å fungere fint med PS4. De fleste vil fungere men ikke alle, kommer litt an på hvilken driver de er avhengig av for å fungere. Absolutt alle S/PDIF DACer med optisk inngang vil fungere med den optiske utgangen på PS4. Lenke til kommentar
neeeeii Skrevet 7. august 2017 Del Skrevet 7. august 2017 Jeg sendte inn en PS4 med blue light of death til Cdon i april, nå som jeg sjekket linken der jeg kan se hvordan de ligger an med reparasjonen står det "Ärendet är makulerad" og at servicen er avsluted. Men dette var i juli, og jeg har ikke fått noen oppdatering fra cdon.. Noen som har opplevd dette før? Har sendt dem mail, men som vanlig bruker Cdon en stund på å svare. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 7. august 2017 Del Skrevet 7. august 2017 De hadde inne en PC på reprasjon i 3 måneder med meg og var svært lite service innstilte og behjelpelige generelt sett når jeg purret på den da det tross alt var en skole PC . Ta det som en lærepenge på samme måte som jeg gjorde for å unngå CDON for alt det er verdt. Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 7. august 2017 Del Skrevet 7. august 2017 Cdon er et djevelskap av et selskap. 1 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 7. august 2017 Del Skrevet 7. august 2017 Å kjøpe elektronikk fra CDON er litt som å låne bort penger til en shady venn - du bør ikke bruke mer enn du er villig til å tape. Lenke til kommentar
HansiBanzi Skrevet 7. august 2017 Del Skrevet 7. august 2017 Sendte selv inn enn WiiU i april som jeg fortsatt venter på, men i dette tilfellet var det postnord som rota vekk pakken. Cdon nevnte at de har hatt problemer med postnord, så om de har vært brukt som transportør for dere kan det være samme grunn. Det sagt, cdon har ikke akkurat vært løsningsorienterte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå