Mala Skrevet 28. juli 2017 Del Skrevet 28. juli 2017 Flere som har fått mail om 90 kroners økning på PS plus? Sjekket nå, og det hadde jeg faktisk ja. Pokker at jeg ikke handlet meg ett år ekstra nå nylig det var på tilbud likevel Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 28. juli 2017 Del Skrevet 28. juli 2017 (endret) Forventer at vi får mer enn indie-spill om de skal øke prisen. Nesten 500kr året for tjenesten er den strengt talt ikke verdt mtp det vi har fått frem til nå. Endret 28. juli 2017 av Emils. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm Skrevet 28. juli 2017 Del Skrevet 28. juli 2017 Å drifte servere koster penger. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 28. juli 2017 Del Skrevet 28. juli 2017 Forventer at vi får mer enn indie-spill om de skal øke prisen. Nesten 500kr året for tjenesten er den strengt talt ikke verdt mtp det vi har fått frem til nå. Så online-spilling er ikke lenger årsaken til at folk skaffer seg ps+? For min del er spillene bare en bonus oppå onlinedelen. Men igjen... Syns de øker prisene for mye. Hadde vært greit om det var en tier, men 85,-? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 28. juli 2017 Del Skrevet 28. juli 2017 (endret) Rører knapt disse PS+ spillene jeg. Har jo knapt tid til å spille det jeg kjøper Ender opp med ett salig bibliotek etter hvert da Bare å handle ett nytt 12 mnd PS+ eller flere før de øker prisene, det, så har man spart litt hehe. Endret 28. juli 2017 av Mala Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 28. juli 2017 Del Skrevet 28. juli 2017 Å drifte servere koster penger. Merkelig at det da ikke koster noe på PC. Det er jo alltid en kost, men den er gjerne bakt inn i andre ting. Men når Steam er gratis, spillene er billigere enn på konsoll så lurer jeg hvorfor Sony og Microsoft må ha disse "online-utgiftene" i tillegg til at de tar seg mer betalt fra før. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 28. juli 2017 Del Skrevet 28. juli 2017 Håpløst. Abonnementet kansellert! 1 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 28. juli 2017 Del Skrevet 28. juli 2017 (endret) Å drifte servere koster penger. Merkelig at det da ikke koster noe på PC. Det er jo alltid en kost, men den er gjerne bakt inn i andre ting. Men når Steam er gratis, spillene er billigere enn på konsoll så lurer jeg hvorfor Sony og Microsoft må ha disse "online-utgiftene" i tillegg til at de tar seg mer betalt fra før. Jeg tviler på at Valve drifter flerspillerservere for alt på Steam, det skulle tatt seg ut. Jeg er ikke 100% sikker, men jeg tror MS og Sony gjør det for sine respektive spill, og da blir jo regnestykket annerledes. Endret 28. juli 2017 av Isbilen Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 28. juli 2017 Del Skrevet 28. juli 2017 Var litt drøyt prishopp ja. Min sub har vært kansellert i over ett år allerede da jeg syntes de gamle prisene var for drøye siden PS+ spillene var stort sett dritt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 28. juli 2017 Del Skrevet 28. juli 2017 Å drifte servere koster penger. Merkelig at det da ikke koster noe på PC. Det er jo alltid en kost, men den er gjerne bakt inn i andre ting. Men når Steam er gratis, spillene er billigere enn på konsoll så lurer jeg hvorfor Sony og Microsoft må ha disse "online-utgiftene" i tillegg til at de tar seg mer betalt fra før. Jeg tviler på at Valve drifter flerspillerservere for alt på Steam, det skulle tatt seg ut. Jeg er ikke 100% sikker, men jeg tror MS og Sony gjør det for sine respektive spill, og da blir jo regnestykket annerledes. Det gjør nok ikke MS og Sony heller, P2P er jo forsatt en utbredt praksis på konsoll. Lenke til kommentar
Xmir Skrevet 28. juli 2017 Del Skrevet 28. juli 2017 PlayStation®Plus-prisene endres Fra klokken 00.01 BST 31. august 2017 endrer vi prisene for PlayStation®Plus. - Årlig, prisen endres fra kr 395,00 til kr 485,00 per år - Kvartalsvis, prisen endres fra kr 159,00 til kr 205,00 per kvartal. - Månedlig, prisen endres fra kr 55,00 til kr 65,00 per måned. Håper dette betyr en forbedring av tjenesten, men tviler i grunn på det. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 28. juli 2017 Del Skrevet 28. juli 2017 PlayStation®Plus-prisene endres Fra klokken 00.01 BST 31. august 2017 endrer vi prisene for PlayStation®Plus. - Årlig, prisen endres fra kr 395,00 til kr 485,00 per år - Kvartalsvis, prisen endres fra kr 159,00 til kr 205,00 per kvartal. - Månedlig, prisen endres fra kr 55,00 til kr 65,00 per måned. Håper dette betyr en forbedring av tjenesten, men tviler i grunn på det. Merkelig at å betale kvartalslig blir dyrere enn månedslig. 3x65=195 Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 28. juli 2017 Del Skrevet 28. juli 2017 Gla jeg forlenget til godt uti 2019 da det kostet 270 for ett år Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 28. juli 2017 Del Skrevet 28. juli 2017 Kan noen hjelpe meg med online problem? På min psn bruker sliter jeg ofte med å finne servere på battlefield. Spessielt merkbart på nye nedlastede maps så finner jeg inen server med folk på. Gjelder hardline og bf4 og noe bf1. Men logge rjeg inn på brors bruker på samme ps4 så får jeg opp flere servere. Hva kan være galt da? Vært slik i mange år Lenke til kommentar
Nameen Skrevet 28. juli 2017 Del Skrevet 28. juli 2017 (endret) Ny GT gameplay Endret 28. juli 2017 av Namseyn Lenke til kommentar
Mala Skrevet 28. juli 2017 Del Skrevet 28. juli 2017 (endret) Kan noen hjelpe meg med online problem? På min psn bruker sliter jeg ofte med å finne servere på battlefield. Spessielt merkbart på nye nedlastede maps så finner jeg inen server med folk på. Gjelder hardline og bf4 og noe bf1. Men logge rjeg inn på brors bruker på samme ps4 så får jeg opp flere servere. Hva kan være galt da? Vært slik i mange år Har du ett søkefilter aktiv i selve spillene? Som gjerne begrenser søkene til Europa etc.? Kanskje ett toskete spørsmål...men kan være verdt en sjekk. Endret 28. juli 2017 av Mala Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 28. juli 2017 Del Skrevet 28. juli 2017 Flere som har fått mail om 90 kroners økning på PS plus? Nei bare f--k spam sånne som penger står på konto i eposten min, da er poisen bedre hevy gruppen poisen Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 29. juli 2017 Del Skrevet 29. juli 2017 (endret) En som har psn id FunkyFisk la meg til i psn, er noen her i forumet. Endret 29. juli 2017 av Jokingnutria Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 29. juli 2017 Del Skrevet 29. juli 2017 En som har psn id FunkyFisk la meg til i psn, er noen her i forumet. Ett googlesøk fortalte meg at dette er en bruker her på forumet som heter 3683Notodden. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 29. juli 2017 Del Skrevet 29. juli 2017 En som har psn id FunkyFisk la meg til i psn, er noen her i forumet. Ett googlesøk fortalte meg at dette er en bruker her på forumet som heter 3683Notodden. Takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå