oscrue10 Skrevet 26. juli 2017 Del Skrevet 26. juli 2017 Litt off topic, men gjelder monitoren som jeg ble tipset om i denne tråden. Bruker den til både PC og PS4. Det går fint å bytte kilde fra PS4 til PC, men fra PC til PS4 tar det hundre år (kanskje 5-10 sek fra jeg har trykket). Begge er hdmi. Kommer opp en kort tekst oppe i venstre hjørne når jeg bytter fra PC til PS4, som ikke er der når jeg bytter andre veien. Den er plassert på samme stedet som jeg får opp hdmi1 og hdmi2. Husker ikke helt hva det står, men kan evt sjekke når jeg kommer hjem. Anyone? Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 26. juli 2017 Del Skrevet 26. juli 2017 (endret) Moderatormelding Starter å splitte ut diskusjonen om nintendo/playstation klassikere i egen tråd, venligst vent med å diskusjonen til dette er gjort, men fortsett gjerne i den nye tråden. Oppdaterer dette innlegget med link til ny tråd edit: Moderatormelding Da er diskusjonen splittet ut til følgende tråd : https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1781203 Modereringen skal ikke diskuteres i tråden. Eventuelle tilbakemeldinger på moderering skal gjøres ved pm eller i tilbakemeldingskategorien. Endret 26. juli 2017 av Evil-Duck Lenke til kommentar
Nameen Skrevet 26. juli 2017 Del Skrevet 26. juli 2017 Helt ny eksklusiv spill kommer til PS4 kommer fra Kina. Monkey King: Hero Ser lovende ut, håper slutt produkten blir bra. Skal nok følges med på videre. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 26. juli 2017 Del Skrevet 26. juli 2017 Litt off topic, men gjelder monitoren som jeg ble tipset om i denne tråden. Bruker den til både PC og PS4. Det går fint å bytte kilde fra PS4 til PC, men fra PC til PS4 tar det hundre år (kanskje 5-10 sek fra jeg har trykket). Begge er hdmi. Kommer opp en kort tekst oppe i venstre hjørne når jeg bytter fra PC til PS4, som ikke er der når jeg bytter andre veien. Den er plassert på samme stedet som jeg får opp hdmi1 og hdmi2. Husker ikke helt hva det står, men kan evt sjekke når jeg kommer hjem. Anyone? Kan ikke svare noe sikkert, men jeg har også merket at HDMI-signalet fra PS4 kommer relativt tregt i det siste. Det er både ved bytte fra en HDMI til en annen, og når jeg starter opp PS4. Aner ikke hva som gjør det, om det er en av de forige oppdateringene eller om det er TV'n min. Mistenker at det er en av PS4 oppdateringene. Kanskje noen andre som har lagt merke til dette som har noe svar? 1 Lenke til kommentar
Nameen Skrevet 26. juli 2017 Del Skrevet 26. juli 2017 PS Plus spill i August Assassin’s Creed Freedom Cry (PS4) Just Cause 3 (PS4) Super Motherload (PS4, PS3) Downwell (PS4, PS Vita) Snakeball (PS3) Level 22 (PS Vita) 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 26. juli 2017 Del Skrevet 26. juli 2017 Just Cause 3 ja. AAA, så folk er sikkert fornøyd. Men lykke til me et spill som bruker mye tid under 20fps, og rett og slett suger lut sammenlignet med forgjengeren som var jævla bra. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 26. juli 2017 Del Skrevet 26. juli 2017 Just Cause-spillene kunne vært veldig artige hvis kontrollene hadde vært bedre og mer gjennomtenkte, men jeg synes bare de er numne og kjipe, jeg gjør liksom ikke alle de crazy tingene. Jaja, da får jeg gi 3-eren en sjanse også (hvis det er unskippable intro ragequitter jeg, bare så det er sagt). Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 26. juli 2017 Del Skrevet 26. juli 2017 Just Cause-spillene kunne vært veldig artige hvis kontrollene hadde vært bedre og mer gjennomtenkte, men jeg synes bare de er numne og kjipe, jeg gjør liksom ikke alle de crazy tingene. Jaja, da får jeg gi 3-eren en sjanse også (hvis det er unskippable intro ragequitter jeg, bare så det er sagt). i stedet for raqequit, la vær å start spillet om du ikke overlever den 10 min intro sekvensen. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 26. juli 2017 Del Skrevet 26. juli 2017 10 minutter? Unskippable? Nei, kors og bevare meg vel. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 26. juli 2017 Del Skrevet 26. juli 2017 Haha..JC spillet ser jo helt katastrofe ut. Ble det aldri bedre med oppdateringene i ettertid? Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 26. juli 2017 Del Skrevet 26. juli 2017 Spilte det på PC og der var det vertfall et helt knall spill, noe av det artigste jeg har spilt på en stund, men vet at konsoll utgavene slet litt med å håndtere all fysikken i spillet ja. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 26. juli 2017 Del Skrevet 26. juli 2017 Ble ikke JC3 OK i boost mode på PS4Pro? Mulig jeg husker feil... Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 27. juli 2017 Del Skrevet 27. juli 2017 Rundet JC3 på en vanlig ps4. Gikk helt greit det, spillet var veldig mye bedre enn JC2. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 27. juli 2017 Del Skrevet 27. juli 2017 Rundet JC3 på en vanlig ps4. Gikk helt greit det, spillet var veldig mye bedre enn JC2. 1 Lenke til kommentar
Eddie_Peddie Skrevet 28. juli 2017 Del Skrevet 28. juli 2017 Enig i at spillet var bedre enn Just cause 2 ja. Just cause 2 fullførte jeg aldri, mens 3 erten fullførte jeg både spillet og dlcene. Problemet er jo at den har sine tekniske begrensinger også etter boost mode, så er en fare for at en ikke orker å spille på grunn av en bildefrekvens som kan skremme fanden på flat mark. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm Skrevet 28. juli 2017 Del Skrevet 28. juli 2017 Crash bandicoot remake, noen som har prøvd det? Er det bra? Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 28. juli 2017 Del Skrevet 28. juli 2017 Den skal være bra, forutsatt at man liker CB. Jeg hører enkelte si at man bør begynne med 2 og 3 og ta 1 til sist, siden den er mye vanskeligere. Personlig klarer jeg ikke helt å få sansen for denne typen platforming der man løper imot kameraet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 28. juli 2017 Del Skrevet 28. juli 2017 Crash bandicoot remake, noen som har prøvd det? Er det bra? Veldig fornøyd med det er akkurat slik jeg husket det og det er nettopp det mange mener de har nailet med CB remaken. Grafikk slik du husker den (hadde jo en liten annen "fantasi" hva angår grafikk den gangen). Skal riktignok sies, har du ikke noe forhold til CB fra før ville jeg styrt klar, da finnes det bedre moderne alternativer der ute. Rayman Legends f.eks. Lenke til kommentar
Neonex Skrevet 28. juli 2017 Del Skrevet 28. juli 2017 Flere som har fått mail om 90 kroners økning på PS plus? Lenke til kommentar
Loddo Skrevet 28. juli 2017 Del Skrevet 28. juli 2017 Om dere skal spille JC3, så må dere koble av nettet. Uspillbart hvis ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå