Voosj Skrevet 20. juli 2017 Del Skrevet 20. juli 2017 I mitt tilfelle har vi to TVer, er bare mye mer praktisk å sitte samlet i rom 1 der vi har en TV med Netflix i bakgrunnen samt to laptoper til streaming av hvert vårt spill. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 20. juli 2017 Del Skrevet 20. juli 2017 Mulig det er jeg som er trøtt og treg i de sene nattetimer, men streaming til windows? Hva er det det er snakk om her? https://www.playstation.com/en-gb/explore/playstation-now/ps-now-on-pc/ Enkelt og greit så bruker man PS4 til å kunne spille PS4 spill på PCen. For å sitere RoR, "mulig det er jeg som er treg", men hæ? Jeg vet ikke med andre her, men jeg syns det beste er å bruke PS4 til å kunne spille PS4-spill på PS4. Men kanskje noen her kan forklare meg hvorfor man kjøper en PS4 for å spille spillene på PC? Strengt talt bruker du PS4 til å spille PS4-spill på TVen Kan gi deg 2 grunner: Fordi ikke alle spillene kommer til PC og har generelt dårlig tilgang på TVen i huset. Ikke alle har råd til en gaming-PC. Lenke til kommentar
Voosj Skrevet 20. juli 2017 Del Skrevet 20. juli 2017 Mulig det er jeg som er trøtt og treg i de sene nattetimer, men streaming til windows? Hva er det det er snakk om her? https://www.playstation.com/en-gb/explore/playstation-now/ps-now-on-pc/ Enkelt og greit så bruker man PS4 til å kunne spille PS4 spill på PCen. For å sitere RoR, "mulig det er jeg som er treg", men hæ? Jeg vet ikke med andre her, men jeg syns det beste er å bruke PS4 til å kunne spille PS4-spill på PS4. Men kanskje noen her kan forklare meg hvorfor man kjøper en PS4 for å spille spillene på PC? Strengt talt bruker du PS4 til å spille PS4-spill på TVen Kan gi deg 2 grunner: Fordi ikke alle spillene kommer til PC og har generelt dårlig tilgang på TVen i huset. Ikke alle har råd til en gaming-PC. TV dedikert til Netflix, to gaminglaptoper til å streame konsoll? Så kan man sitte sammen mens man er asosiale/spille sammen på hver vår skjerm - veldig dårlig med co-op på dagens konsoller. PC spill er så full av moddere og cheatere at det er bortkastet når det kommer til MP. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 20. juli 2017 Del Skrevet 20. juli 2017 Destiny var kun skinn og bein altfor lenge, så ble raskt lagt på hylla og glemt her. Når det kom innhold omsider var interessen borte. Stresser ikke med D2 på noe vis, men om andre jeg kjenner vier det oppmerksomhet..er det ikke umulig at jeg tar en titt. Likte du Halo, har hørt det er lik det spillet Mala Lenke til kommentar
Mala Skrevet 20. juli 2017 Del Skrevet 20. juli 2017 Har hatt sansen for Halo ja Er jo fra Bungie, så følte en rekke likhetstrekk når jeg spillte Destiny. I kjent stil var kontrollene veldig thight og gode. Likte du Halo, har hørt det er lik det spillet Mala Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 20. juli 2017 Del Skrevet 20. juli 2017 (endret) Skaffet meg Destiny rett før The Taken King, og fortsatte en god stund etter The Taken King. Et fantastisk spill. Spilte det faktisk på Xbox One først, men etter en stund gikk jeg over til PS4 pga mye bedre community. Endret 20. juli 2017 av Muggkaare Lenke til kommentar
Ooinaru Skrevet 21. juli 2017 Del Skrevet 21. juli 2017 (endret) The taken king forbedret spillet ganske mye gjorde det vesentlig lettere å levle! Frister egentlig å gå for pc versjonen selv om de fleste jeg har spilt 1eren med skal ha 2eren på ps4 Endret 21. juli 2017 av Ooinaru Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 21. juli 2017 Del Skrevet 21. juli 2017 (endret) Har selv spilt PS4 spill på laptopen som egentlig er rimelig fantastisk å kunne gjøre. Laptopen er en Surface Pro 4 som aldri hadde klart å kjøre disse spillene ellers. Ser ikke hvorfor dette skal være negativt. Jeg kan eks. sitte på verandaen og kose meg med noe som kjører på PS4 maskinen. Synes spillstreaming er helt konge og bruker det både fra Steam og PS4 mot eks. HTPC og Laptoper i huset. Endret 21. juli 2017 av Theo343 Lenke til kommentar
Nameen Skrevet 21. juli 2017 Del Skrevet 21. juli 2017 (endret) Noen som har testet Destiny 2 Beta? Hva syns dere om den. Har selv spilt så mye destiny. Hadde 3 character som var høy light level i Taken King expansion. Har sikkert kjørt gjennom den raiden over 200 ganger ? Testa den nyeste dlc, gikk lei, orket bare ikke mer. Glede meg til Destiny 2. Endret 21. juli 2017 av Namseyn Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 21. juli 2017 Del Skrevet 21. juli 2017 Mulig det er jeg som er trøtt og treg i de sene nattetimer, men streaming til windows? Hva er det det er snakk om her? https://www.playstation.com/en-gb/explore/playstation-now/ps-now-on-pc/ Enkelt og greit så bruker man PS4 til å kunne spille PS4 spill på PCen. Hmmm, jeg er fremdeles litt forvirret. Det er altså PS Now dere bruker? Trodde ikke det var tilgjengelig i Norge ennå. Jeg fikk inntrykket av at det var snakk om å streame spill direkte fra egen PS4 til PC, noe jeg ikke var klar over at var mulig. PS Now streamer vel fra en sentral server, eller kan den streame over lokalnettet fra egen PS4 også? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 21. juli 2017 Del Skrevet 21. juli 2017 Fra PS4 til PC på lokalt nettverk. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 21. juli 2017 Del Skrevet 21. juli 2017 Det høres ut som et forsinkelsesmareritt. Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 21. juli 2017 Del Skrevet 21. juli 2017 Er det blitt helt stille rundt Creation Club fra Bethesda eller? Hadde håpet at det skulle lanseres ganske snart etter E3, spesielt siden mod-situasjonen på PS4 er så dårlig. Ser at CC-innhold ikke fjerner muligheten for trophies og lignende, og da blir det fort mye mer interessant for meg. Lenke til kommentar
Voosj Skrevet 21. juli 2017 Del Skrevet 21. juli 2017 Det høres ut som et forsinkelsesmareritt.Det var det på Playstation, ja. Kjøpte heller Xbox som ikke hadde noen form for forsinkelse. Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 21. juli 2017 Del Skrevet 21. juli 2017 Noen som har testet Destiny 2 Beta? Hva syns dere om den. Har selv spilt så mye destiny. Hadde 3 character som var høy light level i Taken King expansion. Har sikkert kjørt gjennom den raiden over 200 ganger Testa den nyeste dlc, gikk lei, orket bare ikke mer. Glede meg til Destiny 2. Betaen er kanonbra. Reduseringen fra 4v4 i PVP er uten tvil et rett valg. Det eneste jeg skulle ønske var litt forbedret er cooldown på granater og melee. Ellers synes jeg de har gjort smarte endringer når det gjelder hyppigheten av supers, hvordan heavy ammo håndteres osv. Lurer dog på om det kan bli et problem i PVE at shotgun og sniper nå faller inn under power/heavy weapons. Har ikke spilt gjennom striket enda, så der kan jeg egentlig ikke uttale meg helt. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 21. juli 2017 Del Skrevet 21. juli 2017 Det høres ut som et forsinkelsesmareritt.Det var det på Playstation, ja. Kjøpte heller Xbox som ikke hadde noen form for forsinkelse. Hva slags spill testet du? Jeg syntes det var en helt forferdelig opplevelse når jeg testet det. Lenke til kommentar
Voosj Skrevet 21. juli 2017 Del Skrevet 21. juli 2017 Det høres ut som et forsinkelsesmareritt.Det var det på Playstation, ja. Kjøpte heller Xbox som ikke hadde noen form for forsinkelse.Hva slags spill testet du? Jeg syntes det var en helt forferdelig opplevelse når jeg testet det.Det var ikke vits i å fjerne forseglingen til spillene engang. https://youtu.be/4hDij-GgPeo Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 21. juli 2017 Del Skrevet 21. juli 2017 Tenkte på Xbox. Fordi spill som krever litt reflekser var helt jævlig. Gadd aldri å teste PS4 remote etter det. Lenke til kommentar
Voosj Skrevet 21. juli 2017 Del Skrevet 21. juli 2017 Ingen latency på Xbox i det hele tatt. FPS-spill fungerer utmerket i høyeste kvalitet. Kjører lokalt på den nyeste Altibox ruteren, kablet konsoll+laptop på 5GHz. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 21. juli 2017 Del Skrevet 21. juli 2017 Fra PS4 til PC på lokalt nettverk. Aha, var ikke klar over at det gikk an, hehehe. Det gjøres gjennom PS Now appen da, eller? Bare brukt Remote Play på PS Vita og PS TV selv, men jeg synes det fungerte bra der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå