Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon

Latias

1 268 stemmer

1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?

Anbefalte innlegg

Var et tilbud hvor du fikk 2000,- rabatt på PS4 pro ved å levere inn den gamle. Selv hadde et jetfly av en dag 1 konsoll jeg neppe hadde fått 2000,- for på finn, så for min del var det et greit tilbud.

Tror ikke de har samme pris på innbytte i dag. Da vil det heller lønne seg og selge gammel på finn og kjøpe inn en ps4 pro på tilbud på elkjøp, power eller komplett. Har sett ps4 pro til fin pris der.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bedre å selge på finn.no, du får mye mer, gamestop er bare sleipe :p

Spørsmålet er bare hvor mye man får for en brukt PS4 på finn i dag. Har sett de helt nede i kr. 1499,- i butikker nå og med 975 treff på finn.no når man søker Playstation 4 så spørs det om man får så veldig mye for den. Billigste som ligger ute nå går for kr. 999,- og så begynner de på 1500,- og oppover (og da selges de med en del ekstrautstyr, spill og kontrollere).

Så 2000,- for bare konsollen+2 spill på gamestop var ikke så dårlig nei. Men det tilbudet har de neppe nå lenger.

Endret av CaZpeR
Lenke til kommentar

Bedre å selge på finn.no, du får mye mer, gamestop er bare sleipe :p

Ikke nødvendigvis.

For en som følger med kan en få gjort gode handler hos GameStop.

Min PSVR var bare å hente på dagen der, ingen frakt og 100,- billigere enn alle andre nettbutikker.

Jeg byttet min Xbox One mot Xbox One S, og det var ikke mye jeg skulle legge i mellom der på en kampanje. 1-2 spill og noen få hundre.

Byttet min PS4 mot PS4 Pro, og fikk en rimelig god deal da også.

Bare det å slippe gnagende finn.no-brukere som skal ha en deal og skamby, er jo vært noen hundrelapper alene.

Så for dem som følger med, så er det en del å hente hos GameStop også.

Jeg er i hvert fall tilfreds med de bytte og handlene jeg har gjort hos dem. Men ja, de har en del dårlige deals også. Så følg med.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...