Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon

Latias

1 268 stemmer

1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Pleb:

Short for plebian, derived from the period of the Ancient Romans. The plebeians were the general body of Roman citizens and those who were privileged were labeled patricians. 

Nowadays, a pleb is one associated with those in the lower class. They often lack integrity and sophistication, while many people who consider themselves modern-day patricians often lookdown and mock them.

TDIL

Lenke til kommentar

Ja, viss du logger inn med samme bruker vil de være på biblioteket.

Ja så jeg må bare installere de på nytt igjen på en måte?

Og hvordan sletter jeg alt innpå der så neste mann som overtar får en "ny konsoll"

Endret av New77Era
Lenke til kommentar

Enkleste er å slå PS4 helt av. Indikatorlyset skal være helt mørkt. Deretter holder du inne power til du hører to pip, dette tar ca 7 sekunder. Så kobler du ladekabelen til konsollen og kontrolleren. I safe menu på skjermen kan du initialisere konsollen slik at den er fersk til neste bruker.

Lenke til kommentar

Enkleste er å slå PS4 helt av. Indikatorlyset skal være helt mørkt. Deretter holder du inne power til du hører to pip, dette tar ca 7 sekunder. Så kobler du ladekabelen til konsollen og kontrolleren. I safe menu på skjermen kan du initialisere konsollen slik at den er fersk til neste bruker.

Husk å deaktivere den i psn som din konsoll. Ellers vil du fortsatt ha den koblet til psn kontoen din.

Selv om du har reformattert den.

Slik gjør du det:

https://www.playstation.com/no-no/get-help/help-library/my-account/device-activation-deactivation/how-to-deactivate-a-playstation-4-system/

Gjorde det med min før jeg leverte den på gamestop i bytte mot en ps4 pro. Første de sjekket var at den var deaktivert.

Endret av CaZpeR
Lenke til kommentar

En det ikke sånn at en må aktivt ha gått inn å satt PS4 som primær konsoll for at dette skal være nødvendig ?

Kan ikke huske at jeg gjorde det med første ps4en min. Kan heller ikke huske jeg gjorde det med ps4 proen min og den står som enhet når jeg går på mine nedlastinger på playstation store i en nettleser.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Argh! Blir lite PS4 om sommeren pga støy fra vifta. Er jo umulig å få spilt. Er det mye mindre støy på Slim-utgaven? Vurderer å skaffe en sånn.

Om det er så ille så kjøp et lyd isolerende headsett, eller en lang HDMI kabel og flytt maskinen ut i et annet rom

Lenke til kommentar

Argh! Blir lite PS4 om sommeren pga støy fra vifta. Er jo umulig å få spilt. Er det mye mindre støy på Slim-utgaven? Vurderer å skaffe en sånn.

Om det er så ille så kjøp et lyd isolerende headsett, eller en lang HDMI kabel og flytt maskinen ut i et annet rom

Evt. Prøv med trykkluft på boks og få blåst litt støv ut av den om konsollen er gammel. Kan hjelpe på kjøleevnen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Min gamle var som en jetmotor inni mediabenken. Benyttet meg av Gamestop sin innbyttedeal og fikk Pro. Den er stille

Hvor mye måtte du ut med?

Benyttet seg sikkert av et tilbud de hadde i forbindelse med lanseringen av Pro, 90% sikker på at det du får i dag er på langt nært et like bra tilbud.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...