MR SPEED Skrevet 17. juni 2017 Del Skrevet 17. juni 2017 Holy shit, har nettopp sett E3-trailerne fra God of War og Spiderman, vi PS4-eiere har mye fett i vente! Ekstremt fornøyd med kjøpet av konsollen allerede, selv om jeg primært er en PC-gamer, og med slike spill tror jeg PS4 kan ende opp som en av the all time greats! EDIT: For de andre som er trege: Jeg som PS4-eier ser ikke frem til noe Sony har å komme med etter deres E3-konferanse, og de har til og med klart å gjøre GoW mindre interessant enn det det har vært tidligere. Nå skal alle storspill til Playstaion ha en så kjip uncharted/last of us-feel at det er til å spy av. Se på GoW-traileren, familiemann han nå ja... hahaha, skikkelig dypt og klisjé-aktig. Før var det Kratos kjent som den som ga faen i alt og moste alt han så, nå er det pappa-kratos som må ta hånd om sin sønn mot fæle og dårlig animerte udyr som ligner på loch-ness monsteret. Kom ann. Vanlige spill til ps4 nå er nesten ikke interessant lenger grunn av psvr, 2+1 til da men spill jeg venter på er DOOM VFR Edition å Elder Scrolls V Skyrim VR Edition å håper jeg Fallout 4 kommer til psvr kom kom kom selv om jeg har fallout 4 til Xbox One å Playstation 4 +oxo pc må jeg ha det psvr oxo Lenke til kommentar
afterall Skrevet 17. juni 2017 Del Skrevet 17. juni 2017 Tror ikke det er et veldig dumt valg God of War tar. Mange av de som har vokst opp med serien begynner nok å bli voksne familiemenn, som i stor grad vil kjenne seg igjen i den nye Kratos. Forøvrig har vel Colin aldri sett fram til et Playstation-spill uansett. 3 Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 17. juni 2017 Del Skrevet 17. juni 2017 Sånn fungerer bransjen. Når en formel lykkes så blir den kopiert. Samme med spill, film, bøker, musikk... Når det er sagt finnes det langt verre spill å kopiere enn Uncharted 4 og Last of Us, og jeg tror enda et spill med sinte-Kratos kunne føltes tynnslitt. Det er naturlig at nå som han endelig har fått hevnen sin og må finne en ny mening med livet så blir han også mer reflektert og tankefull. Til syvende og sist er heller ikke storyen og karakterutviklingen veldig viktig for disse spillene, de er mest der for å skape en kontekst rundt de store, episke øyeblikkene. 1 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 17. juni 2017 Del Skrevet 17. juni 2017 Synes endel av Sony sine eksklusive virker å ha vokst opp litt over årene. Noe som passer meg utmerket da jeg begynner å bli en voksen kar. Og det er kanskje ikke så rart dette skjer når en vet at gjennomsnits alderen på dem som spiller er rundt 32 år. Men det finnes haugevis av spill for et yngre publikum heldigvis. 2 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 17. juni 2017 Del Skrevet 17. juni 2017 (endret) Hadde det nye God of War blitt annonsert som ett spill i like gate som de gamle hadde jeg faktisk ikke brydd meg noe særlig om tittelen. Jeg ble så mett underveis i GoW3 på PS3 at jeg hold på å spy. Endret 17. juni 2017 av Mala 1 Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 17. juni 2017 Del Skrevet 17. juni 2017 (endret) Samme her Mala. Jeg likte absolutt GoW 3 og rundet det, men jeg er så lei den serien at jeg blir litt fysisk dårlig ved tanken på å spille ferdig GoW Ascension. I tillegg dukket Castlevania Lords of Shadow opp som var så bra at jeg aldri så på GoW på samme måte igjen. 2eren derimot....yuck. Endret 17. juni 2017 av XtaZ Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 17. juni 2017 Del Skrevet 17. juni 2017 Tror ikke det er et veldig dumt valg God of War tar. Mange av de som har vokst opp med serien begynner nok å bli voksne familiemenn, som i stor grad vil kjenne seg igjen i den nye Kratos. Forøvrig har vel Colin aldri sett fram til et Playstation-spill uansett. Så, familiemenn vil altså spille et spill der de igjen må være familiemenn? Det er det meste idiotiske valget GoW-utviklerne kunne tatt, men det er nå min mening. Forøvrig har jeg sett frem til Playstation-spill før, jeg så frem til Yakuza, som var grunnen til at jeg kjøpte Playstation. Desverre var det ikke så kult som jeg så for meg. Og jeg har alltid tenkt at GoW-serien er kul, selv om jeg ikke har spilt noen selv. Har bare sett gameplay videoer på youtube. Men nå med GoW 4 så mistet jeg helt interessen, det føyer seg inn i det politisk korrekte når det kommer til spill. Kratos familiefar, herlighet. Smak på det. Gir det mening? Nei. Hva blir det neste, at han i GoW 5 realiserer sin barndomsdrøm om å bli ballett-danser? Noen vil helt sikkert kjenne seg igjen i det også... Nå bruker jeg bare Playstation til netflix. Eneste positive med Playstation til nå er at jeg har fått spilt Under Dawn, det var kult så lenge det varte. 2 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 17. juni 2017 Del Skrevet 17. juni 2017 (endret) Eh, bare så du vet det, drapet på kona og dattera er det som får han til å rage i God of War. Endret 17. juni 2017 av Muggkaare 2 Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 17. juni 2017 Del Skrevet 17. juni 2017 Ja, og nå har han fått ny familie, så nå trenger han ikke rage mer. 1 Lenke til kommentar
afterall Skrevet 17. juni 2017 Del Skrevet 17. juni 2017 Vet hvertfall jeg setter pris på en godt skrevet historie i spill, der jeg faktisk bryr meg om plottet og karakterene, fremfor en hjernedød actionfest. Gi meg en grunn til hvorfor jeg skal hogge løs på noe, liksom. (Kan legge inn Just Cause som et hederlig unntak, siden de spiller satirekortet) 1 Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 17. juni 2017 Del Skrevet 17. juni 2017 Hadde egentligt planer om å vente med Horizon Zero Dawn til eg hadde kjøpt meg PS4 Pro og til det var noen gode 27" 4K HDR sjermer på markede, men kjeda meg i ettermiddag så eg stakk og kjøpte det idag, for et fantastisk spel, storkoser meg. Er over et år siden eg har spilt på PS4 eller noe som helst 30 fps spill, så det var det eineste som irriterte meg litt Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm Skrevet 18. juni 2017 Del Skrevet 18. juni 2017 (endret) Grand Turismo: Bør man ha ratt og pedaler? Tenker å konkurrere online, men å bruke en Dualshock-kontroll blir vel som å stille på startstreken med hest og kjerre. Endret 18. juni 2017 av Slettet-8OkEXm Lenke til kommentar
vidor Skrevet 18. juni 2017 Del Skrevet 18. juni 2017 Du skal ikke undervurdere hva du kan få til med kontrolleren så lenge du er vant i å bruke den. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 18. juni 2017 Del Skrevet 18. juni 2017 Kontroller vs ratt og pedal er som natt og dag. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 18. juni 2017 Del Skrevet 18. juni 2017 Kontroller vs ratt og pedal er som natt og dag. I hvem sin favør? Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 19. juni 2017 Del Skrevet 19. juni 2017 Jeg vil absolutt anbefale ratt og pedaler. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 19. juni 2017 Del Skrevet 19. juni 2017 (endret) Ratt og pedaler gjorde at jeg tok flere sekunder av allerede ganske optimaliserte rundetider satt med håndkontroll. For min del var det største problemet med kontroller at man har så lite slingringsmonn mellom å svinge litt og max sving slik at man hakker og småjusterer altfor mye underveis. Endret 19. juni 2017 av H.A.M. Lenke til kommentar
Ooinaru Skrevet 19. juni 2017 Del Skrevet 19. juni 2017 (endret) Flere som har fått opp "PlayStation video" ikon på xmb i dag? :O Edit: ser at ps store har fått egen "Movies & Tv" kategori Endret 19. juni 2017 av Ooinaru Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 19. juni 2017 Del Skrevet 19. juni 2017 Så det akkurat på PC'n selv...nice! Var på høy tid... Krysse fingrene for at dem får på plass noe 4K HDR innhold også etterhvert. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 19. juni 2017 Del Skrevet 19. juni 2017 Ja, merket det tidligere i dag. Var ikke noen filmer der som fristet så veldig da. Lissensieringsdritten finnes jo fortsatt, så vi får neppe noe berdre eller raskere utvalg bare fordi det er på PS4. Håper bare de ikke lager like mye rot på Storen nå, som det er på den amerikanske. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå