Auto Asmodeus Skrevet 9. juni 2017 Del Skrevet 9. juni 2017 Nice try. Bye bye. Bra respondert av CD Projekt Red Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 9. juni 2017 Del Skrevet 9. juni 2017 Har ikke CDPR vært utsatt for lignende før? Mener de en periode hadde fått låst hele utviklingsprosjektet sitt av hackere som førte til forsinkelse? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 9. juni 2017 Del Skrevet 9. juni 2017 Et lite tips om dere ønsker å montere vifte i TV-benken, men ikke ønsker å mekke om kabelen til å passe om til USB. Kjøpte nylig denne: http://www.acinfinity.com/component-usb-fans/multifan-s3-quiet-usb-cooling-fan-120mm/ Styres via USB via 3 ulike hastigheter. Kan også kombineres med å skjøtes på flere vifter. I tillegg er det mulighet til å koble på USB-enheter via kabelen slik at den ikke opptar en egen USB-port. Jeg kjøpte min via Ebay og betalte 280 kr inkl. frakt. 3 Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 9. juni 2017 Del Skrevet 9. juni 2017 PS Plus 12 måneder for 277,- og en del spill på tilbud http://cdon.no/spill/sonyjuni/ Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 9. juni 2017 Del Skrevet 9. juni 2017 Da er Days of PLay i gang. Såvidt jeg kan se er det opptil 50% på disse titlene: Horizon Zero Dawn Battlefield 1 Star Wars Battlefront Ultimate Edition Tom Clancy’s Ghost Recon Wildlands: Deluxe Edition GTA V Nioh Uncharted 4 Battlefield™ 1 Battlefield™ 1 – Titanfall™ 2 Deluxe Bundle Battlefield™ 1 Deluxe Edition Battlefield™ 1 Ultimate Edition Battlefield™ 1 Premium Pass Battlezone Bloodborne™ Bloodborne™: Game of the Year Edition Call of Duty: Infinite Warfare Call of Duty: Infinite Warfare – Digital Deluxe Call of Duty: Infinite Warfare – Legacy Edition Call of Duty: Infinite Warfare + Destiny – The Collection Call of Duty: IW Legacy + Destiny – The Collection Bundle EA SPORTS™ FIFA 17 Deluxe Edition EA SPORTS™ FIFA 17 Super Deluxe Edition EA SPORTS™ NHL™ 17 Deluxe Edition EA SPORTS™ NHL™ 17 Super Deluxe Edition FOR HONOR™ DELUXE EDITION FOR HONOR™ GOLD EDITION FOR HONOR™ STANDARD EDITION God of War III Remastered Grand Theft Auto V & 1. Great White Shark Cash Card Bundle Grand Theft Auto V & 2. Whale Shark Cash Card Bundle Grand Theft Auto V & 3. Megalodon Shark Cash Card Bundle Gravity Rush™ 2 Horizon Zero Dawn™ Digital Deluxe Edition Mass Effect™: Andromeda Mass Effect™: Andromeda Deluxe Edition NBA 2K17 NBA 2K17 200,000 VC NBA 2K17 450,000 VC NBA 2K17 Kobe Bryant Legend Edition NBA 2K17 Kobe Bryant Legend Edition Gold Nioh Digital Deluxe Edition PlayStationVR Worlds Ratchet & Clank™ RIGS Mechanized Combat League Rise of the Tomb Raider: 20 Year Celebration Robinson: The Journey STEEP STEEP GOLD EDITION The Elder Scrolls Online: Gold Edition The Elder Scrolls Online: Gold Edition Premium Bundle The Elder Scrolls Online: Tamriel Unlimited The Last Guardian™ The Last of Us™ Remastered The Last of Us™: Left Behind (Standalone) Titanfall™ 2 Titanfall™ 2 Deluxe Edition Tom Clancy’s Ghost Recon Wildlands Tom Clancy’s Ghost Recon Wildlands – Deluxe Edition Tom Clancy’s Ghost Recon Wildlands – Gold Edition Uncharted™: The Nathan Drake Collection Until Dawn™ Watch Dogs 2 Watch Dogs 2 – Deluxe Edition Watch Dogs 2 – Gold Edition Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 9. juni 2017 Del Skrevet 9. juni 2017 PS Plus 12 måneder for 277,- og en del spill på tilbud http://cdon.no/spill/sonyjuni/ Kr. 276,- direkte på playstation store ? Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 9. juni 2017 Del Skrevet 9. juni 2017 Ah, bedre å bare kjøpe direkte fra storen da. Frister litt med Horizon og Nioh, men får neppe tid til å starte på de med det første så da kan jeg like godt vente enda litt til og se om de faller mer i pris. Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 9. juni 2017 Del Skrevet 9. juni 2017 Hvordan er det man finner ut hvor mange dager som er igjen av PS+abn? Den appen til Sony PlayStation er noe av det verste makkverket som er laget Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 9. juni 2017 Del Skrevet 9. juni 2017 Herregud, nå savner jeg når jeg bodde i Norge og kunne kjøpe digitalt. Det er helt uaktuelt her med datacaos og faenskap. Nesten så jeg ikke tørr kjøpe spill som potensielt har store patcher. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. juni 2017 Del Skrevet 9. juni 2017 (endret) Toskete spørsmål, har bare tilgang til PSN via nettleser for øyeblikket. Så jeg får ikke sjekket når medlemskapet mitt faktisk går ut. Men om jeg kjøper PS+ på tilbud nå, før nåværende medlemskap går ut..vil den akiveres automatisk ved utløpsdato? Får man bare em slik kode? Endret 9. juni 2017 av Mala Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 9. juni 2017 Del Skrevet 9. juni 2017 Toskete spørsmål, har bare tilgang til PSN via nettleser for øyeblikket. Så jeg får ikke sjekket når medlemskapet mitt faktisk går ut. Men om jeg kjøper PS+ på tilbud nå, før nåværende medlemskap går ut..vil den akiveres automatisk ved utløpsdato? Får man bare em slik kode? Utløpsdatoen på PS+ blir bare forlenget 1 Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 9. juni 2017 Del Skrevet 9. juni 2017 Hvordan er det man finner ut hvor mange dager som er igjen av PS+abn? Den appen til Sony PlayStation er noe av det verste makkverket som er laget Må inn på konsollen. Under innstillinger og playstation network delen. Eneste måten å sjekke det på. Lenke til kommentar
kvatne Skrevet 9. juni 2017 Del Skrevet 9. juni 2017 Hvordan er det man finner ut hvor mange dager som er igjen av PS+abn? Den appen til Sony PlayStation er noe av det verste makkverket som er laget Via web kan du gå til account settings / media. Expiration date på det du har lastet ned gratis via PS+ er samme som utløpsdato på abonnementet. 2 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. juni 2017 Del Skrevet 9. juni 2017 Takk for info og tips, går ut slutten på mnd. så dette var beleilig timing Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 9. juni 2017 Del Skrevet 9. juni 2017 Ah, bedre å bare kjøpe direkte fra storen da. Frister litt med Horizon og Nioh, men får neppe tid til å starte på de med det første så da kan jeg like godt vente enda litt til og se om de faller mer i pris. Tviler på at de faller mer enn 50 % med det første.. Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 10. juni 2017 Del Skrevet 10. juni 2017 PS+ blir bare forlenget ja. Utløp i 2019 for meg. Jaja, siste 12mnd ble litt billigere da. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 12. juni 2017 Del Skrevet 12. juni 2017 hvordan fungerer det med å selge PS4 som bare har digitale spill? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 12. juni 2017 Del Skrevet 12. juni 2017 Hva mener du? På samme måte som å selge en Xbox med kun digitale spill. Du har ikke noe kontroll i det hele tatt, og kan miste de hvilken som helst dag. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 12. juni 2017 Del Skrevet 12. juni 2017 Hva mener du? På samme måte som å selge en Xbox med kun digitale spill. Du har ikke noe kontroll i det hele tatt, og kan miste de hvilken som helst dag. nei, altså mener hvis jeg skal selge PS4 til en person, og spillene følger med. må min bruker være på konsollen til en hver tid? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 12. juni 2017 Del Skrevet 12. juni 2017 Ja. Selvsagt. Jeg hadde frarådet enhver å kjøpe konsollen dog. Selg konsollen uten spillene, du. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå