Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon

Latias

1 268 stemmer

1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har ikke kommet så mye info enda, sånn rent bortsett fra noen bilder. Den blåfargen er litt kvass, men har sett bilder hvor man har photoshoppet inn ny bakgrunn, og da ble det veldig pent. Og man må vel regne med at man kan forandre bakgrunn håper jeg.

Jeg for min del er skuffa over at de går bort ifra XMB da det er det beste OSet på en konsoll til nå, lett, ryddig og minimalistisk.

Lenke til kommentar

Har ikke kommet så mye info enda, sånn rent bortsett fra noen bilder. Den blåfargen er litt kvass, men har sett bilder hvor man har photoshoppet inn ny bakgrunn, og da ble det veldig pent. Og man må vel regne med at man kan forandre bakgrunn håper jeg.

Jeg for min del er skuffa over at de går bort ifra XMB da det er det beste OSet på en konsoll til nå, lett, ryddig og minimalistisk.

Jeg tror og håper vi kan gjøre mye endringer med interfacen selv. Hadde vært ganske greit :)

Lenke til kommentar

Har blitt postet endel slike klipp tidligere også men på slutten her så får en se kameraet også. Og må si jeg er overasket over hvor lite det virker å være.

Burde gå greit å gjemme den på toppen av tv eller en plass i tv benken siden den kan vinkles osv..

EDIT: Slenger ut dette klippet også som kom ut igår? Er en litt lenger utgave en den som var tidligere,nå med kommentarer. Og igjen så er det PS4 versjonen Ubisoft velger å vise. Tilfeldighet eller er PS4 litt bedre tro? Eller er det bare litt penger under bordet for å promotere PS4...ikke god tå si. Men det ser bra ut!

Endret av _LarZen_
  • Liker 2
Lenke til kommentar

EDIT: Slenger ut dette klippet også som kom ut igår? Er en litt lenger utgave en den som var tidligere,nå med kommentarer. Og igjen så er det PS4 versjonen Ubisoft velger å vise. Tilfeldighet eller er PS4 litt bedre tro? Eller er det bare litt penger under bordet for å promotere PS4...ikke god tå si. Men det ser bra ut!

Så det samme i går Larzen, har sikkert noe med promotering å gjøre. Jeg synes det virker rart om det ville være noen store forskjeller mellom ps4/XO, ihvertfall i starten. Om det blir noe mer forskjeller etterhvert blir jo bare gjetting.

Spillet ser jo veldig flott ut da, kan nok invitere på et par timer med underholdning :)

Ellers så ser jo selve konsollen ganske så grei ut, den kan jo gjøre seg fint på tv benken den. Håper dog den er noe roligere en hva jeg opplevde at ps3/x360 var ved utgivelse.

Lenke til kommentar

Jeg håper virkelig at kontrolleren til PS4 blir en stor oppgradering over den vi har til PS3. Jeg har kanskje gått fra Xbox til Playstation, men kontrolleren er mye verre nå.

Ja det ser og høres utrolig lovende ut ihvertffall, jeg har maks trua på den nye kontrollen altså :)

EDIT: Husker furoren over det designet der den gangen ja.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...