Muggkaare Skrevet 24. juli 2013 Del Skrevet 24. juli 2013 PlanetSide 2 On PS4 Is 'Basically PC Version On Max Settings' http://www.nowgamer.com/news/2016559/planetside_2_on_ps4_is_basically_pc_version_on_max_settings.html Lenke til kommentar
Mala Skrevet 25. juli 2013 Del Skrevet 25. juli 2013 Finnes det en bra video som viser gjennomgang av interfacet på PS4? Har sett en eller annen tafatt reklame snutt med noen som spiller KZ og noe greier, men det var bare ræl. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 25. juli 2013 Del Skrevet 25. juli 2013 UIet mener du? På selve OSet, eller er det noe annet du tenker på? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 25. juli 2013 Del Skrevet 25. juli 2013 Selve OS`et etc. Det jeg kan få av info rundt denne biten egentlig Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 25. juli 2013 Del Skrevet 25. juli 2013 Har ikke kommet så mye info enda, sånn rent bortsett fra noen bilder. Den blåfargen er litt kvass, men har sett bilder hvor man har photoshoppet inn ny bakgrunn, og da ble det veldig pent. Og man må vel regne med at man kan forandre bakgrunn håper jeg. Jeg for min del er skuffa over at de går bort ifra XMB da det er det beste OSet på en konsoll til nå, lett, ryddig og minimalistisk. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 25. juli 2013 Del Skrevet 25. juli 2013 Jeg er faktisk veldig enig. XMB er minimalistisk,kjapt og rett frem forståelig. Ikke noe ruter og dritt med reklame annet piss som på f.eks 360 og nå til dels den nye Storen til Sony. Lenke til kommentar
jeh87 Skrevet 25. juli 2013 Del Skrevet 25. juli 2013 Har ikke kommet så mye info enda, sånn rent bortsett fra noen bilder. Den blåfargen er litt kvass, men har sett bilder hvor man har photoshoppet inn ny bakgrunn, og da ble det veldig pent. Og man må vel regne med at man kan forandre bakgrunn håper jeg. Jeg for min del er skuffa over at de går bort ifra XMB da det er det beste OSet på en konsoll til nå, lett, ryddig og minimalistisk. Jeg tror og håper vi kan gjøre mye endringer med interfacen selv. Hadde vært ganske greit Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 25. juli 2013 Del Skrevet 25. juli 2013 Noen her som har lyst å spille litt online på PS4 når den kommer, som jeg kan legge til min venneliste? Har nylig gått til innkjøp av PS3, så har en helt tom venneliste. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 25. juli 2013 Del Skrevet 25. juli 2013 Noen her som har lyst å spille litt online på PS4 når den kommer, som jeg kan legge til min venneliste? Har nylig gått til innkjøp av PS3, så har en helt tom venneliste. Ja bare å legge meg til: Avean Lenke til kommentar
Mala Skrevet 25. juli 2013 Del Skrevet 25. juli 2013 Tror jeg skal slette ventelistene mine på PSN og Xbox Live i forkant, har ikke spillt online på konsoller på leeeenge. Så starter jeg med blanke ark Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 25. juli 2013 Del Skrevet 25. juli 2013 Ja bare å legge meg til: Avean Har gjort det nå. Bare andre gi beskjed om jeg kan legge inn, så får jeg fylt opp litt. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 25. juli 2013 Del Skrevet 25. juli 2013 (endret) Har blitt postet endel slike klipp tidligere også men på slutten her så får en se kameraet også. Og må si jeg er overasket over hvor lite det virker å være. Burde gå greit å gjemme den på toppen av tv eller en plass i tv benken siden den kan vinkles osv.. EDIT: Slenger ut dette klippet også som kom ut igår? Er en litt lenger utgave en den som var tidligere,nå med kommentarer. Og igjen så er det PS4 versjonen Ubisoft velger å vise. Tilfeldighet eller er PS4 litt bedre tro? Eller er det bare litt penger under bordet for å promotere PS4...ikke god tå si. Men det ser bra ut! Endret 25. juli 2013 av _LarZen_ 2 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 25. juli 2013 Del Skrevet 25. juli 2013 "In Killzone: Shadow Fall, the touchpad's used to control your mechanical O.W.L companion ... It's very easy to reach mid-battle, and we actually found it more intuitive and comfortable to use than the d-pad controls." Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 25. juli 2013 Del Skrevet 25. juli 2013 Flotte greier. http://n4g.com/news/1319181/sony-to-host-quarterly-indie-dev-events-in-london Lenke til kommentar
jihn Skrevet 25. juli 2013 Del Skrevet 25. juli 2013 EDIT: Slenger ut dette klippet også som kom ut igår? Er en litt lenger utgave en den som var tidligere,nå med kommentarer. Og igjen så er det PS4 versjonen Ubisoft velger å vise. Tilfeldighet eller er PS4 litt bedre tro? Eller er det bare litt penger under bordet for å promotere PS4...ikke god tå si. Men det ser bra ut! Så det samme i går Larzen, har sikkert noe med promotering å gjøre. Jeg synes det virker rart om det ville være noen store forskjeller mellom ps4/XO, ihvertfall i starten. Om det blir noe mer forskjeller etterhvert blir jo bare gjetting. Spillet ser jo veldig flott ut da, kan nok invitere på et par timer med underholdning Ellers så ser jo selve konsollen ganske så grei ut, den kan jo gjøre seg fint på tv benken den. Håper dog den er noe roligere en hva jeg opplevde at ps3/x360 var ved utgivelse. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 25. juli 2013 Del Skrevet 25. juli 2013 Jeg håper virkelig at kontrolleren til PS4 blir en stor oppgradering over den vi har til PS3. Jeg har kanskje gått fra Xbox til Playstation, men kontrolleren er mye verre nå. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 25. juli 2013 Del Skrevet 25. juli 2013 (endret) Jeg håper virkelig at kontrolleren til PS4 blir en stor oppgradering over den vi har til PS3. Jeg har kanskje gått fra Xbox til Playstation, men kontrolleren er mye verre nå. Ja det ser og høres utrolig lovende ut ihvertffall, jeg har maks trua på den nye kontrollen altså EDIT: Husker furoren over det designet der den gangen ja. Endret 25. juli 2013 av Mala Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 25. juli 2013 Del Skrevet 25. juli 2013 DS4 ser absolutt lovende ut, gode og nødvendige forbedringer fra DS3. PS4 nærmer seg med stormskritt, la oss håpe slutten av oktober/starten av november! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå